Kwaliteit JR Wheels (Japan Racing Wheels)

Post hier uw algemene technische vragen die niet in andere categorieën te plaatsen zijn

Kwaliteit JR Wheels (Japan Racing Wheels)

Berichtdoor Tuur » do 16 aug 2018, 12:26

Halo,

Bijna 2 jaar nadat ik nadat ik de eerste keer Yokohama velgen bestelde heeft de 2de bandencentrale de handdoek in de ring gegooid.
http://www.yokohamawheel.jp/brand/avs_model_t5/index_jpn.html
De velgen liggen klaar in de fabriek maar raken gewoonweg niet tot in België. Ongelooflijk in deze tijd maar da's een ander verhaal.
Ik heb nu mijn oog laten vallen op JR Wheels. Dit is het vroegere Japan Racing Wheels.
Wat me opvalt zijn de goedkope prijzen.
Vandaar mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met velgen van dit merk?

Moest er iemand zijn die een beter merk kent en die ongeveer dezelfde velgen verkoopt die passen onder mijn auto of iemand kent
die de Yokohama velgen hier kan krijgen mag dit gerust vermelden.
't Zijn deze: https://fullcartuning.com/61368-jr-wheels-jr7-wheels-black-18-inch-9j-et35-5x114-3

Groetjes
Honda, simply the best
Avatar gebruiker
Tuur
B16 Poster
 
Berichten: 379
Geregistreerd: do 08 sep 2011, 05:34
Woonplaats: Maldegem
my honda: NSX
Advertenties:



  • Re: Kwaliteit JR Wheels (Japan Racing Wheels)

    Berichtdoor S4mmi » vr 17 aug 2018, 21:02

    Probeer eens bij avb-sports. Die moeten normaal wel aan die velgen kunnen geraken. Die gaan waarschijnlijk ook niet binnen de maand hier zijn maar dat is omdat die met den boot komen. Als ge ze echt dringend wilt kunt ge eventueel vragen om ze over te laten vliegen maar dat gaat natuurlijk ook nen euro meer kosten 9 vd 10.
    Qua kwaliteit van die japan racing velgen is het simpel. You get what you pay for. Bij de grote merken betaalt ge altijd een stuk de naam maar daar zit ook nog research en het design en dergelijke in. Replica velgen zijn en blijven uiteindelijke schaamteloze kopieen van de grotere merken. Gaan die daarom uiteen vliegen? Niet perse. Maar uiteindelijk zit er met reden een prijsverschil op en dat zal gedeeltelijk ook wel zijn invloed hebben op de kwaliteit. Ik blijf er allesinds ver weg van.☺
    Avatar gebruiker
    S4mmi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1116
    Geregistreerd: wo 21 jul 2010, 22:51
    Woonplaats: Grimbergen
    my honda: Civic EP4 & DC5
    Advertenties:

    Re: Kwaliteit JR Wheels (Japan Racing Wheels)

    Berichtdoor Tuur » zo 19 aug 2018, 17:09

    S4mmi schreef:Qua kwaliteit van die japan racing velgen is het simpel. You get what you pay for. Bij de grote merken betaalt ge altijd een stuk de naam maar daar zit ook nog research en het design en dergelijke in. Replica velgen zijn en blijven uiteindelijke schaamteloze kopieen van de grotere merken. Gaan die daarom uiteen vliegen? Niet perse. Maar uiteindelijk zit er met reden een prijsverschil op en dat zal gedeeltelijk ook wel zijn invloed hebben op de kwaliteit. Ik blijf er allesinds ver weg van.☺

    Ondertussen ben ik te weten gekomen dat Jr Wheels een Pools bedrijf is die hun velgen in China, Taiwan en in de Filipijnen laat maken. :denk:
    Deze gaan het dus niet worden.
    Bedankt
    Honda, simply the best
    Avatar gebruiker
    Tuur
    B16 Poster
     
    Berichten: 379
    Geregistreerd: do 08 sep 2011, 05:34
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: NSX
    Advertenties:


    Keer terug naar Algemeen technische informatie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten