steurske civic fk 1 + ej9 (nieuwe auto)

Re: steurske civic fk 1 (plannen voor tegen de winter)

Berichtdoor steurske » di 21 aug 2012, 17:40

ben paar dagen geleden eens bij de honda garage gaan luisteren en nu staat het vast, er komt een gp pack op mn civic :p maar zal voor tegen de winter zijn

de plannen voor tegen de winter staan vast :p

-gp pack
-type r logo in grill
- type r licht blok vanachteren
-motorkap en dak in carbon folie laten wrappen
-invidia catback systeme
- velgen in het oranje spuite ( maar benk nog over aant twijfelen)
Avatar gebruiker
steurske
B16 Poster
 
Berichten: 374
Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
Woonplaats: balen-hulsen
my honda: fk1 + ej9
Advertenties:



  • Re: steurske civic fk 1 (plannen voor tegen de winter)

    Berichtdoor La Diablo Verda » di 21 aug 2012, 23:14

    steurske schreef:ben paar dagen geleden eens bij de honda garage gaan luisteren en nu staat het vast, er komt een gp pack op mn civic :p maar zal voor tegen de winter zijn

    de plannen voor tegen de winter staan vast :p

    -gp pack
    -type r logo in grill
    - type r licht blok vanachteren
    -motorkap en dak in carbon folie laten wrappen
    -invidia catback systeme
    - velgen in het oranje spuite ( maar benk nog over aant twijfelen)

    dikke plannen.. :o
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor martin001 » di 21 aug 2012, 23:38

    pff ik zou echt niet de rode type r logo's steken, vind da echt belachelijk :nono:
    Turbolag is the moment your opponent thinks he's winning
    Avatar gebruiker
    martin001
    D17 Poster
     
    Berichten: 284
    Geregistreerd: ma 20 feb 2012, 16:43
    Woonplaats: 3520 Zonhoven
    my honda: Honda fn3
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor steurske » wo 22 aug 2012, 16:48

    martin001 schreef:pff ik zou echt niet de rode type r logo's steken, vind da echt belachelijk :nono:

    en waarom is dit belachelijk ?
    ik vindt persoonlijk de rode logo's mooier afsteken op een witte auto
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1 (plannen voor tegen de winter)

    Berichtdoor steurske » wo 22 aug 2012, 16:51

    La Diablo Verda schreef:
    steurske schreef:ben paar dagen geleden eens bij de honda garage gaan luisteren en nu staat het vast, er komt een gp pack op mn civic :p maar zal voor tegen de winter zijn

    de plannen voor tegen de winter staan vast :p

    -gp pack
    -type r logo in grill
    - type r licht blok vanachteren
    -motorkap en dak in carbon folie laten wrappen
    -invidia catback systeme
    - velgen in het oranje spuite ( maar benk nog over aant twijfelen)

    dikke plannen.. :o


    thnx :)
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor wikkes » wo 22 aug 2012, 17:24

    martin001 schreef:pff ik zou echt niet de rode type r logo's steken, vind da echt belachelijk :nono:

    kmoet ook eerlijk zege da ik een rood honda logo mooier vindt dan de zilvere . op eg en ek zijn dan weer de zilvere mooier.
    maar op ep en fn/fk is dan weer het rode stukken mooier!
    belachelijk of niet het is en blijft dieter z'n wagen . ook al zegt 100000000 man dat het op niets trekt , het is en het bljft zijn wagen .

    ziet er goed uit die planne !!
    ben is benieuwt ;)
    wikkes
    K20 Poster
     
    Berichten: 866
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:49
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: civic ep3
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor black_civic » wo 22 aug 2012, 18:28

    echte R logo's horen op een Type R.
    sorry mijn eerlijke mening
    black_civic
    B20 Poster
     
    Berichten: 516
    Geregistreerd: vr 25 jun 2010, 18:35
    my honda: civic fk1, cbr 600rr
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor steurske » wo 22 aug 2012, 19:12

    wikkes schreef:
    martin001 schreef:pff ik zou echt niet de rode type r logo's steken, vind da echt belachelijk :nono:

    kmoet ook eerlijk zege da ik een rood honda logo mooier vindt dan de zilvere . op eg en ek zijn dan weer de zilvere mooier.
    maar op ep en fn/fk is dan weer het rode stukken mooier!
    belachelijk of niet het is en blijft dieter z'n wagen . ook al zegt 100000000 man dat het op niets trekt , het is en het bljft zijn wagen .

    ziet er goed uit die planne !!
    ben is benieuwt ;)


    thnx wikkes :)
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor DelSolTypeR » wo 22 aug 2012, 19:49

    black_civic schreef:echte R logo's horen op een Type R.
    sorry mijn eerlijke mening


    :iagree:

    zelfde bij bmw's, je ziet zoveel diesels rondrijden met een M badge op.. wat is het eerste dat je denkt? "Lol wa nen sukkelaar"
    toegegeven, esthetisch is het idd wel mooier op een FN, maar in mijn ogen (en waarschijnlijk van redelijk wa anderen ook) hebben die rode logo's een symbolische waarde
    ik heb idd ook rode logo's op men Sol zitten, maar heb wel een B18c blok steken dus kan ik het nog "rechtvaardigen" hehe


    dat doet er allemaal niet toe, les goûts et les couleurs eh... mooie ups gepland en zullen er zeer goed uit zien! suc6 ermee man!
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor La Diablo Verda » do 23 aug 2012, 09:17

    goh ja kijk,kvind da hij die logo's wel moet zette.. het gaat idd een pak mooier staan dan de ori logo's.. en misschien kunde de performance dan ni waarmaken ma dan hedde de "looks" toch al.. :)

    en zoals de wikkes zegt tis en blijft idd uwe auto.

    ik zeg: doen. ;)
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor M&M » do 23 aug 2012, 09:43

    DelSolTypeR schreef:
    black_civic schreef:echte R logo's horen op een Type R.
    sorry mijn eerlijke mening


    :iagree:

    zelfde bij bmw's, je ziet zoveel diesels rondrijden met een M badge op.. wat is het eerste dat je denkt? "Lol wa nen sukkelaar"
    toegegeven, esthetisch is het idd wel mooier op een FN, maar in mijn ogen (en waarschijnlijk van redelijk wa anderen ook) hebben die rode logo's een symbolische waarde
    ik heb idd ook rode logo's op men Sol zitten, maar heb wel een B18c blok steken dus kan ik het nog "rechtvaardigen" hehe


    dat doet er allemaal niet toe, les goûts et les couleurs eh... mooie ups gepland en zullen er zeer goed uit zien! suc6 ermee man!


    Als steurske enkel de rode H logo''s bedoelt dan gaat het nog , maar de echte Type R belettering erop is in mijn ogen ook volledig fout. (Willen en ni kunnen, net zoals DelSolTypeR illustreert met die diesel BMW met de M badging, al kan je nu bvb wel een 335d M pack kopen, die zijn gewoon zo af fabriek).
    De rode H logotjes zie je op veel Honda's hangen tegenwoordig, al stoort dat wss nog de echte die hards en mss ook menig R eigenaar.

    Toen ik destijds de logo's van mijn S2000 veranderde naar JDM exemplaren, heb ik doelbewust voor Silverstone Grey exemplaren gekozen ipv rode... (kleur van de auto)
    Afbeelding
    Afbeelding
    Mijn diesel accord, heeft zelfs een volledige Type S/Euro R bodykit (inclusief uitlaat) zitten.
    Afbeelding
    Afbeelding
    Indien gewenst, vind je meer pics & geleuter hierover in mijn eigen topic hier:
    viewtopic.php?f=5&t=5395
    Iedereen die de auto niet kent en hem ziet staan denkt nu dat het een K24 versie is... :mrgreen:
    Eén ding heb ik echter doelbewust niet overgenomen, en dat waren... de Type S / Euro R logos... ;)
    Dat zou zoooo fake zijn op een diesel. :dom:
    Ik heb evenmin Rode H emblemen omdat ik die gewoon niet mooi vond op mijn Satin Silver Accord.

    Elk zijn ding, rode H logos, ok nog, maar best geen Type R emblemen in de grille of op de zijkanten of kofferklep... ;)

    No hard feelings, just my two cents...
    Uiteraard blijft het jouw auto, en moet je gewoon doen wat jijzelf mooi vindt / en waar jij het gelukkigst mee bent.

    Mooie plannen voor de rest :goed:
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1 (plannen voor tegen de winter)

    Berichtdoor Madmac » do 23 aug 2012, 14:53

    steurske schreef:ben paar dagen geleden eens bij de honda garage gaan luisteren en nu staat het vast, er komt een gp pack op mn civic :p maar zal voor tegen de winter zijn

    de plannen voor tegen de winter staan vast :p

    -gp pack
    -type r logo in grill
    - type r licht blok vanachteren
    -motorkap en dak in carbon folie laten wrappen
    -invidia catback systeme
    - velgen in het oranje spuite ( maar benk nog over aant twijfelen)


    Zeg, er zijn 2 GP packs. Ene is speciaal voor de FN en past niet op uw 5 deurs tenzij ge ook de VOLLEDIGE zijskirts en wielbogen bijkoopt en er is een GP kit voor de FK die staat er bij uw versie al op.
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor steurske » za 25 aug 2012, 10:04

    ja ik wil eigelijk enkel de rode logo's omdat ik ze mooi vindt afsteken op een witte auto, niet omdat ik wil dat men civic op een type r lijkt,
    langs ene kant vint ik ook wel dat de rode logo's een wymbolische waarde hebben, had ik nu geen witte auto gehad dan had ik wrs de rode logo's ook niet geplaatst,
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1 (plannen voor tegen de winter)

    Berichtdoor steurske » za 25 aug 2012, 10:06

    Madmac schreef:
    steurske schreef:ben paar dagen geleden eens bij de honda garage gaan luisteren en nu staat het vast, er komt een gp pack op mn civic :p maar zal voor tegen de winter zijn

    de plannen voor tegen de winter staan vast :p

    -gp pack
    -type r logo in grill
    - type r licht blok vanachteren
    -motorkap en dak in carbon folie laten wrappen
    -invidia catback systeme
    - velgen in het oranje spuite ( maar benk nog over aant twijfelen)


    Zeg, er zijn 2 GP packs. Ene is speciaal voor de FN en past niet op uw 5 deurs tenzij ge ook de VOLLEDIGE zijskirts en wielbogen bijkoopt en er is een GP kit voor de FK die staat er bij uw versie al op.


    mijn kit is toch het gewoone standaard kit dat op een sport staat ?
    ik was bij honda gaan informeneren en het zou gaan voor enkel voor en achter kant maar heb de zijkant ook besteld omdat deze toch anders zijn en de auto een ander zicht geven maar dit is het kit dat ik dus bedoel
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    Re: steurske civic fk 1

    Berichtdoor steurske » za 25 aug 2012, 10:08

    :iagree:

    zelfde bij bmw's, je ziet zoveel diesels rondrijden met een M badge op.. wat is het eerste dat je denkt? "Lol wa nen sukkelaar"
    toegegeven, esthetisch is het idd wel mooier op een FN, maar in mijn ogen (en waarschijnlijk van redelijk wa anderen ook) hebben die rode logo's een symbolische waarde
    ik heb idd ook rode logo's op men Sol zitten, maar heb wel een B18c blok steken dus kan ik het nog "rechtvaardigen" hehe


    dat doet er allemaal niet toe, les goûts et les couleurs eh... mooie ups gepland en zullen er zeer goed uit zien! suc6 ermee man![/quote]

    Als steurske enkel de rode H logo''s bedoelt dan gaat het nog , maar de echte Type R belettering erop is in mijn ogen ook volledig fout. (Willen en ni kunnen, net zoals DelSolTypeR illustreert met die diesel BMW met de M badging, al kan je nu bvb wel een 335d M pack kopen, die zijn gewoon zo af fabriek).
    De rode H logotjes zie je op veel Honda's hangen tegenwoordig, al stoort dat wss nog de echte die hards en mss ook menig R eigenaar.

    Toen ik destijds de logo's van mijn S2000 veranderde naar JDM exemplaren, heb ik doelbewust voor Silverstone Grey exemplaren gekozen ipv rode... (kleur van de auto)
    Afbeelding
    Afbeelding
    Mijn diesel accord, heeft zelfs een volledige Type S/Euro R bodykit (inclusief uitlaat) zitten.
    Afbeelding
    Afbeelding
    Indien gewenst, vind je meer pics & geleuter hierover in mijn eigen topic hier:
    viewtopic.php?f=5&t=5395
    Iedereen die de auto niet kent en hem ziet staan denkt nu dat het een K24 versie is... :mrgreen:
    Eén ding heb ik echter doelbewust niet overgenomen, en dat waren... de Type S / Euro R logos... ;)
    Dat zou zoooo fake zijn op een diesel. :dom:
    Ik heb evenmin Rode H emblemen omdat ik die gewoon niet mooi vond op mijn Satin Silver Accord.

    Elk zijn ding, rode H logos, ok nog, maar best geen Type R emblemen in de grille of op de zijkanten of kofferklep... ;)

    No hard feelings, just my two cents...
    Uiteraard blijft het jouw auto, en moet je gewoon doen wat jijzelf mooi vindt / en waar jij het gelukkigst mee bent.

    Mooie plannen voor de rest :goed:[/quote]

    thnx voor je meening
    ff een vraag over die jdm exemplaren
    wat is daar het verschil van tegenover het standaard ?
    grtz
    Avatar gebruiker
    steurske
    B16 Poster
     
    Berichten: 374
    Geregistreerd: ma 25 jun 2012, 12:54
    Woonplaats: balen-hulsen
    my honda: fk1 + ej9
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar HCB leden

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten