raad gevraagd ivm im en header

Post hier uw algemene performance vragen.

Re: raad gevraagd ivm im en header

Berichtdoor del_zot » za 01 jan 2011, 19:06

mijn oog is gevallen op een buddyclub spec2 catback dus die ga ik deze zomer proberen ophalen na de keuring
Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
Afbeelding
Avatar gebruiker
del_zot
HCB Veteraan
 
Berichten: 2823
Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
my honda: r33 gts-t
Advertenties:



  • Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor HondaNickx » ma 03 jan 2011, 15:58

    SRS 4-2-1 , Six performance 4-2-1 en Supersprint 4-2-1 heb ik allemaal gehad voor D-series .Moest ik ooit nog eens eentje halen zou ik dan kiezen voor de SRS van die drie zowel afwerking als pasvorm waren beter als de andere 2.

    Als ge er geld aan wilt geven dan neem de DC sports 4-2-1 of 5zigen 4-2-1 .
    4-1 zou ik de Dc sports of een duurder merk nemen.De goedkopere zoals SRS enzo zijn de moeite nie waard imo.

    Skunk intake op een vrij stock Esi gaat ge geen hopen verschil mee krijgen.Denk dat ge uw geld dan beter spendeert aan een groter gasklep ander nokkenas en een goei afstelling ;)
    HondaNickx
    H23 Poster
     
    Berichten: 783
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 01:58
    my honda: Civic EJ9
    Advertenties:

    Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor del_zot » ma 03 jan 2011, 17:08

    HondaNickx schreef:SRS 4-2-1 , Six performance 4-2-1 en Supersprint 4-2-1 heb ik allemaal gehad voor D-series .Moest ik ooit nog eens eentje halen zou ik dan kiezen voor de SRS van die drie zowel afwerking als pasvorm waren beter als de andere 2.

    Als ge er geld aan wilt geven dan neem de DC sports 4-2-1 of 5zigen 4-2-1 .
    4-1 zou ik de Dc sports of een duurder merk nemen.De goedkopere zoals SRS enzo zijn de moeite nie waard imo.

    Skunk intake op een vrij stock Esi gaat ge geen hopen verschil mee krijgen.Denk dat ge uw geld dan beter spendeert aan een groter gasklep ander nokkenas en een goei afstelling ;)

    ik doent ni perse voor het verschil in power, tenslotte, ook al ist mss 10 pk, da voelt ge ni echt in optrekken he, ik ben gewoon aant rondzien voor goeie onderdelen die ni overpriced zijn,

    en afstellen, beste is hondata zeker?
    gasklep en nokkenas, naar wa moet ik dan zien?
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor matsuchi-san » ma 03 jan 2011, 17:14

    groter gasklep zou ik 1 van B16 pakken das een 58mm,al de rest is meestal zwaar overkill op ne D blok(en op keuring ziet da er juist hetzelfde uit als uw originele :))
    en nokkenas,ja Bisimoto,Delta,ZEX,CROWER
    beetje naar keuze

    als ge zoekt naar uitlaatcollector,ik heb een Supersprint en geen klagen van

    afstellen,Hondata of gewoon laten remappen op originelen ecu bvb door tinustussengas
    Afbeelding
    matsuchi-san
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1530
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 17:46
    my honda: EE8 CRX
    Advertenties:

    Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor del_zot » ma 03 jan 2011, 18:10

    matsuchi-san schreef:groter gasklep zou ik 1 van B16 pakken das een 58mm,al de rest is meestal zwaar overkill op ne D blok(en op keuring ziet da er juist hetzelfde uit als uw originele :))
    en nokkenas,ja Bisimoto,Delta,ZEX,CROWER
    beetje naar keuze

    als ge zoekt naar uitlaatcollector,ik heb een Supersprint en geen klagen van

    afstellen,Hondata of gewoon laten remappen op originelen ecu bvb door tinustussengas

    kwist ni da een b16 past op een d16,
    en hoeveel geeft da dan extra?
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor Massi » ma 03 jan 2011, 18:25

    as ge al die dinge same steekt zoude moete late afstelle me hondata of dergelijke want anders zo los zou ni veel voelbaar verschil make ze
    "If In Doubt,Flat Out"
    Avatar gebruiker
    Massi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2867
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
    my honda: trotinette
    Advertenties:

    Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor Jorre » do 27 jan 2011, 20:02

    awel ik heb sinds vorige week een megan header,catvervanger en uitlaatlijn en moet zeggen tis TOP! had dit niet verwacht ma tis ni voor niets da showoff megan gebruikt voor hun projecten he! ;)
    *Supatune Garage*
    Avatar gebruiker
    Jorre
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1137
    Geregistreerd: ma 17 jan 2011, 21:48
    my honda: Civic EJ2 + EG4
    Advertenties:

    Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor JenJDM » do 27 jan 2011, 20:25

    Ik zou de DC sports 4-2-1 nemen en wrappen die handel. Overal nieuwe pakking tussen en er kan niets misgaan ;)
    Afbeelding

    always remember...It's a honda!
    Avatar gebruiker
    JenJDM
    D14 Poster
     
    Berichten: 77
    Geregistreerd: vr 05 nov 2010, 22:54
    my honda: EK4
    Advertenties:

    Re: raad gevraagd ivm im en header

    Berichtdoor del_zot » do 27 jan 2011, 20:27

    JenJDM schreef:Ik zou de DC sports 4-2-1 nemen en wrappen die handel. Overal nieuwe pakking tussen en er kan niets misgaan ;)

    kheb er hier ergens ene te koop zien staan
    mss dak er volgende week is naar ga kijken
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Algemeen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten