Vertragingen bij Honda Belgium

Nieuws, weetjes, interessante dingen

Vertragingen bij Honda Belgium

Berichtdoor Solleke » wo 27 apr 2011, 13:08

Gisteren nog eens gaan horen bij Honda Center in Antwerpen, heb een maand geleden een nieuwe sleutel en een GVA aangevraagd.
Nog steeds niet binnen, terwijl de normale levertijd voor een sleutel misschien een week is en een GVA 1,5 week - 3 weken is.

Nu hebben ze mij hun map laten zien, vol aanvragen van GVA's waar ze nog altijd op wachten.
Vind ik vreemd hoe dit zou komen, iemand die wat meer info heeft over wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Want begint nu wel lang te duren, had ik dat GVA gehad was hij al lang in orde en ingeschreven :(
Afbeelding
Avatar gebruiker
Solleke
HCB Veteraan
 
Berichten: 1010
Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
Woonplaats: Antwerpen
my honda: FN3/ED4
Advertenties:



  • Re: Vertragingen bij Honda Belgium

    Berichtdoor unleashed civic » wo 27 apr 2011, 13:14

    Solleke schreef:Gisteren nog eens gaan horen bij Honda Center in Antwerpen, heb een maand geleden een nieuwe sleutel en een GVA aangevraagd.
    Nog steeds niet binnen, terwijl de normale levertijd voor een sleutel misschien een week is en een GVA 1,5 week - 3 weken is.

    Nu hebben ze mij hun map laten zien, vol aanvragen van GVA's waar ze nog altijd op wachten.
    Vind ik vreemd hoe dit zou komen, iemand die wat meer info heeft over wat er aan de hand zou kunnen zijn?
    Want begint nu wel lang te duren, had ik dat GVA gehad was hij al lang in orde en ingeschreven :(


    Ik kan mis zijn, maar heeft dit niks te maken met wat er in Japan is gebeurt?
    My Civic Coupé build
    I'd rather lose by a mile because I built my own car,
    then win by an inch because someone else built it for me.
    Your car is your story, so don't let someone else write the book!
    Avatar gebruiker
    unleashed civic
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1947
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 13:47
    Woonplaats: Willebroek
    my honda: EJ6
    Advertenties:

    Re: Vertragingen bij Honda Belgium

    Berichtdoor Beast19rp » wo 27 apr 2011, 13:24

    wees maar zeker dat het daardoor is
    proud member of the "Honda stylerz"
    Beast19rp
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:02
    Woonplaats: Alle sur semois
    my honda: geen meer
    Advertenties:

    Re: Vertragingen bij Honda Belgium

    Berichtdoor Jersey » wo 27 apr 2011, 15:10

    Het is inderdaad daardoor.. Ben gisteren bij ons in vilvoorde binnengeweest bij honda voor pakkingen te bestellen.. En hij vertelde mij dat er op dit moment zo goed als geen honda's (of weinig) verkocht worden... Alles wat er in de showroom staat of bij hun binnenstaat.. Geen probleem.. Maar willen die kopers een ander kleur, of andere opties.. Dan is de kans groot dat het van Japan moet komen... En dat zou nu tschijnt 9 maand duren voor die mensen hun auto dan hebben.. Echt triest, maar ze kunnen er echt niets aandoen :!:
    Avatar gebruiker
    Jersey
    B20 Poster
     
    Berichten: 545
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 16:51
    Woonplaats: Vilvoorde
    my honda: Geen
    Advertenties:

    Re: Vertragingen bij Honda Belgium

    Berichtdoor Solleke » do 28 apr 2011, 01:31

    Oei oei, ik hoop dat ik geen maanden meer moet wachten op mijn GVA dan, want 1 maand rijden met een niet ingeschreven voertuig is nog te doen (wel op mijn eigen plaat en verzekerd), maar ik ga er geen half jaar onreglementair mee rijden :/
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Solleke
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1010
    Geregistreerd: di 22 maart 2011, 16:05
    Woonplaats: Antwerpen
    my honda: FN3/ED4
    Advertenties:


    Keer terug naar Honda Algemeen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten