Ja t'is mijn fout omda ik het blok ni heb getest alvorens het te kopen...
Maar er werd mij wel verzekerd dat het blok in orde was.
Maar hij kan er niks aan doen omdat hij ni aan die vijs is geweest en hij weet van niks. Tjah. Zoiets kan gebeuren en kvroeg alleen m'n geld terug + ewa hulp me het swappen van de nieuwe, lijkt mij normaalste zaak van de wereld.
MPFI swap had em ook gedaan en was ook gans de soep in gedraaid en heeft de Jonas op kunnen lossen voor mij me alles opnieuw te doen.
Ma eerste ding da Massi en krikke zagen toen ek toekwam was wel die vijs da gwn ni vast zat. Draad is gwn doorgedraaid en de metaalschilfers waren te zien.
Ik zie da allemaal ni want kzen gene mechanieker en ken er niks van...
Ma krijg ik opeens wel alle verwijten na mijne kop da het mijn schuld is en dak zogezegd den blok gaar heb gerede me es paar rondjes rond den blok te rijde af en toe toen em nog ni volledig warm stond.
Nu heb ik nen otto dak normaal gezien dees weekend ging afleveren bij ne jong da er naar uitkijkt (ne kado van de ouders) en nu moet ek hun bellen dak eerst nog ganse motor moe swappen... + kuiswerk, intake zit vol olie, luchtfulter zit vol olie...
Kwas er altijd content, vertrouwen kreeg bij mij al ne serieuzen deuk na die farce me MPFI swap en nu zo reageren op mij das er los over. Mijne
EX-garagist is CCX007.
Dus kzen op zoek naar een goei D16Z6 blokje, liefst me ontsteking, inlaat, bak en koppeling enzo aan, dak gwn rotte blok deruit kan vissen en vers blok erin kan doen. Kem al genoeg miserie nu en t' kost allemaal genoeg geld.
T ergste van al was dak nen andere swap wou steken omdak er toch ni gerust in was (kon die van joerisolleke voor ne goeie prijs krijgen en da was een goei blokje) ma em zei nog da da verlore werk was want dezen blok was verzekerst goe!
Dus naïeve ik da maar geloven en toch dien blok laten steken... Nooit meer.
Ge ziet hier nog duidelijkere foto, OVERAL is olie. Zelfs op de kapo, batterij...