heeft iemand ervaring ?ik had graag een b18c6 cullase op een B16A2 willen steken
nu is de vraag geeft dit meer power ,nadelen?
grtz pitoe2
pitoe2 schreef:heeft iemand ervaring ?ik had graag een b8c6 cullase op een B16A2 willen steken
nu is de vraag geeft dit meer power ,nadelen?
grtz pitoe2
pitoe2 schreef:wie kan mij helpen?
wat is het beste om te doen itr b18C6 kop op een b16A2,of b16B nokken steken?
wie kan er dit voor mij plaatsen en wat is de kostprijs :plaatsen,afregelen...
thanks
pitoe2 schreef:kan daar dan ook een prijs op ?
jonas (R-garage) schreef:nokken veranderen ,schotels en veren ,klepveerhoedjes, joint du culase , en dan heb je nog een andere timing bovenaan omdat deze anders staan tenopzicht van je vast punt .. kop vlakken , en dan nog het programma veranderen naft en ontstekingscurve ! voor de juiste waardes te halen en een goedlopende motor te hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten