de prijs van je custom made hangt er wat vanaf wat je allemaal wil.. bij mij is de lijn compleet (nu toch tenminste, na een foutje in de overeenkomst eerst, maar is rechtgezet) van aan de collector, tot aan de eindpot, in inox..
maar wat wil je, 'vermogenwinst' (idd tussen aanhalingstekens, want zoveel zalt ni zijn) ongeacht het geluid, of wil je ook nog dempers ertussen?
1: een gewone rechte lijn, flens collector naar flens eindpot kwam op een kleine 200EUR..
2: hetzelfde, maar MET de geluidsdemper tussen (die demper net voor de flens van je eindpot) kwam op een kleine 300EUR..
3: volledig ok voor de keuring, dus met katvervanger enz... kwam op een 500EUR (met alle nodige flenzen en lambda sockets enz..)
bij mij kwam daar dan nog eens het passend maken van de tenzo eindpot bij..
en qua pk winst.. ik weet nog goed dat ik het verschil voelde toen ik daar wegreed.. maar t is niet plots een type r he
eigenlijk denk ik niet dat er veel pk's bij waren, maar je hebt wel dat gevoel..
maar ik heb eigenlijk maar goed verschil gemerkt eens ik de kat er helemaal vantussen had geslepen, en een stuk buis tussen gelast..
en het geluid van de mijne ken je.. hoewel dat ook wel afhangt van de eindpot die je uiteindelijk zou kiezen..
zo heb je een idee he
k hoop da je er wat mee bent met den uitleg..