oke, aangezien ik met join culasse zit heb ik besloten van mini-me te doen...
heb al honderden sites bezocht, om alles samen te krijgen voor de ontsteking te converteren, aangezien er geen ontstekingsconversieharnass bestaat daarvoor...
maar dat is nu het probleem niet...
het probleem is het volgende, de meeste mensen praten in hun howto's over het monteren van een adjustable camgear om de ontsteking op 16 graden voorontsteking te krijgen...
nu ze spreken er wel over dat je het nodig hebt, maar dat het met originele ook gaat... ook in hun howto's maken ze steeds gebruik van de OEM nokkenas poulie...
waarom niet gewoon de ontsteking regelen met de stroomverdeler? als je de stroomverdeler losmaakt aan de 3 bevestigingsbouten, kan je toch tegen de klok indraaien zodat hij uiteindelijk op 14 graden voorontsteking komt?
dit moet toch voldoende zijn als je weet dat de meeste standaard op 11 graden voorontsteking staan? waarom dan inees naar 16 gaan?
indien dit ook echt zou aan te raden zijn, niemand die weet hoe je ze via de camgear kan afstellen? wijzerzin draaien of tegenwijzerzin? hoeveel exact om je ontsteking dan op 16 te krijgen?