benzine of diesel

Post hier uw algemene technische vragen die niet in andere categorieën te plaatsen zijn

benzine of diesel

Berichtdoor wissen » za 29 jan 2011, 13:32

na een eindeloze discussie op het werk wil ik dit hier even vragen.
wat is nu beter diesel of benzine. en waarom
ik ben de enige persoon op het werk die met benzine rijd omdat ik dit prettiger rijden vind.
nu mijn collega's zweren plechtig dat diesel veel leuker rijd???? :denk: :denk:
wissen
Dax rookie
 
Berichten: 18
Geregistreerd: di 18 jan 2011, 19:33
my honda: civic
Advertenties:



  • Re: benzine of diesel

    Berichtdoor Nasty » za 29 jan 2011, 14:03

    ik rij al jaren benzine, de vriendin rijdt diesel. Persoonlijk vind k diesel plezant rijden. Geen lawaai van een nerveuse hoogtoerige motor, en ook inhalen kan zonder lawaai. Aan de pomp is ook een stuk interessanter als je veel afstanden rijdt.

    Aan de andere kant zijn Honda's benzine motoren een stuk betrouwbaarder dan de diesels. Zelfs bij Toyota en de VAG groep hebben alle dieselmotoren hun kuren, en dat zal bij Honda niet anders zijn ;)
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: benzine of diesel

    Berichtdoor Sennini » za 29 jan 2011, 14:07

    Nasty schreef:ik rij al jaren benzine, de vriendin rijdt diesel. Persoonlijk vind k diesel plezant rijden. Geen lawaai van een nerveuse hoogtoerige motor, en ook inhalen kan zonder lawaai. Aan de pomp is ook een stuk interessanter als je veel afstanden rijdt.

    Aan de andere kant zijn Honda's benzine motoren een stuk betrouwbaarder dan de diesels. Zelfs bij Toyota en de VAG groep hebben alle dieselmotoren hun kuren, en dat zal bij Honda niet anders zijn ;)