Draait stationair hoog na swap

Post hier alle performance info & vragen over D-series motoren. Te vinden in onder andere Civics, crx & del sol

Draait stationair hoog na swap

Berichtdoor VooDooZ » do 11 aug 2011, 20:24

jups,

Zalt kort make,
Ik had een D16Y7, nu Z6 kop me Z6 intake en Y7 gasklep.
Alles draait perfect, geen storingen maar stationair draait hem wel op 1500 toeren.

Volgens mij komt dit omdat ik de Y7 gasklep gebruik waar de stationair regeling zit en is dit bij een Z6 op de intake zit.
Klopt dit?

Als is een andere gasklep steek zou ik wel graag geen Z6 steken maar iets dat net dat tikkeltje meer geeft, moet ik dan naar een B serie gasklep zien?

Greetz
VooDooZ
D15 Poster
 
Berichten: 100
Geregistreerd: di 27 apr 2010, 18:49
my honda: EJ6
Advertenties:



  • Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor kenny_tmt » do 11 aug 2011, 20:58

    eacv nog aangesloten op je y7 gasklep/gebruik je deze? Zo ja dan is dit je probleem.
    If in doubt, go flat out!
    Avatar gebruiker
    kenny_tmt
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1655
    Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
    Woonplaats: Aarschot
    my honda: CTR
    Advertenties:

    Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor VooDooZ » do 11 aug 2011, 22:07

    nee, gebruik die van inlaat, want het is obd 1 en is 2 draads
    van gasklep is 3 draads want komt van obd2
    VooDooZ
    D15 Poster
     
    Berichten: 100
    Geregistreerd: di 27 apr 2010, 18:49
    my honda: EJ6
    Advertenties:

    Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor VooDooZ » vr 12 aug 2011, 19:38

    word niet vaak bezocht precies :cry:
    VooDooZ
    D15 Poster
     
    Berichten: 100
    Geregistreerd: di 27 apr 2010, 18:49
    my honda: EJ6
    Advertenties:

    Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor waza » vr 26 aug 2011, 16:44

    welke gasklep pakking heb je gebruikt? je moet de z6 gasklep pakking gebruiken en de z6 gasklep anders zuig je valse lucht.
    It's not how you stand by your car, it's how you race it.
    Avatar gebruiker
    waza
    D14 Poster
     
    Berichten: 98
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 22:35
    my honda: civic's
    Advertenties:

    Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor dom » za 27 aug 2011, 08:30

    mss stom idee maar als je nu de gaskabel is gewoon wat losser zet.
    Je weet wel schroef los, kabel wat terugtrekken, kabel vastzetten :geek:
    Avatar gebruiker
    dom
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2561
    Geregistreerd: zo 17 okt 2010, 19:16
    Woonplaats: Deurne
    my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

    Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor Maikell » za 15 okt 2011, 11:44

    vacuum slangen goed aangesloten? of geen scheurtje erin

    probeer eens met de stationair schroef iets te regelen of die er op werkt?
    want nu heb je 2 regelingen voor stationair, of zit dat apart,
    Maikell
    Dax rookie
     
    Berichten: 19
    Geregistreerd: zo 31 jul 2011, 19:06
    my honda: civic eg4
    Advertenties:

    Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor Nasty » za 15 okt 2011, 11:49

    ecu opnieuw gereset? stationair toerental opnieuw 'aanleren'
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Draait stationair hoog na swap

    Berichtdoor HondaNickx » ma 14 nov 2011, 20:10

    Gasklep pakking verdraait of niet de juiste .
    HondaNickx
    H23 Poster
     
    Berichten: 783
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 01:58
    my honda: Civic EJ9
    Advertenties:


    Keer terug naar D-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast