Enkele jaren geleden... is wel al van 2002 geleden... ondertussen meer dan 8 jaar.
http://ondernemingsdatabank.indicator.b ... R_EU081709
wimke1971 schreef:http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/article/detail/1170034/2010/10/15/Nog-amper-38-000-LPG-wagens-in-Belgie.dhtml
38000 lpg rijders op 5 miljoen auto's...
je hebt gelijk, ik heb overdreven, het is 0.75 procent...
matsuchi-san schreef:ben je zot van roet,kies mazout
kheb alle 2, diesel en benzine,diesel is gewoon makelijker om rond 6l te rijden
dan bvb met de sol
da lukt gewoon nie,als ge daar in stapt da vraagt om met de regelmaat van de klok keer naar de hoogste toeren te gaan
Russski schreef:Zowieso benzine.
i dont mind that het duurder is aan de pomp.
Ik rij zoveel liever met een benzine motor. Kan je fijn in vitessen blijven sleuren. Zeker in het bochtenwerk is een diesel echt wel in het nadeel. Je kan niet altijd de juiste vitesse kiezen bij een diesel die snel door de bocht wil gaan. Of 1 te hoog en geen vermogen (turbogat) of te laag waardoor je geen turbo aandrijving meer hebt.
Benzine zit je altijd goed
knightgangsta schreef:je betaald meer tax en verzekering voor een diesel dus zoveel verschil maakt het niet
want je aan de pomp wint ben je kwijt aan tax en verzekering
tenzij je genoeg km doet
dus benzine ^^
knightgangsta schreef:je betaald meer tax en verzekering voor een diesel dus zoveel verschil maakt het niet
want je aan de pomp wint ben je kwijt aan tax en verzekering
tenzij je genoeg km doet
dus benzine ^^
Keer terug naar Algemeen technische informatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten