Pagina 2 van 2

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: za 01 jan 2011, 19:06
door del_zot
mijn oog is gevallen op een buddyclub spec2 catback dus die ga ik deze zomer proberen ophalen na de keuring

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2011, 15:58
door HondaNickx
SRS 4-2-1 , Six performance 4-2-1 en Supersprint 4-2-1 heb ik allemaal gehad voor D-series .Moest ik ooit nog eens eentje halen zou ik dan kiezen voor de SRS van die drie zowel afwerking als pasvorm waren beter als de andere 2.

Als ge er geld aan wilt geven dan neem de DC sports 4-2-1 of 5zigen 4-2-1 .
4-1 zou ik de Dc sports of een duurder merk nemen.De goedkopere zoals SRS enzo zijn de moeite nie waard imo.

Skunk intake op een vrij stock Esi gaat ge geen hopen verschil mee krijgen.Denk dat ge uw geld dan beter spendeert aan een groter gasklep ander nokkenas en een goei afstelling ;)

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2011, 17:08
door del_zot
HondaNickx schreef:SRS 4-2-1 , Six performance 4-2-1 en Supersprint 4-2-1 heb ik allemaal gehad voor D-series .Moest ik ooit nog eens eentje halen zou ik dan kiezen voor de SRS van die drie zowel afwerking als pasvorm waren beter als de andere 2.

Als ge er geld aan wilt geven dan neem de DC sports 4-2-1 of 5zigen 4-2-1 .
4-1 zou ik de Dc sports of een duurder merk nemen.De goedkopere zoals SRS enzo zijn de moeite nie waard imo.

Skunk intake op een vrij stock Esi gaat ge geen hopen verschil mee krijgen.Denk dat ge uw geld dan beter spendeert aan een groter gasklep ander nokkenas en een goei afstelling ;)

ik doent ni perse voor het verschil in power, tenslotte, ook al ist mss 10 pk, da voelt ge ni echt in optrekken he, ik ben gewoon aant rondzien voor goeie onderdelen die ni overpriced zijn,

en afstellen, beste is hondata zeker?
gasklep en nokkenas, naar wa moet ik dan zien?

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2011, 17:14
door matsuchi-san
groter gasklep zou ik 1 van B16 pakken das een 58mm,al de rest is meestal zwaar overkill op ne D blok(en op keuring ziet da er juist hetzelfde uit als uw originele :))
en nokkenas,ja Bisimoto,Delta,ZEX,CROWER
beetje naar keuze

als ge zoekt naar uitlaatcollector,ik heb een Supersprint en geen klagen van

afstellen,Hondata of gewoon laten remappen op originelen ecu bvb door tinustussengas

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2011, 18:10
door del_zot
matsuchi-san schreef:groter gasklep zou ik 1 van B16 pakken das een 58mm,al de rest is meestal zwaar overkill op ne D blok(en op keuring ziet da er juist hetzelfde uit als uw originele :))
en nokkenas,ja Bisimoto,Delta,ZEX,CROWER
beetje naar keuze

als ge zoekt naar uitlaatcollector,ik heb een Supersprint en geen klagen van

afstellen,Hondata of gewoon laten remappen op originelen ecu bvb door tinustussengas

kwist ni da een b16 past op een d16,
en hoeveel geeft da dan extra?

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2011, 18:25
door Massi
as ge al die dinge same steekt zoude moete late afstelle me hondata of dergelijke want anders zo los zou ni veel voelbaar verschil make ze

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011, 20:02
door Jorre
awel ik heb sinds vorige week een megan header,catvervanger en uitlaatlijn en moet zeggen tis TOP! had dit niet verwacht ma tis ni voor niets da showoff megan gebruikt voor hun projecten he! ;)

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011, 20:25
door JenJDM
Ik zou de DC sports 4-2-1 nemen en wrappen die handel. Overal nieuwe pakking tussen en er kan niets misgaan ;)

Re: raad gevraagd ivm im en header

BerichtGeplaatst: do 27 jan 2011, 20:27
door del_zot
JenJDM schreef:Ik zou de DC sports 4-2-1 nemen en wrappen die handel. Overal nieuwe pakking tussen en er kan niets misgaan ;)

kheb er hier ergens ene te koop zien staan
mss dak er volgende week is naar ga kijken