Contactslot honda accord

Post hier uw algemene technische vragen die niet in andere categorieën te plaatsen zijn

Contactslot honda accord

Berichtdoor Dietervg » zo 05 apr 2015, 21:32

Beste mensen

Ik had is een vraag, heb een honda accord 2.0 vtec van 2000 staan. Wagen is overkop geweest en zal in de cross gestoken worden.
De eigenaar had de auto laten draaien en heb er mee naar huis gereden. Maar nu krijg ik de sleuten niet gedraaid. Heb al 20 min geprobeerd en heb hem eenmalig kunnen doordraaien. Ik heb alles geprobeerd deur toe/open , ambreage (niet)ingedrukt , rem ingedrukt , op sleutel duwen , stuur lichtjes proberen te draaien. Maar hij wilt echt niet.
Welke optie's heb ik ? Kan het zijn dat het contact 'vast' zit ? zit er een transponder in zodat de sleutel in de buurt moet blijven ? Valt te wagen zo starten zonder sleutel ?

Mvg Dieter
Dietervg
Dax rookie
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 05 apr 2015, 21:22
my honda: accord
Advertenties:



  • Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor vtiprelude » zo 05 apr 2015, 22:18

    enkel na deftige voorstelling gade reactie krijgen kerel,

    problemen zoek je maar op de www indien je geen zin hebt om u eens voor te stellen,

    voorstellen kan je in bezoekerstopic
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor Dietervg » ma 06 apr 2015, 11:04

    Ik zoek antwoorden bij mensen die er iets van kennen. Engels is niet mijn beste taal en dacht aan deze forum waar mensen elkaar helpen en raad kunnen geven. Maar oke als voorstellen ozo belangrijk is . Ik ben dieter, 20 jaar oud , student aan KUL en probeer iets bij te leren.
    Dietervg
    Dax rookie
     
    Berichten: 5
    Geregistreerd: zo 05 apr 2015, 21:22
    my honda: accord
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor jordicivic » ma 06 apr 2015, 13:43

    ALLE nieuwe gebruikers dienen zich alvorens vragen/opmerkingen of eender wat te posten, EERST voor te stellen in het "bezoekers" (ook als een honda zoekt) of "bezoekers-non-honda"-gedeelte.

    U wil graag wat weten ? Wij weten graag aan wie we het vertellen.


    ALGEMENE REGELS
    1. Bij het posten van een nieuw onderwerp dient het onderwerp DUIDELIJK omschreven te zijn
    A. voor technische vragen etc: indien nodig type wagen vermelden & waarover de vraag ONGEVEER gaat
    B. in de voorsteltopics: Nickname/naam + (model) + ..... dit om het overzichtelijker te houden zodat we niet met 5x "civic ek" in de onderwerpenlijst zitten.

    Welkom trouwens
    civic EP2 BAR '05
    civic EP1 '02
    Stream RN1 '02

    mijn thuis is waar mijn honda staat
    jordicivic
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: zo 04 dec 2011, 01:32
    Woonplaats: Moerbeke-Waas
    my honda: EP1 en EP2 BAR
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor vtiprelude » ma 06 apr 2015, 14:41

    Dietervg schreef:Ik zoek antwoorden bij mensen die er iets van kennen. Engels is niet mijn beste taal en dacht aan deze forum waar mensen elkaar helpen en raad kunnen geven. Maar oke als voorstellen ozo belangrijk is . Ik ben dieter, 20 jaar oud , student aan KUL en probeer iets bij te leren.

    ik ken er wel iets van,en ook nog verschillende hier,en wij spreken NEDERLANDS geen engels,

    en ja dat is ozo belangrijk,er zijn genoeg eendagsvliegen (ik denk trouwens da gij ook een zijt) die enkel hun op het moment probleempje willen oplossen door hier te komen!

    ik denk zelfs da gij geen honda liefhebber zijt,en enkel eentje hebt gekocht om verder kapot te crossen (ik vermoed zelfs da ge die accord coupe hebt gekocht die overkop is gegaan op da patattenveld)

    en voorstellen is nie ik ben zo oud en noem zo,

    en anders as ge geen deftige voorstelling wilt doen succes met uw klein probleem!
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor Gunther » ma 06 apr 2015, 19:47

    ...
    En zo zorg je dus voor een leeglopend forum waar niemand nog naar terug komt na de "verplichte" voorstelling :goed:
    Organisation is the key to reassembly
    Avatar gebruiker
    Gunther
    H23 Poster
     
    Berichten: 728
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 23:34
    my honda: EG6
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor Dietervg » ma 06 apr 2015, 21:42

    Wist niet dat de regels zo "streng" waren. Of ik mij hier nu voorstel ofniet, ben niet de persoon dat thuis is in het gebied van honda en kan hier toch niets bijbrengen bij andere mensen. Ik zoek gewoon een oplossing voor mijn probleem, niet meer niet minder.

    @VTIPRELUDE: U begrijpt mij verkeerd, ik Kom juist naar deze forum omdat hier mensen zitten dat iets van auto's kennen. En ik kom naar deze forum omdat het hier in het Nederlands is en op het "www" alles in het Engels staat .
    Wat ik doe met die wagen is toch mijn zaak ? Iedereen doet ermee wat hij wilt. Enja voor de nieuwsgierige: het plan is om deze helemaal kapot te rijden. De Rede ? Wagen is toch pertotal verklaart , bruikbare stukken worden erafgevezen en kunnen dienen als donor voor een andere wagen. Anders gaat deze rechtstreeks naar de press, en nu kan iemand anders er nog iets van leren en zijn plezier ermee hebben.
    Sorry voor jullie verspilde energie
    Dietervg
    Dax rookie
     
    Berichten: 5
    Geregistreerd: zo 05 apr 2015, 21:22
    my honda: accord
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor Dietervg » di 07 apr 2015, 21:46

    Heb hierjuist na 10 minuten proberen hem toch kunnen omdraaien. En de wagen startte perfect, het is het stuurslot dat dus precies zeer ambetant doet. Valt het stuurslot gemakkelijk uit te schakelen ? Is hier een HOW-TO van eventueel ?
    Dietervg
    Dax rookie
     
    Berichten: 5
    Geregistreerd: zo 05 apr 2015, 21:22
    my honda: accord
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor jordicivic » di 07 apr 2015, 21:51

    Dietervg schreef:Heb hierjuist na 10 minuten proberen hem toch kunnen omdraaien. En de wagen startte perfect, het is het stuurslot dat dus precies zeer ambetant doet. Valt het stuurslot gemakkelijk uit te schakelen ? Is hier een HOW-TO van eventueel ?


    Fijn dat je hem gestart gekregen hebt. Ik vrees dat hiervoor een how-to zal zijn. Dat zijn geen alledaagse dingen op een tuningforum :lol:
    civic EP2 BAR '05
    civic EP1 '02
    Stream RN1 '02

    mijn thuis is waar mijn honda staat
    jordicivic
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: zo 04 dec 2011, 01:32
    Woonplaats: Moerbeke-Waas
    my honda: EP1 en EP2 BAR
    Advertenties:

    Re: Contactslot honda accord

    Berichtdoor Dietervg » vr 10 apr 2015, 10:55

    Mag gesloten worden
    Dietervg
    Dax rookie
     
    Berichten: 5
    Geregistreerd: zo 05 apr 2015, 21:22
    my honda: accord
    Advertenties:


    Keer terug naar Algemeen technische informatie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten