Hondata Flashpro

Hondata Flashpro

Berichtdoor FUBAR » zo 28 okt 2012, 16:23

Yoo

Heb hier nog een flashpro liggen en aangezien de auto verkocht is al 8 maanden fzo ben ik niks meer met die flashpro en mag die dus weg, het enige probleem is dus dat ik bij de verkoop die flashpro vergeten te unlocken ben :lol: . En de nieuwe eigenaar wilt er niks van weten dat deze unlockt wordt, dus de flashpro is vrijwel nutteloos!!! :dom:

Maar heb eens ergens gelezen dat de flashpro toch nog te redden valt, weet enkel nemeer waar ik het gevonden heb en zeker al niet meer hoe dat ik dat ding redden kan :doh:


Mensen die weten hoe?


Grts Tim
FUBAR
D14 Poster
 
Berichten: 73
Geregistreerd: di 22 jun 2010, 14:06
my honda: Honda civic fn2
Advertenties:



  • Re: Hondata Flashpro

    Berichtdoor who_carez » do 01 nov 2012, 22:42

    Ik ben ni helemaal mee wat ge nu eigenlijk wilt vertellen...
    Nen auto is pas snel genoeg als ge smorgends schrik hebt om in te stappen...
    who_carez
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1330
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:32
    Woonplaats: Kapellen
    my honda: FIETS
    Advertenties:

    Re: Hondata Flashpro

    Berichtdoor FUBAR » vr 02 nov 2012, 04:17

    Simpel, ik had op mijn fn2 hondata flashpro, maar aangezien ik den auto verkocht heb, wil ik de hondata ook verkopen, maar 1 klein probleem, de flashpro is nog altijd gelockt aan mijne ex type r!!
    De nieuwe eigenaar neemt reageert niet als ge hem belt, dus ik kan de flashpro niet gaan unlocken.. Nu vroeg ik mij af of er een andere manier was om de hondata alsnog terug te kunnen gebruiken? Mss terug sturen naar het fabriek fzo?
    FUBAR
    D14 Poster
     
    Berichten: 73
    Geregistreerd: di 22 jun 2010, 14:06
    my honda: Honda civic fn2
    Advertenties:

    Re: Hondata Flashpro

    Berichtdoor Bekerom Tuning » za 10 nov 2012, 00:08

    Dat gaat helaas niet. De insteek van Hondata is dat er per Flashpro maar één auto met een Hondata Flash rondrijdt. Bij Hondata zullen ze hem niet resetten want dan zou het locken ook geen zin hebben.
    Bekerom Tuning
    Camino user
     
    Berichten: 42
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:50
    my honda: Civic EJ2
    Advertenties:


    Keer terug naar Electronica/audio

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten