cilindervraag

Post hier uw algemene performance vragen.

Re: cilindervraag

Berichtdoor jonas (R-garage) » za 05 maart 2011, 01:13

ik zou zeggen zo .. maar ik kan niet alles vertellen he ,maar ik geraak wel aan de nokkenassen die je zou willen .
R-garage Honda Technology.
http://www.r-garage.webs.com/

Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
Avatar gebruiker
jonas (R-garage)
HCB Veteraan
 
Berichten: 1626
Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
Woonplaats: kempen,tielen
my honda: civic,crx
Advertenties:



  • Re: cilindervraag

    Berichtdoor jordEG » za 05 maart 2011, 13:41

    ja en nee whitesol eerste vraag was zonder kleppen enzo, en werd niet op gereageerd ;)
    JDM ALL THE WAY!!
    Avatar gebruiker
    jordEG
    D17 Poster
     
    Berichten: 247
    Geregistreerd: zo 07 nov 2010, 18:44
    Woonplaats: werken
    my honda: civic eg5(6)
    Advertenties:

    Re: cilindervraag

    Berichtdoor jordEG » ma 14 maart 2011, 10:59

    ok pistons enzo zijn klaar en op de drijfstang, heb ze toch moeten afrezen hoor 2mm de 'drijfstangkop":D

    nu mijn volgende vraag : moeten high comp kleppen met 0,5 of 1mm oversize ,moet ge dan uwwe kop laten bewerken ook of passen die gewoon in een stock b16a2 kop? en scheelt het veel bij oem size kleppen kwa compressie?

    kwedet ben een zaag:D maar moet zeker zijn vooraleer ik iets aanschaf:D
    JDM ALL THE WAY!!
    Avatar gebruiker
    jordEG
    D17 Poster
     
    Berichten: 247
    Geregistreerd: zo 07 nov 2010, 18:44
    Woonplaats: werken
    my honda: civic eg5(6)
    Advertenties:

    Re: cilindervraag

    Berichtdoor lifebeginsat8000rpm » ma 14 maart 2011, 11:56

    jordEG schreef:ok pistons enzo zijn klaar en op de drijfstang, heb ze toch moeten afrezen hoor 2mm de 'drijfstangkop":D

    nu mijn volgende vraag : moeten high comp kleppen met 0,5 of 1mm oversize ,moet ge dan uwwe kop laten bewerken ook of passen die gewoon in een stock b16a2 kop? en scheelt het veel bij oem size kleppen kwa compressie?

    kwedet ben een zaag:D maar moet zeker zijn vooraleer ik iets aanschaf:D


    is zoals bij je andere pistongs zijn ook oversize heb je ook moeten boren met kleppen ook dus de zittingen moeten veranderd worden dacht ik ?
    Avatar gebruiker
    lifebeginsat8000rpm
    H22 Poster
     
    Berichten: 625
    Geregistreerd: vr 13 aug 2010, 22:55
    my honda: eg6
    Advertenties:

    Re: cilindervraag

    Berichtdoor jordEG » ma 14 maart 2011, 14:20

    mja dacht ik al maar dan zijn mijn zittingen ook vers van de pers é als ik nu gwn 0,50 oversize neem
    JDM ALL THE WAY!!
    Avatar gebruiker
    jordEG
    D17 Poster
     
    Berichten: 247
    Geregistreerd: zo 07 nov 2010, 18:44
    Woonplaats: werken
    my honda: civic eg5(6)
    Advertenties:

    Re: cilindervraag

    Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 14 maart 2011, 14:52

    waarom kleppen vergroten ? als ge uw sluitvlak op 1 mm zet heb je hetzelfde en minder risico dat ze mekaar gaan raken ! en gewoon de klepzitting bewerken ..
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: cilindervraag

    Berichtdoor pitoe2 » do 19 mei 2011, 16:32

    hey jordEG hoeveel heb je betaald voor da boren ,als ek vragen mag
    omdat heb hier ook nog nen b16a2 liggen maar cilinder wanden zijn roest dus boren
    anders stuur een pm
    thanks
    Del Sol Vti B16A2
    Crx ED9 D16Z5
    Civic EC9 D15Z6 Carbed
    Crx EE8 B16A1
    R.I.P ED9 14/08/2012

    Nissoku Asian Car Fanatics
    http://www.nissoku.be/
    Avatar gebruiker
    pitoe2
    B20 Poster
     
    Berichten: 569
    Geregistreerd: vr 08 apr 2011, 05:20
    Woonplaats: Ronse
    my honda: Del sol vti,ed9 ,ec9
    Advertenties:

    Re: cilindervraag

    Berichtdoor jonas (R-garage) » vr 20 mei 2011, 18:00

    pitoe2 schreef:hey jordEG hoeveel heb je betaald voor da boren ,als ek vragen mag
    omdat heb hier ook nog nen b16a2 liggen maar cilinder wanden zijn roest dus boren
    anders stuur een pm
    thanks


    boren 500 euro incl honen en blok reinigen op de beste plaats van belgie ..
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Algemeen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten