krissedc2 schreef:Aar zeg je hetzelf he integradical....op 10w60 bijna geen verbruik en ok ge gaat op circuit daarvoor is da nog cava ,afhankelijk van welke olie ge pakt want die kan 140 graden zeker aan ze...zonder koeler ma tis beter ver u olie met koeler
ma dan op 5w40 zuipt hij....diene 10w60 vangt u speling op die ge hebt met 5w40 Wa gaat ge doen als hij begint te zuipe op 10w60?...
bmw gebruikt de 10w60 omdat volgens mij de temps van de motoren veel hoger gaat liggen...een V8 /V10 zal warmer worden als een 4 in lijn denk ik
als hij begint zuipen op 10w60 hoop ik mijn gebouwde klaar te hebben :p
raar blokske dat van mij hoor,moet zeggen,een oliekoeler is echt wel een must ,zelfs gewoon straat gebruik heeft die al eens 140 gehaald,gewoon autostrade ,normale rijstijl
het weertje van zondag ,kwam de olie niet boven 110 ,waarbij ik zonder oliekoeler wrs al op 130 zou hebben gezeten