nummerplaat aanvraag

Enkel informatie over wetgeving,keuring, verzekering etc...

nummerplaat aanvraag

Berichtdoor Black_sol » di 27 nov 2012, 18:00

hey,

ben dus vandaag mene sol gaan laten verzekeren. had hem via de garage laten keuren omdat deze 6 jaar heeft stil gestaan en dus zowiezo via Z platen moest gekeurd worden. ik heb op de sol dus een jdmnummerplaathouder achteraan. en is ermee door de keurign geraakt. had nog tege de garagist gezegd dat het moest vragen voor een kleine nummerplaat motoplak soort. en vandaag op de verzekering zeide ze voor zo een kleien plaat moet je naar de BIV zelf gaan want staat hier niet tussen de lijst voor aan te vragen. ga dus naar de BIV in zwijnaarde en daar willen ze het dus niet geven omdat de keuring dit niet heeft aangeduid. dus ik bel naar garage en ze kosten dit nog regelen alsek het vorige inschrijfbewijs ahd ma da kregek al nimeer terug op den BIV. en de garage zegt da et via hun terug 100 euro is voor em daarmee te laten keuren.

weet iemand een idee om da op een goeikopere of simpelere manier te kunnen oplossen? was zonder problemen door keuign op opmerking voor carroserie en mistlicht na.

mvg yannick
honda: the power of dreams
Avatar gebruiker
Black_sol
B20 Poster
 
Berichten: 547
Geregistreerd: wo 21 sep 2011, 16:10
Woonplaats: liedekerke
my honda: accord & del sol
Advertenties:



  • Re: nummerplaat aanvraag

    Berichtdoor WhiteSol » di 27 nov 2012, 18:06

    Als gij dat aangevraagd hebt bij die garage is da toch hun fout da ze't ni hebben gezegd ? ik zou toch eisen dat ze da voor u regelen zonder kosten :s
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: nummerplaat aanvraag

    Berichtdoor Black_sol » di 27 nov 2012, 18:10

    WhiteSol schreef:Als gij dat aangevraagd hebt bij die garage is da toch hun fout da ze't ni hebben gezegd ? ik zou toch eisen dat ze da voor u regelen zonder kosten :s

    khebet gezeg kheb drekt na hun gebeld bij den BIV en ze zegge da ze van niks weten men ex stiefpa stond erbij toen dak et gezegd eb. ma kweet mss al manier waarop dat mij zou lukken ma kost nog wel 40 euro dan
    honda: the power of dreams
    Avatar gebruiker
    Black_sol
    B20 Poster
     
    Berichten: 547
    Geregistreerd: wo 21 sep 2011, 16:10
    Woonplaats: liedekerke
    my honda: accord & del sol
    Advertenties:


    Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten