raad in verband met turbo

Post hier uw algemene performance vragen.

raad in verband met turbo

Berichtdoor del_zot » za 16 okt 2010, 14:54

ik kwam deze site tegen.
daar vond ik deze kit
http://shop.12tune.com/browse-by-car-br ... 8-esi.html

iemand ervaring met turbo op een del sol esi?
iemand ervaring met deze turbo kit?
iemand ervaring met deze site?
Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
Afbeelding
Avatar gebruiker
del_zot
HCB Veteraan
 
Berichten: 2823
Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
my honda: r33 gts-t
Advertenties:



  • Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor dentette » za 16 okt 2010, 15:02

    ik heb ervaring met de site ,(
    koppeling voor een jdm bi turbo supra besteld
    alles netjes doorgegeven
    na 3 koppelingen en 800km gerede te hebbe ( die zitte 170KM ver in holland en zijn 2 x op en af gerede )
    hadde we eindelijk de juiste
    zijn bijna 6 maanden aan het wachten geweest
    he is goedgekomen na veel over en het weer gebel en gemail
    de verkoper ginder kent niks maar dn ook niks technisch van een wage
    hebbe de laatste keer de originele koppeling daar gelaten en na 1 week hadde we wel de juiste plaat
    de technieker van een ander bedrijf is toen kome kijke wat er elke keer mis ging
    1 2 tune was vergeten te melden dat het een RHD JDM supra ging
    1 ste koppeling was voor een N A supra
    2 de voor een bi turbo uit europa
    3 de was de juiste maar ging niet met het OEM vliegwiel
    hoe duurder de onderdelen , hoe dikker de nek ?
    dentette
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2926
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:04
    Woonplaats: mol
    my honda: stanced sol vti
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor Nasty » za 16 okt 2010, 15:29

    Ik heb er een camberkit besteld die k dringend nodig had. Was op 3 dagen hier, net op tijd voor de keuring.

    Camberkitje kan je niet vergelijken met een volledige turbo kit, maar service wel ;)
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor del_zot » za 16 okt 2010, 18:27

    inderdaad, turbo is iets anders dan camber he:d

    in ieder geval das 1 voor en 1 tegen
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor Dj3scoupe » za 16 okt 2010, 18:41

    ik weet ni hoe en wat ge van turbo weet? maar ik wil u alvast laten weten dat het niet zo zal zijn van:
    ik steek die turbo en klaar is kees....
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor del_zot » za 16 okt 2010, 18:44

    Dj3scoupe schreef:ik weet ni hoe en wat ge van turbo weet? maar ik wil u alvast laten weten dat het niet zo zal zijn van:
    ik steek die turbo en klaar is kees....

    ik weet dat da allemaal moet afgesteld worden enzo, maar ik ga em ni zelf steken maar laten steken, of desnoods heel goed laten bijstaan met raad en daad
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor Lionel » zo 17 okt 2010, 11:57

    zowizo moet je alles gaan versterken bij een turbo.
    Natuurlijk is het te zien hoe ver je wilt gaan boosten.

    Bijkomende kosten :
    Betere koppeling.
    Grotere remmen.
    Mischien zelf alle inwendige onderdelen van de motor versterken.
    Afbeelding
    FOTO'S VAN UW WAGEN?
    FB Likehttps://www.facebook.com/originalframe
    Avatar gebruiker
    Lionel
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1639
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:08
    Woonplaats: Vl-Brabant
    my honda: Integra Type R
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor Dj3scoupe » zo 17 okt 2010, 12:48

    Lionel schreef:zowizo moet je alles gaan versterken bij een turbo.
    Natuurlijk is het te zien hoe ver je wilt gaan boosten.

    Bijkomende kosten :
    Betere koppeling.
    Grotere remmen.
    Mischien zelf alle inwendige onderdelen van de motor versterken.


    inderdaad, dat bedoel ik.
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor wikkes » zo 17 okt 2010, 15:10

    carterpan moet nog geboord worden voor een olie leiding naar de turbo nog 1 in he blok ook dacht ik , dan ja zoals de rest al heeft gezegt : volledig onderstel is wel aan te raden , remmen ,voor het mappen kan je titustussengas op cch contacteren
    als je low boost gaat draaien moet je nog niet direct iets gaan veranderen aan je blok bij mid of high boost is het wel noodzakelijk : denk aan zuigers , drijfstangen , koppakking , kleppen en klepveren , koppeling dus het kost wel eeen hele boterham zo iets...
    wikkes
    K20 Poster
     
    Berichten: 866
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:49
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: civic ep3
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor WhiteSol » zo 17 okt 2010, 16:54

    wikkes schreef:carterpan moet nog geboord worden voor een olie leiding naar de turbo nog 1 in he blok ook dacht ik , dan ja zoals de rest al heeft gezegt : volledig onderstel is wel aan te raden , remmen ,voor het mappen kan je titustussengas op cch contacteren
    als je low boost gaat draaien moet je nog niet direct iets gaan veranderen aan je blok bij mid of high boost is het wel noodzakelijk : denk aan zuigers , drijfstangen , koppakking , kleppen en klepveren , koppeling dus het kost wel eeen hele boterham zo iets...


    TiTus :lol: :lol: zalig :mrgreen:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: raad in verband met turbo

    Berichtdoor B series driver » vr 05 nov 2010, 12:57

    drijfstangen zijn ook wel belangrijk dat die aangepast worden voor turbo ma alles hangt natuurlijk af
    van op hoeveel turbodruk je wil rijden he :)
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:


    Keer terug naar Algemeen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten