dimi ej9 schreef:als je een mooie uitlaat wil die toch niet te luid is: invidia heeft ook een stille versie gt200 ( die heb ik en das echt nog een beschaaft geluid;) )+ge kunt daar nog ne db killer instoppe maar dan ist zonde van de uitlaat. gt300 daarintege (whitesol heeft zo een die is e pak luider! Der is ook nog wel een verschil ofje een testpipe steekt of ne catvervanger..(testpipe is vanaf 3000toere wel wa luider)
WhiteSol schreef:Euhm .. simota .. goe merk ? auto-style-rommel
knightgangsta schreef:dimi ej9 schreef:als je een mooie uitlaat wil die toch niet te luid is: invidia heeft ook een stille versie gt200 ( die heb ik en das echt nog een beschaaft geluid;) )+ge kunt daar nog ne db killer instoppe maar dan ist zonde van de uitlaat. gt300 daarintege (whitesol heeft zo een die is e pak luider! Der is ook nog wel een verschil ofje een testpipe steekt of ne catvervanger..(testpipe is vanaf 3000toere wel wa luider)
wel ik wil vanaf als je hem start dat je het al hoort
en als je goed doortrekt mag iedereen het goed horen
maar als je op autosnelweg rijd en je hebt een lange rit moet het wel te doen zijn
dimi ej9 schreef: ( die heb ik en das echt nog een beschaaft geluid;) )+ge kunt daar nog ne db killer instoppe maar dan ist zonde van de uitlaat.
JDM-civic schreef:een kelk vertraagt de wagen niet altijd, maar ge moet niet verwachten dat als gij een kelk zet dat ge ineens 10pk bij krijgt..
het hangt allemaal af van wat ge verandert en waarom ge het verandert...
een motor van een wagen presteert beter als hij meer koude lucht binnenkrijgt, zet ge u kelk, filter etc.. te dicht bij dan gaat die warme lucht aanzuigen wat dus leid naar verlies.. maar als ge u filter TE ver af zet gaat het ook weer ten koste van bv koppel en gasrespons. Ge moet hierbij dus u ideale afstand zoeken en er toch voor zorgen dat de filter koude lucht pakt,bv een airbox. En koop u zoals meer gezegd een goede filter, Een blox filter schijnt het ook goed te doen en dat tegen een aanvaardbare prijs..
Dj3scoupe schreef:dimi ej9 schreef: ( die heb ik en das echt nog een beschaaft geluid;) )+ge kunt daar nog ne db killer instoppe maar dan ist zonde van de uitlaat.
das wel ni 100% waar. OEM uitlaat op aftermarket header en midlijn vs aftermarket demper erop met killer is toch een merkbaar verschil hoor
knightgangsta schreef:idiaal want hij is van het jaar 95
dus dan mag ik gelijk wat eronder steken en het moet niet gekeurd worden ?
dan wel ik wel een prachtig geluidje
en als ik een lange ritje moet doen demper erin he
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten