civic coupekomt niet boven de 4000toereb

Post hier alle performance info & vragen over D-series motoren. Te vinden in onder andere Civics, crx & del sol

civic coupekomt niet boven de 4000toereb

Berichtdoor frizlie » do 05 jun 2014, 22:30

zal even hier topicje maken dan moeten we niet verder gaan in mijn voorstel pagina :p
ik zit dus met het probleem dat mijn motor niet boven de 4000 toeren gaat zowel in neutraal als rijden en af en toe heb ik ook een backfire
op dit ogenblik heb ik vervangen olie +filter bougies rotor en rotor kapje
ik zelf denk dat het aan de onstekingsmodule ligt alleen moest hier iets aan zijn zou hij toch hellemaal ni meer lopen of zie ik dit verkeerd mss verkeerd afgestelt
zou ik nu een nieuwe kopen en kan ik die dan gewoon plaatsen?
zo niet zal deze moeten afgestelt worden zijn hier gaste dat dit willen doen wil er gerust voor betalen maar ik kan het niet ;p heb ook geen stroboscooplamp (of is er een manier dat je deze niet nodig hebt?)
moest iemand dit kune en wille doen zou deze dan eerst even wille proberen de originele deftig aftestelen als ze niet kapot is kwestie van niet zinloos nieuw te kopen alles .
moest iemand anders andere ideeen hebben wil alles proberen het probleem is ook ineens onstaan en ni na dat we met kabels ligen prullen hebe enzo
dus laat maar horen he jongens
i dont drive fast i fly low
frizlie
Camino user
 
Berichten: 41
Geregistreerd: vr 23 mei 2014, 21:48
Woonplaats: heffen (mechelen)
my honda: civic coupe 1995
Advertenties:



  • Keer terug naar D-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten