Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

Berichtdoor Dimi_Del_Sol » wo 31 aug 2011, 21:34

zo vandaag de kleur erop gezet , wou eerst mat wit mr beetje glans kan nooit kwaad he lol dus heb zijdeglans genomen. enja kwa spuitwerk....ik heb hem gerold!!! :D
ben er zeer tevreden van auto staat weer in mooie staat.niet iedereen vindt het idee met de verfrol mssh wat mr vergeleken met hoe die was is het veel beter geworden. wil hierbij whitesol ng eens bedanken vr de demontagetips. targakappen heb ik gelaten om eerlijk te zijn en antenne ook, kheb goed afgeplakt ;) spiegels gaan morgen eraf als ik met interieur ga beginnen. maar hierbij de pics.


Afbeelding

Afbeelding

en vr de mensen die zich nu afvragen hoe het van dichtbij zou uitzien heb ik close ups gemaakt ;)

Afbeelding

Afbeelding

deurklinken gaan morgen eruit zodat ik deze wa beter kan doen
binnenkant deuren is groen en ga ik voorlopig zo laten omdat iemand mij zei dat je iets van de originele kleur moet behouden voor de keuring????? klopt dit :?

Afbeelding

de bumpers , hier moet ng laag overheen en de achterbumper is klein sheurtje in, dus ga ik morgen beetje bijwerken.

Afbeelding

morgen verder met interieur te demonteren. kheb een goede HOW TO van iemand gekregen ;)
dan delen ervan in zwart en wit spuiten. dan kan ik komende week normaal trg beginnen met hem ineen te zetten. ga wel ff de OEM lampen erin zetten vr de keuring. en op de OEM velgen. als dat dan allemaal goed gaat van de eerste keer verwacht ik eind sept begin okt trg met de Sol te rijden en gaat de Tigra weer een tijdje aan de kant.

grtzz Dimitri
Dimi_Del_Sol
D14 Poster
 
Berichten: 86
Geregistreerd: vr 29 okt 2010, 13:10
Woonplaats: Lanaken
my honda: Crx_Del_Sol
Advertenties:



  • Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Bell_Sol » wo 31 aug 2011, 21:43

    tot de primer zag het er wel goed uit, maar waarom uiteindelijk gerold??????????? :denk:
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Avatar gebruiker
    Bell_Sol
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3743
    Geregistreerd: ma 29 maart 2010, 21:41
    Woonplaats: Machelen (Zulte)
    my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Connix » wo 31 aug 2011, 22:04

    gerold, tis gebroken maar het kan nog goe staan, ik ben zeker gene tegenstander, theeft nog wel iets en tis eens iets anders dan iedereen e :D
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Connix
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3874
    Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
    Woonplaats: Schaffen
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Dimi_Del_Sol » wo 31 aug 2011, 22:18

    Bell_Sol schreef:tot de primer zag het er wel goed uit, maar waarom uiteindelijk gerold??????????? :denk:


    tja waarom.... :denk: leek me wel een aparte uitstraling eigl en omdat ik met deze auto wel eens gekke dingen doe. door bos ryden dr weilanden hier rijden z asfalt alln mr zandwegen enzo..heb ik geen zin om mij te ergeren aan steenslag en die toestanden op een dure laklaag(heb ik al met de Tigra). en in vergelijking met hoe de auto was ben ik zeer tevreden.heb er werk genoeg aan gehad laatste tyd en ben er ng niet.
    mr alles komt goed! grtz

    @ Connix dank u! ja is idd wa gebroken wit en had dit al meermaals gezien(wel niet met wit). en tis idd eens wa anders he
    en leek me ook wel leuk om eens te proberen. ik ben er zeer tevreden mee en was wel lachen om auto te rollen :D
    zal nu wel nooit een prys van best of paint kunnen winnen :lol: :lol: :lol:
    grtz
    Dimi_Del_Sol
    D14 Poster
     
    Berichten: 86
    Geregistreerd: vr 29 okt 2010, 13:10
    Woonplaats: Lanaken
    my honda: Crx_Del_Sol
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor WhiteSol » wo 31 aug 2011, 22:46

    Deurklinken eruit halen .. dan verwacht ik ne pm :lol:

    zieter goe uit, al ben ik gene voorstander van de rol ;)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Connix » wo 31 aug 2011, 22:53

    Dimi_Del_Sol schreef:
    Bell_Sol schreef:tot de primer zag het er wel goed uit, maar waarom uiteindelijk gerold??????????? :denk:


    tja waarom.... :denk: leek me wel een aparte uitstraling eigl en omdat ik met deze auto wel eens gekke dingen doe. door bos ryden dr weilanden hier rijden z asfalt alln mr zandwegen enzo..heb ik geen zin om mij te ergeren aan steenslag en die toestanden op een dure laklaag(heb ik al met de Tigra). en in vergelijking met hoe de auto was ben ik zeer tevreden.heb er werk genoeg aan gehad laatste tyd en ben er ng niet.
    mr alles komt goed! grtz

    @ Connix dank u! ja is idd wa gebroken wit en had dit al meermaals gezien(wel niet met wit). en tis idd eens wa anders he
    en leek me ook wel leuk om eens te proberen. ik ben er zeer tevreden mee en was wel lachen om auto te rollen :D
    zal nu wel nooit een prys van best of paint kunnen winnen :lol: :lol: :lol:
    grtz



    wat niet is kan nog kome e dimi ;) own style, wie weet valt et in de smaak en is na jdm da de nieuwe stijl :D
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Connix
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3874
    Geregistreerd: do 26 aug 2010, 17:20
    Woonplaats: Schaffen
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Dimi_Del_Sol » do 01 sep 2011, 00:27

    @WhiteSol mrgen zijn ze eruit :D kan ik beetje bijverven aan de deur want kwam daar niet zo goe bij met de rol :)
    ja wou echt een ander uitzicht.bedankt vr u eerlijke mening.

    @Conninx wie weet lol. ja doe gwn mijn eigen ding. en wie het niks vind mag het mij ook zeggen hoor. ga dr nie lastig over doen. tis idd gwn my own style!!zal wel zien hoe het bevalt heb ng veel dingen in mijn hoofd lol

    goodnight iedereen!
    Dimi_Del_Sol
    D14 Poster
     
    Berichten: 86
    Geregistreerd: vr 29 okt 2010, 13:10
    Woonplaats: Lanaken
    my honda: Crx_Del_Sol
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Dimi_Del_Sol » za 03 sep 2011, 22:33

    front trg gemonteerd vandaag. bumper moet ng beetje goed gezet worden en zwart gaas in, heb de OEM lampen erin vr de keuring.

    Afbeelding

    Afbeelding

    achterkant ng beetje werk mr bumper staat vr 95 procent goed lol

    Afbeelding

    morgen weer verder, ben er bijna lol
    spoiler wordt zwart net zoals dak stuk van achter en voorbumper mr wacht ik ng ff mee.wil zsm nr keuring dat ik snel trg kan rijden ermee! grtz
    Dimi_Del_Sol
    D14 Poster
     
    Berichten: 86
    Geregistreerd: vr 29 okt 2010, 13:10
    Woonplaats: Lanaken
    my honda: Crx_Del_Sol
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Praetorian » di 13 sep 2011, 20:31

    check pm :-)
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Jdm_Whore » di 13 sep 2011, 20:49

    Waarom dan niet met goedkope spuitbusjes spuiten? Is nog niet wat het moet zijn, maar alleszins wel pakken mooier dan een gerolde auto.
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Dimi_Del_Sol » wo 14 sep 2011, 10:21

    Jdm_Whore schreef:Waarom dan niet met goedkope spuitbusjes spuiten? Is nog niet wat het moet zijn, maar alleszins wel pakken mooier dan een gerolde auto.


    bwa eens iets anders proberen he. heb al veel gerolde autos gezien en wou dit ook eens proberen. en heb niet zomaar een potje HUBO verf gekocht. heb deze laten maken in een verfspeciaalzaak. is verf vr op industriele machines.dus uitstekende houdbaarheid zullen we mr zeggen. :) enja kwa uitzicht ... ja je moet er van houden , had al verwacht dat er ook tegenstanders gingen zyn drm dat ik dit op het laatse pas gezegd hebt eigl. had hier ng veel matzwarte spuitbussen liggen mr er is al eene matzwarte sol met rusty look hier op forum he. en toen kreeg ik dit idee en dacht waarom niet :D

    grtz
    Dimi_Del_Sol
    D14 Poster
     
    Berichten: 86
    Geregistreerd: vr 29 okt 2010, 13:10
    Woonplaats: Lanaken
    my honda: Crx_Del_Sol
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Dimi_Del_Sol » zo 11 dec 2011, 17:32

    eindelijk heb ik ng eens goed nieuws ivm de Sol

    hij wordt komende week opgehaald dr een bevriend garagist vr de motor af te stellen enzo... ikzelf krijg het ram niet geregeld pfff
    trekt van geen kanten lijkt wel 45km autoke nu hahaha, komt wel op gang mr op slakkentempo en begint pas te trekken in 2de versnelling bij 6000 toeren, heb ik ook ng raar geluid als ik koppeling induw. iemand zei dan staat u drukgroep niet goed, maja hij gaat tijdje weg nu en ben er zeker van dat ik hem weer in topstaat trgkrijg. kwa buitenkant blijf ik OEM rijden in de winterdagen, heb oem bumpers zwart gemaakt en deze erop, net zoals de lichten, verlaging gaat ook pas zijn vr na de winter. maja i keep u up to date! grtz
    Dimi_Del_Sol
    D14 Poster
     
    Berichten: 86
    Geregistreerd: vr 29 okt 2010, 13:10
    Woonplaats: Lanaken
    my honda: Crx_Del_Sol
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Honda coupe ej6 » ma 16 jan 2012, 10:44

    Waarom eigenlijk nieuwe lak erop?:p Tis wel nog leuk!
    Avatar gebruiker
    Honda coupe ej6
    B16 Poster
     
    Berichten: 353
    Geregistreerd: ma 06 jun 2011, 15:28
    my honda: Honda coupe ej6
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Dimi_Del_Sol » ma 16 jan 2012, 12:25

    Honda coupe ej6 schreef:Waarom eigenlijk nieuwe lak erop?:p Tis wel nog leuk!



    thnx! tja wou totaal andere look , nu moet ik gwn wachten op telefoontje als auto klaar is, en dan kan ik hem opnieuw gaan keuren enzo...was normaal al gebeurd mr garagist had zijn arm gebroken pfff...maar weet zeker dat die in goede handen is dus ik heb geduld grtz
    Dimi_Del_Sol
    D14 Poster
     
    Berichten: 86
    Geregistreerd: vr 29 okt 2010, 13:10
    Woonplaats: Lanaken
    my honda: Crx_Del_Sol
    Advertenties:

    Re: Dimi_Del_Sol / Crx Del Sol

    Berichtdoor Honda coupe ej6 » ma 16 jan 2012, 20:05

    Dimi_Del_Sol schreef:
    Honda coupe ej6 schreef:Waarom eigenlijk nieuwe lak erop?:p Tis wel nog leuk!



    thnx! tja wou totaal andere look , nu moet ik gwn wachten op telefoontje als auto klaar is, en dan kan ik hem opnieuw gaan keuren enzo...was normaal al gebeurd mr garagist had zijn arm gebroken pfff...maar weet zeker dat die in goede handen is dus ik heb geduld grtz


    Komt wel goed, beter iets langer wachten en ben je zeker :)
    Avatar gebruiker
    Honda coupe ej6
    B16 Poster
     
    Berichten: 353
    Geregistreerd: ma 06 jun 2011, 15:28
    my honda: Honda coupe ej6
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar HCB leden

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten