Beste,
Ik heb onlangs een koppeling en vliegwiel laten steken op mijn ITR DC2. Werk is in mijn Honda garage uitgevoerd in Mol.
Koppeling en vliegwiel van AVB en van het merk Clutchmasters. Ik kende het eerst niet maar prijzen vielen wel mee en hebben toch een redelijke website met redelijk wat referenties.
Vroeger heb ik een setje gehad van ACT op mijn Civic EJ8. Dat was probleemloos gemonteerd en werkte echt prima.
Nu davert de wagen lichtjes tot fel als ik vertrek en of achteruit rijdt. Ze zitten er wel nog niet lang op. Nog maar een paar 100km's.
Met heel precies rijden (schakelen, en niet te weinig en ook niet te veel!?) valt het wel mee maar achteruit rijden is nogal ambetant.
Ik moet nogal wat tussengas geven om echt wel zonder te veel daver te vertrekken.
Alleen de koppelingsdrukplaat en het vliegwiel zijn vervangen door een Clutchmasters set (koppeling stage 1).
Wat kan de oorzaak zijn? Wat zou de oplossing kunnen zijn. Graag jullie mening of advies.
MErci alvast.
P.S. ik ben er nog maar net op hier op de site maar ben wel al 4 jaar telkens langsgekomen in Olmen en afgelopen zomer de eerste keer met den TEG.
Hopelijk volgend jaar wederom daar de jaarlijkse meeting.