XTP89 schreef:Voor de camber kan ik moeilijk mijn schroefkit omhoog vijzen want dan is mijn attest niet meer juist.
En CO test zou ok zijn alsk goed doorrij naar de keuring, maar ik rij altijd vlot dus die zal wel goed komen. khoop gewoon da ze da lek daar nie opmerken en hem daarop afkeuren
Je had dan beter de wagen iets hoger laten staan en dan pas uitgelijnd en attest laten invullen als de waardes goed waren, hoe lager je gaat hoe meer camber je hebt namelijk.
Nu heb je kans dat je er niet door bent op de keuring voor verlaging en dat je die toch terug omhoog moet vijzen, nieuw attest moet laten invullen en nog herkeuren ook. Dit indien jou camberwaarden uiteraard ook buiten de maximum waardes op de keuring vallen.
Als ik van u was zou ik eerst eens bij de keuring binnenspringen met uw blaadje van uitlijning en vragen of ze dat eens willen vergelijken met hun waardes, dan weet je ineens of je erdoor gaat raken of niet.
En zoals dom zegt, als hij lekt zal dit te zien zijn aan uw CO waarden. Maar kan wel goed zijn dat als je die heel goed warm rijdt dat je er wel door raakt, bij mij ist ook twee jaar kantje boord geweest maar ik moest zeker ook goed warm rijden anders wast helemaal om zeep.