Adressen mappen

Post hier uw algemene performance vragen.

Re: Adressen mappen

Berichtdoor vtiprelude » vr 11 jan 2013, 22:48

shibuya schreef:als er iemand vraagt waar em moet gaan om te mappen en ge geeft iemand een adres, sinds wanneer is da laster en eerroof?
als ik nen tv wil kopen en der zegt iemand die van "eldi" zijn goe, en iemand anders kan mij nen betere aanbieden voor dezelfde prijs of goeiekoper, en die zegt da ze die hebben bij van den borre, is dat dan laster en eerroof?
denk et ni he ;)

en vanwaar ik mijn "verhalen" haal hou ik wel prive tom.

gij moogt ou eigelijk ne keer deftig voorstellen ook he!

da we of iedereen weet met wie we aant discuteren zijn! :goed:
once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
Avatar gebruiker
vtiprelude
HCB Veteraan
 
Berichten: 3884
Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
Woonplaats: in de beschaafde wereld
my honda: accord tourer
Advertenties:



  • Re: Adressen mappen

    Berichtdoor kennytje0 » vr 11 jan 2013, 23:14

    dit gaat al helemaal niet meer om het mappen heb ik zo de indruk...
    anyway laster en eerroof via forum => bullshit.

    iemand die beetje degelijk met photoshop overweg kan past het gewoon aan hoe hij of zij wilt.
    en dan kan je wel zeggen "nee ge ziet het altijd wel" vergeet het! dit is gewone witte achtergrond. dit kan je bij wijze van spreken met paint aanpassen.
    en als de persoon in kwestie je zwartmaakt, past deze gewoon het bericht aan verzint een verhaal en dan heb je niks te vertellen.
    ik wil niemand slecht praten oid maar op basis van een printscreen lijkt me héél erg straf ;).

    ik weet wie ik mijn motor in elkaar laat zetten, en ofcourse zijn er mensen die er slecht over praten.
    ge kunt wel 100 keer horen da iemand goed is in tunen, maar zodra er 1 persoon zegt dat het slecht is ist enige wa ge nog hoort dat et ne slechte tuner is.
    Daily : bmw e46 320d berline, M pack, Breyton Gtp wheels, BBS RS700 wheels, wrapped in 3m dinoc m261
    Tracktoy (soon to be): B-series powered ej9
    kennytje0
    D17 Poster
     
    Berichten: 204
    Geregistreerd: wo 04 jan 2012, 02:51
    Woonplaats: Westmalle
    my honda: civic ej9
    Advertenties:

    Re: Adressen mappen

    Berichtdoor VRX » vr 11 jan 2013, 23:56

    kennytje0 schreef:dit gaat al helemaal niet meer om het mappen heb ik zo de indruk...
    anyway laster en eerroof via forum => bullshit.

    iemand die beetje degelijk met photoshop overweg kan past het gewoon aan hoe hij of zij wilt.
    en dan kan je wel zeggen "nee ge ziet het altijd wel" vergeet het! dit is gewone witte achtergrond. dit kan je bij wijze van spreken met paint aanpassen.
    en als de persoon in kwestie je zwartmaakt, past deze gewoon het bericht aan verzint een verhaal en dan heb je niks te vertellen.
    ik wil niemand slecht praten oid maar op basis van een printscreen lijkt me héél erg straf ;).


    Dit :)

    Nooit, maar dan ook nooit gaat ge hier iets mee kunnen beginnen in een rechtzaal :D
    En zoiets gaat u alleen maar tonnen geld kosten, om uiteindelijk niets te winnen ;) dus laat u maar nie bang maken mensen :nono:

    Bij mijn vorige werkgever gingen ze zelfs met vaste advocaat niet in beroep toen een klant weigerde om zijn factuur van €5000 euro te betalen, omdat het uiteindelijk qua tijd en moeite meer zou kosten dan die €5000. Waarom zou gij dan een advocaat onder de arm nemen als één persoon wat negatieve ervaringen neerpent op een forum?

    Wat ga je dan doen tegen sites die voor zo'n dingen opgericht zijn? Elk bedrijf wat slechte commentaar krijgt zal die persoon zomaar even kunnen aanklagen? Leuke wereld dat :lol:
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Adressen mappen

    Berichtdoor kennytje0 » za 12 jan 2013, 00:01

    vrx,

    ik zeg toch dat zij op deze manier NOOIT iemand zullen aanklagen voor laster en eerroof?:p
    Daily : bmw e46 320d berline, M pack, Breyton Gtp wheels, BBS RS700 wheels, wrapped in 3m dinoc m261
    Tracktoy (soon to be): B-series powered ej9
    kennytje0
    D17 Poster
     
    Berichten: 204
    Geregistreerd: wo 04 jan 2012, 02:51
    Woonplaats: Westmalle
    my honda: civic ej9
    Advertenties:

    Re: Adressen mappen

    Berichtdoor VRX » za 12 jan 2013, 03:45

    kennytje0 schreef:vrx,

    ik zeg toch dat zij op deze manier NOOIT iemand zullen aanklagen voor laster en eerroof?:p


    Ja, vorige pagina heb ik dat ook al gezegd, en toen hebben zij mij tegengesproken.

    Uw verhaal bevestig ik met de "Dit" bovenaan mijn bericht ;) en daar nog wat mijn gedacht bij :D
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Adressen mappen

    Berichtdoor WhiteSol » za 12 jan 2013, 04:02

    Als er zijn die zich geroepen voelen om deze discussie verder te zetten, verwijs ik jullie graag naar de PM functie ;)

    Dit topic zal enkel maar leiden tot ruzies vermits iedereen verschillende ervaringen heeft bij verschillende bedrijven / mappers / builders of wat dan ook.

    Het staat ieder vrij zijn mening te delen, maar om dat dan ook nog publiekelijk te doen moet er natuurlijk wel een grondige reden achter zitten ( lees: dus niet: "horen zeggen van", " ne maat van ne vriend van ne kameraad dieje ..." of " tis slecht, maar ik zeg ni waarom " :)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Algemeen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten