OEM Bevestigings materiaal

Post hier uw algemene technische vragen die niet in andere categorieën te plaatsen zijn

Re: OEM Bevestigings materiaal

Berichtdoor Gunther » zo 24 jun 2012, 10:59

leon schreef:Zou het toch bij Honda halen. Schroeven/boutjes (vijzen) kun je nog ergens anders halen. Maar alles wat kunststof is raad ik af. Meestal geen goede pasvorm, en zit het net niet zoals je wilt. En kwa looks soms ook af te raden. Zelf ook eens gedaan, sindsdien alleen nog maar OEM gehaald, sowieso kunststof bevestigingsmateriaal.


leon schreef:Ik kan je zeggen dat je daar over gaat ;). Maar niks is zo leuk als met nieuw goed passend spul alles terug te monteren.

Gewoon ebay dan. Ebay.co.uk. en dan honda clips. Heb je zo al een voorraad.


Lees hier een paar pro's en contra's, zijn dergelijke clippensetjes nu aan te raden of helemaal niet (look / bevestiging en blijvende bevestiging / kwaliteit):
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... Categories
Organisation is the key to reassembly
Avatar gebruiker
Gunther
H23 Poster
 
Berichten: 728
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 23:34
my honda: EG6
Advertenties:



  • Re: OEM Bevestigings materiaal

    Berichtdoor Jdm_Whore » zo 24 jun 2012, 11:10

    Ik heb enkel ervaring met deze:

    http://www.ebay.co.uk/itm/10x-Honda-Pus ... 43aaf8a53f

    De looks heb ik niks op aan te merken, gewoon nieuw/vers/goed! Ze zijn van een iets harder materiaal dan oem, maar in dit geval lijkt me dat een voordeel omdat je ze heel makkelijk los kan klikken met een brede schroevendraaier :goed: Die OEM dingen breken na een tijdje (bij demontage) nog wel eens af omdat ze zo plooibaar zijn :denk:

    Ik ben ook voorstander van oem materiaal.. Maar als er een aftermarket onderdeel zijn werk even goed/beter doet, dan is dat zeker het proberen waard imo :goed:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Algemeen technische informatie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten