Full respray

Post hier uw algemene technische vragen die niet in andere categorieën te plaatsen zijn

Re: Full respray

Berichtdoor leon » zo 24 jun 2012, 16:42

hondaoriginalparts is in mijn geval altijd hetzelfde als bij de dealer geweest. Kijk altijd eerst daar voor de onderdeelnummers en ga ik daar mee naar de dealer. Prijzen daar zijn ook ex de 19%btw die hier bij de dealer er nog over komt.

Wat je soms wel hebt is dat zij wel aan een deel kunnen komen en de dealer niet. Ging om de 1.6i-16 sticker voor de CRX en konden ze niet krijgen, HOP haalde die direct uit japan en 3 weken later een originele sticker.
Afbeelding
Avatar gebruiker
leon
B18 Poster
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma 03 mei 2010, 18:32
Woonplaats: Koewacht (NL)
my honda: EG/CRX
Advertenties:



  • Re: Full respray

    Berichtdoor R200TEG » vr 29 jun 2012, 17:37

    bij mij was de Hondadealer altijd al iets goedkoper dan Hondaoriginalparts , maar het gaat hem vooral om bouten, moeren, rubbers,...
    nog geen grotere stukken besteld.
    grotere OEM Hondastukken kan je beter kopen bij de retailers op itr-dc2 :) (SI, Hendyperformance, Tegiwa,...)
    Afbeelding
    Feel. Reveal. Waza. Energy. Satisfaction.
    感じろ。示せ。ワザ、力、喜び。
    ホンダインテグラタイプR
    Avatar gebruiker
    R200TEG
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1213
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 10:18
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: Integra DC2///E92
    Advertenties:

    Re: Full respray

    Berichtdoor krissedc2 » vr 29 jun 2012, 20:42

    Kwil wel is weten wat er zoal gevraagd word voor een volledige respray? Wat zijn de gangbare prijzen ( met of zonder schuren ? En is dit met interieur en engine bay of alleen oppervlakkig (het zichtbare) ?
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: Full respray

    Berichtdoor La Diablo Verda » vr 29 jun 2012, 22:03

    krissedc2 schreef:Kwil wel is weten wat er zoal gevraagd word voor een volledige respray? Wat zijn de gangbare prijzen ( met of zonder schuren ? En is dit met interieur en engine bay of alleen oppervlakkig (het zichtbare) ?

    goh,MET schuren zit ge rond de 3000 ongeveer bij de "meeste"
    Zonder schuren schat ik rond de 2000.
    over het oppervlakkige en uw engine bay enzo heb ik geen idee.
    Mijne gaat 2 Juli binnen.
    Word volledig aan de buitenkant gedaan. dus niet vanbinnen en zonder Engine bay(omdat het mijn daily is en onmogelijk is superproper te houden)
    Dus volledige buitenkant,MET Schuren,MET Deuken en krassen wegwerken,MET Nieuwe Clips voor de Chroom latjes en Bumpers,Met Dichtingsrubbers en Met extra's waaronder,Stootlijsten spuite,nieuwe spoiler spuiten en bumperlippen spuiten.

    Price Tag: 1800 euro. :)
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Algemeen technische informatie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten