ik ben de auto aan het klaar zetten voor de keuring,.
dit jaar gaan we het opnieuw proberen.. de keuring na verlaging.. allez, keuring met schroefset, want ik ga hem op oem hoogte zetten ivm camber afstelling achteraan.
ik wil hem dus laten keuren 'na verlaging' zodat ik volgend jaar al dat gedoe niet meer moet doen. ookal staat hij op oem hoogte..
maar ik heb een paar vraagjes..
1: mag hij vooraan een cm lager staan dan achteraan, of moet dat gelijk zijn? ik zou dat doen dat hij toch ergens 'verlaagd' is, dat hij niet kan zeggen dat hij niet verlaagd is, en dat niet op mijn 'tuningattest' zetten..
2: kunnen ze zien op welke hoogte hij oem staat? anders vul ik gewoon een cm hoger in, ook voor achteraan..
3: kan het kwaad dat mijn install in de koffer zit? want vorige keer moest ik mn koffer opendoen..
4: hier heeft japtuner me al op geantwoord, maar toch eens dubbelchecken: moet ik volgend jaar opnieuw de set omhoogdraaien, of kijken ze dan niet meer opnieuw of hij nog op dezelfde hoogte staat? zolang ik boven de 11cm blijf? en met het camber?
5: dan een beetje los van de keuringkwestie: hoe zit dat bij de ep's met front camber? veranderd dat niet mss als je verlaagd? want de achterste wielen staan scheef, maar vooraan niet?