Neon probleemke

Neon probleemke

Berichtdoor WhiteSol » vr 28 mei 2010, 22:28

Keb dus nog maar pas 2 rooi neon'ekes onder m'n dashbord gefoefelt, afgetakt van men kofferslotschakelaartje wat op zijn beurt recht van de batterij komt.
Nu rij ik juist op autostrade en ineens poef 1ne neon uit, nuja bij thuiskomen merk ik wel dat de neon langs de zijkant wel nog lichtjes brand en den andere werkt gewoon normaal ... wa kan hier 't probleem zijn ?
kabeltjes steken nog allemaal goed dus ... neon kaputski ? of toch ergens te weinig stroom op 1 of ander manier ?

greetzz
Afbeelding
Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
Avatar gebruiker
WhiteSol
Moderator
 
Berichten: 7118
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
my honda: Crx Del Sol VTi
Advertenties:



  • Re: Neon probleemke

    Berichtdoor RoyRidesHonda » vr 28 mei 2010, 22:51

    WhiteSol schreef:Keb dus nog maar pas 2 rooi neon'ekes onder m'n dashbord gefoefelt, afgetakt van men kofferslotschakelaartje wat op zijn beurt recht van de batterij komt.
    Nu rij ik juist op autostrade en ineens poef 1ne neon uit, nuja bij thuiskomen merk ik wel dat de neon langs de zijkant wel nog lichtjes brand en den andere werkt gewoon normaal ... wa kan hier 't probleem zijn ?
    kabeltjes steken nog allemaal goed dus ... neon kaputski ? of toch ergens te weinig stroom op 1 of ander manier ?

    greetzz



    denk ook Kaputski
    enige deelneming met uwe neon :D


    is het echt een neon buiske of Leds?
    Neon is al sneller geneigd om kapot te gaan en dan is heel de zooi in ene keer dood
    verwijder hem dan zo snel mogelijk of haal de stroom eraf ook al doet de andere het nog. een kortsluitingske kan heel de auto doen laten opbranden
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    RoyRidesHonda
    B20 Poster
     
    Berichten: 511
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:48
    Woonplaats: Achel (limburg)
    my honda: Civic EP1 2004
    Advertenties:

    Re: Neon probleemke

    Berichtdoor WhiteSol » vr 28 mei 2010, 23:00

    RoyRidesHonda schreef:
    WhiteSol schreef:Keb dus nog maar pas 2 rooi neon'ekes onder m'n dashbord gefoefelt, afgetakt van men kofferslotschakelaartje wat op zijn beurt recht van de batterij komt.
    Nu rij ik juist op autostrade en ineens poef 1ne neon uit, nuja bij thuiskomen merk ik wel dat de neon langs de zijkant wel nog lichtjes brand en den andere werkt gewoon normaal ... wa kan hier 't probleem zijn ?
    kabeltjes steken nog allemaal goed dus ... neon kaputski ? of toch ergens te weinig stroom op 1 of ander manier ?

    greetzz



    denk ook Kaputski
    enige deelneming met uwe neon :D


    is het echt een neon buiske of Leds?
    Neon is al sneller geneigd om kapot te gaan en dan is heel de zooi in ene keer dood
    verwijder hem dan zo snel mogelijk of haal de stroom eraf ook al doet de andere het nog. een kortsluitingske kan heel de auto doen laten opbranden


    Danku danku, vrienden en neon fanaten zijn vriendelijk uitgenodigd aan de vuilbak voor een laatste groet :lol:

    Tis een gewoon buiske, want et mocht weer niks kosten :lol: keb et er al uitgehaald en ook de fiches in da rood bakske da eraan hangt nekeer verwisselt, daar ligt et ni aan dus tis idd gewoon de neon da et begeven heeft na jawel 1 week :lol:
    Danku rallyshop diest, ik zie u morgen vriend, mijn 20 euro weer ! :mrgreen:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Neon probleemke

    Berichtdoor Hondapower » za 29 mei 2010, 00:17

    Voor wat koop je niet zo'n ledstrook, Is ook 20 euro besteld via engeland. Werkt perfect! Als je wil laat ik het u even wel is zien op honda day in tienen?
    Hondapower
    D16 Poster
     
    Berichten: 167
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:20
    Advertenties:

    Re: Neon probleemke

    Berichtdoor WhiteSol » za 29 mei 2010, 16:49

    Hondapower schreef:Voor wat koop je niet zo'n ledstrook, Is ook 20 euro besteld via engeland. Werkt perfect! Als je wil laat ik het u even wel is zien op honda day in tienen?


    splish splash, twas dus blijkbaar men transfo die kapot was

    kwas een nieuw neon stickje gaan hale bij rally shop .. gratis uiteraard en em deed etzelfde :)
    Ik veel te lui om nogis terug te rijden natuurlijk, 2 ouw transfo's die'k hier nog had liggen ontmanteld en verwerkt tot 1 geheel .. strip strip, verleng verleng en hup, werkt weer perfect :mrgreen:

    zo'n ledgedoe moogde mij altij wel nekeer tonen, ma ge zult wel zelf is tot bij mij moete komen want ik weet ni hoe ge eruit ziet en wss gaan er nog auto's staan die hard op uw lijken .. en kga ze ni allemaal aanspreken ofda gij et bent :p ma kom grust af, dan zie'k eindelijk the man with the annoying xenons irl :lol: :lol:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Neon probleemke

    Berichtdoor Hondapower » za 29 mei 2010, 20:42

    haha, ik sta op de cruiserz stand :) ik sta ook aan de inkom dus :P
    Hondapower
    D16 Poster
     
    Berichten: 167
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:20
    Advertenties:

    Re: Neon probleemke

    Berichtdoor WhiteSol » za 29 mei 2010, 21:31

    Hondapower schreef:haha, ik sta op de cruiserz stand :) ik sta ook aan de inkom dus :P


    Pak een led zaklamp mee en schijnt is in mijn ogen, dan wetek wie ge bent :mrgreen:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:


    Keer terug naar Electronica/audio

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten