d2 racing achterste draagarmen door keuring?

Enkel informatie over wetgeving,keuring, verzekering etc...

Re: d2 racing achterste draagarmen door keuring?

Berichtdoor Jdm_Whore » di 22 maart 2011, 15:59

Misschien maar half on-topic, maar hier even mijn keuring-verhaal:

Ik had mijn oem dempers en veren terug gemonteerd omdat ik afgekeurd was wegens het gebrek aan een montage-attest van de KW's, en een verslag van de geometriekeuring..

De eerste keuringmeester: "Ja maar dan moet ge nog steeds eerst in Alken de geometriekeuring ondergaan"

Ik dan maar proberen uitleggen dat dit niet het geval was ALS de auto geen verstelbaar caster heeft..

Hij: "Ja maar dat is pas veranderd, nog niet zo lang geleden" Kdenk dat die mannen dat telkens als excuus gebruiken om er makkelijk vanaf te geraken.. :roll:

"Rij maar een stukske door, ga daar een keer binnen en bespreek het met maar met de chef"

Zo gezegd zo gedaan, daar de uitleg nog een keer gedaan, zij waren dus wel op de hoogte.. "Zet hem nog effe op de brug, dan kijken we da na en dan ist in orde."

Ik rij door naar de brug.. Zegt die keuringmeester daar: "Ja maar rij maar door eh, gij moet nog eerst naar alken voor die speciaal keuring" :doh:

"Neenee, dat hebben we daarnet al besproken etc." weer den hele uitleg gedaan.. Hij wandelt ineens weg, richting het kantoor van zijne chef.. 5 min later komt em terug, auto omhoog, even nakijken, auto omlaag en ik mocht doorrijden..

Vandaag bij de tweede poging dus een mooie GROENE kaart ontvangen 8-)

Goed dat ik op de hoogte was en er tegen durfde ingaan.. Anders had het me een pak geld gekost voor een paar stomme papierkes :evil:
Kvraag me af hoeveel goedgelovige/brave zielen ze zo per jaar "afzetten" :denk:
Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
Avatar gebruiker
Jdm_Whore
HCB Veteraan
 
Berichten: 1863
Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
my honda: CL7 & EK4
Advertenties:



  • Vorige

    Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten