bseries driver civic ej2 met b18c TE KOOP

Re: Bseries driver crx b18 / civic ej2 b16a2 nieuwe foto's

Berichtdoor B series driver » za 21 jan 2012, 13:02

Bell_Sol schreef:
mariow schreef:Ja man! vette rides zo te horen!
benieuwd naar de prestaties van uw CRX! :O
en de Coupé natuurlijk ook he :D


z'n crx is verkocht ondertussen é ;)
de b18 daaruit ligt nu in de coupé ;)

de crx is eigelijk nog ni verkocht dus moest der iemand intresse hebben ;)
voor 250 euro mag de crx weg zonder motor wel, ma gerdy zal der wel nog genoeg hebbe denk ik zo :)
turbo= in car entertainment for streetracers
Avatar gebruiker
B series driver
K20 Poster
 
Berichten: 805
Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
Woonplaats: oordegem
my honda: honda cbr125
Advertenties:



  • Re: Bseries driver crx b18 / civic ej2 b16a2 nieuwe foto's

    Berichtdoor integradical » za 21 jan 2012, 13:09

    pfff,das echt geen geld,moest ik nog meer plaats hebben,kwam ik hem halen :(
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: Bseries driver crx b18 / civic ej2 b16a2 nieuwe foto's

    Berichtdoor B series driver » za 21 jan 2012, 13:34

    mja kweet het ma hij sta ier al efkes buiten omda in men garage de coupe en den s13 al staan kheb ook nog invidia uitlaatlijn srs header carbon motorkap...
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Re: Bseries driver crx b18 / civic ej2 b16a2 nieuwe foto's

    Berichtdoor WhiteSol » za 21 jan 2012, 15:10

    B series driver schreef:kga mij vandaag bezig houde met olie temp meter aan te sluiten de adaptorplaat zit der al tussen
    den draad van de adaptorplaat naar de meter is ook al getrokke ma nu hebbek een probleemke
    welk kleur moest nu weer waar op?? kdacht da rood plus was zwart aarding geel nen kabel voor aan u contact en groen zal dan wel naar de meter zelf lopen zeker?? is er hier iemand da mij met zekerheid kan zeggen of dit de juist combinatie is of niet?? het is een meterke van stri x line :denk: :denk:


    groen loopt idd naar de meter ;) rood is +, zwart is - en geel is om hem te koppelen aan uw lichten zodat de verlichting van de meter feller/minderfel brand bij het aan/uit zetten van de lichten ;)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Bseries driver crx b18 / civic ej2 b16a2 nieuwe foto's

    Berichtdoor B series driver » ma 23 jan 2012, 00:18

    WhiteSol schreef:
    B series driver schreef:kga mij vandaag bezig houde met olie temp meter aan te sluiten de adaptorplaat zit der al tussen
    den draad van de adaptorplaat naar de meter is ook al getrokke ma nu hebbek een probleemke
    welk kleur moest nu weer waar op?? kdacht da rood plus was zwart aarding geel nen kabel voor aan u contact en groen zal dan wel naar de meter zelf lopen zeker?? is er hier iemand da mij met zekerheid kan zeggen of dit de juist combinatie is of niet?? het is een meterke van stri x line :denk: :denk:


    groen loopt idd naar de meter ;) rood is +, zwart is - en geel is om hem te koppelen aan uw lichten zodat de verlichting van de meter feller/minderfel brand bij het aan/uit zetten van de lichten ;)

    ah ok bedankt :D kzat der ni ver van :lol:
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Re: Bseries driver crx b18 / civic ej2 b16a2 nieuwe foto's

    Berichtdoor login257 » ma 23 jan 2012, 22:01

    B series driver schreef:
    gert schreef:benieuwd voor em is 'in real life' te zien ;)

    da komt wel goed wanneer is der ier nog nekeer een meet and greet want das lang gelede voor mijne civic :denk:


    dyno day nu zaterdag.
    check meetings.
    Avatar gebruiker
    login257
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1026
    Geregistreerd: di 31 mei 2011, 21:36
    Woonplaats: berlare
    my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor B series driver » di 31 jan 2012, 17:19

    heb ik gedaan ik was daar :lol:

    schoon resultaat gehaald 212.3 pk op de motor en 177 op de wielen. ma waarvoor ik eigelijk mee deed was om te zien of de afstelling van den b18c goed stond of niet. en hij draait iets te arm vanaf 6500 tr ongeveer :doh: :dom: dus voorlopig niet veel meer met de civic rijden en er eerst eens voor zorgen dat alles goed afgesteld word op een testbank kdenk eraan om het bij rws te laten doen met een unichip q plus. aangezien ge van bekerom alleen maar nen slecht afgestelden auto's terug krijgt :dom: :dom: en ze hebben mij ook gezegt bij rws da ze 1 chip kunne maken met 2 programma's in 1 programma voor mijnen nissan s13 met rb25det swap in en 1 programma voor mijnen honda civic :D
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor Jdm_Whore » di 31 jan 2012, 18:01

    Kvind het raar dat hier zoveel mensen klagen over Martijn, terwijl er hopen goed afgestelde auto's rondrijden in NL..

    Misschien nogmaals een bewijs dat afstellen gewoon best op een bank gebeurt?...
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor integradical » di 31 jan 2012, 18:59

    Jdm_Whore schreef:Kvind het raar dat hier zoveel mensen klagen over Martijn, terwijl er hopen goed afgestelde auto's rondrijden in NL..

    Misschien nogmaals een bewijs dat afstellen gewoon best op een bank gebeurt?...


    mijne stond een beetje rijk ,had martijn gecontacteerd en is gewoon zonder extra kosten opnieuw gedaan ,en beter als 1st :)
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor punanied9 » di 31 jan 2012, 19:22

    mijne staat perfect en is 2 weken geleden afgesteld bij DP enginering in Nijmegen door Martijn(Bekerom tuning)

    Kreeg zelf complimenten van het dynocenter dat het één van de weinige b18's is die zoveel vermogen neerzet op de bank ;)
    Avatar gebruiker
    punanied9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1787
    Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor B series driver » di 31 jan 2012, 22:43

    punanied9 schreef:mijne staat perfect en is 2 weken geleden afgesteld bij DP enginering in Nijmegen door Martijn(Bekerom tuning)

    Kreeg zelf complimenten van het dynocenter dat het één van de weinige b18's is die zoveel vermogen neerzet op de bank ;)

    mja den uwen is waarschijnlijk op een bank afgesteld. de meeste doet hij gewoon op straat en die staan precies nooit goed kheb het van kenny al gezien da hij ni goe stond en nu bij the wezz ook dus in mijn ogen moet het zovizo op een bank gebeuren dan pas kunde zien of alles goe staat via wide band lambda enzo. ik heb mijn blok bij rsp gekocht en die is ook door bekerom afgesteld met neptune. maar hij draait ook te arm.
    @punanied9 mag ik u testbankresultaten eens zien kzou ze graag eens met mijn testbankresultaten vergelijken :)
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor Bekerom Tuning » wo 01 feb 2012, 13:15

    Als ik hier even op mag inhaken. Ik stel elke auto, op straat én op de dyno met een wideband lambdasensor af, en ik ben daarmee pas klaar wanneer het mengsel precies goed is, niet te arm en niet te rijk. Inderdaad, op een dyno afstellen is altijd beter/fijner maar dat mag in eerste instantie op het mengsel weinig uitmaken. Afstellen op een dyno is bij mij uiteraard ook altijd mogelijk.

    Zoals hierboven al is aangegeven, kan je bij mij altijd terecht om het kostenloos te laten nakijken. Vaak blijkt dan dat er nog andere factoren van belang zijn voor de mengselverhouding, bijvoorbeeld door verstopt brandstoffilter, injectoren, ontsteking, brandstofpomp, temperatuursensor, etc. die buiten mijn macht liggen, als een van deze onderdelen faalt, en het mengsel is niet meer wat het hoort te zijn, wordt er snel naar de tuner gewezen (dat neem ik ook niemand kwalijk), maar vaak moet je even net iets verder kijken. Daarbij zie ik ook vaak dat bij een dyno het mengsel achterin de uitlaat gemeten wordt, en dit kan afhankelijk van de vorm van de einddemper of evt. lekjes in de uitlaatlijn wel eens veroorzaken dat er valse lucht meegemeten wordt, en hierdoor valt de meting arm uit, terwijl er in de praktijk niets aan de hand is.

    Hoe dan ook, ontdanks vele tevreden klanten vind ik het altijd vervelend om zulk 'kort door de bocht' commentaar te lezen, en neem als je wilt gewoon even contact hierover met me op.

    Martijn vd Bekerom
    Bekerom Tuning
    Camino user
     
    Berichten: 42
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 19:50
    my honda: Civic EJ2
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor B series driver » wo 08 feb 2012, 11:58

    Bekerom Tuning schreef:Als ik hier even op mag inhaken. Ik stel elke auto, op straat én op de dyno met een wideband lambdasensor af, en ik ben daarmee pas klaar wanneer het mengsel precies goed is, niet te arm en niet te rijk. Inderdaad, op een dyno afstellen is altijd beter/fijner maar dat mag in eerste instantie op het mengsel weinig uitmaken. Afstellen op een dyno is bij mij uiteraard ook altijd mogelijk.

    Zoals hierboven al is aangegeven, kan je bij mij altijd terecht om het kostenloos te laten nakijken. Vaak blijkt dan dat er nog andere factoren van belang zijn voor de mengselverhouding, bijvoorbeeld door verstopt brandstoffilter, injectoren, ontsteking, brandstofpomp, temperatuursensor, etc. die buiten mijn macht liggen, als een van deze onderdelen faalt, en het mengsel is niet meer wat het hoort te zijn, wordt er snel naar de tuner gewezen (dat neem ik ook niemand kwalijk), maar vaak moet je even net iets verder kijken. Daarbij zie ik ook vaak dat bij een dyno het mengsel achterin de uitlaat gemeten wordt, en dit kan afhankelijk van de vorm van de einddemper of evt. lekjes in de uitlaatlijn wel eens veroorzaken dat er valse lucht meegemeten wordt, en hierdoor valt de meting arm uit, terwijl er in de praktijk niets aan de hand is.

    Hoe dan ook, ontdanks vele tevreden klanten vind ik het altijd vervelend om zulk 'kort door de bocht' commentaar te lezen, en neem als je wilt gewoon even contact hierover met me op.

    Martijn vd Bekerom

    het is wel waar dat de wideband lambda vanachter in de uitlaat zat tijdens de meting. maar ze zijden dat ik van 6500tr tot 8500 te arm draai wat kan ik dan het beste doen?
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor Machiel » wo 08 feb 2012, 12:22

    Een echte wideband lambda kopen of even na laten kijken door Martijn.


    Maar jij kunt toch lezen? Hij wil dat je contact met hem opneemt, Martijn leest niet iedere dag honderden topics om te kijken of er ergens een probleem is... Contacteer hem gewoon via PM, email of telefoon!
    MFrame Autosport
    Machiel
    B18 Poster
     
    Berichten: 488
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:39
    Woonplaats: Hulst
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: bseries driver civic ej2 met b18c nieuwe foto's

    Berichtdoor B series driver » wo 08 feb 2012, 16:34

    Machiel schreef:Een echte wideband lambda kopen of even na laten kijken door Martijn.


    Maar jij kunt toch lezen? Hij wil dat je contact met hem opneemt, Martijn leest niet iedere dag honderden topics om te kijken of er ergens een probleem is... Contacteer hem gewoon via PM, email of telefoon!

    heb ik ondertussen gedaan :) en ik ga waarschijnlijk ook een wide band lambda kopen voor de zekerheid ;)
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar HCB leden

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten