HondaNickx schreef:SRS 4-2-1 , Six performance 4-2-1 en Supersprint 4-2-1 heb ik allemaal gehad voor D-series .Moest ik ooit nog eens eentje halen zou ik dan kiezen voor de SRS van die drie zowel afwerking als pasvorm waren beter als de andere 2.
Als ge er geld aan wilt geven dan neem de DC sports 4-2-1 of 5zigen 4-2-1 .
4-1 zou ik de Dc sports of een duurder merk nemen.De goedkopere zoals SRS enzo zijn de moeite nie waard imo.
Skunk intake op een vrij stock Esi gaat ge geen hopen verschil mee krijgen.Denk dat ge uw geld dan beter spendeert aan een groter gasklep ander nokkenas en een goei afstelling
matsuchi-san schreef:groter gasklep zou ik 1 van B16 pakken das een 58mm,al de rest is meestal zwaar overkill op ne D blok(en op keuring ziet da er juist hetzelfde uit als uw originele )
en nokkenas,ja Bisimoto,Delta,ZEX,CROWER
beetje naar keuze
als ge zoekt naar uitlaatcollector,ik heb een Supersprint en geen klagen van
afstellen,Hondata of gewoon laten remappen op originelen ecu bvb door tinustussengas
JenJDM schreef:Ik zou de DC sports 4-2-1 nemen en wrappen die handel. Overal nieuwe pakking tussen en er kan niets misgaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast