Keuren voor verlaging

Enkel informatie over wetgeving,keuring, verzekering etc...

Keuren voor verlaging

Berichtdoor VRX » zo 02 jan 2011, 19:58

Ik heb een paar maandjes terug mijn auto laten verlagen met een schroefset...de persoon die dit gedaan heeft heeft toen alle attesten en dergelijke ingevuld, en het plan was dat ik zo snel mogelijk naar de keuring ging.

Helaas, vlak erna begon de miserie: kapotte cardan-as en koppelingspomp gehad --> auto een hele tijd stil gestaan.
Ondertussen ook ontdekt dat mijn rechter achterrem niet meer pakt en sinds kort is mijn uitlaat enorm binnen rammelen, dus eerst moet hij nog bij de garage binnen.

Gevolg: nog steeds niet naar de keuring kunnen gaan, en ondertussen is ook al de groene kaart voor de gewone jaarlijkse keuring in de bus gevallen.

Helaas is het ingevulde attest niet zo lang geldig, dus dit is ondertussen al "vervallen". Wat kan ik nu het beste doen? Diezelfde persoon een nieuw attest laten invullen? Gaat dit zomaar? Kan ik hiervoor eventueel ook ergens anders voor terecht (afstand is nogal groot)?
Afbeelding
Avatar gebruiker
VRX
H23 Poster
 
Berichten: 764
Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
Woonplaats: Limburg
my honda: EP3
Advertenties:



  • Re: Keuren voor verlaging

    Berichtdoor vtiprelude » zo 02 jan 2011, 21:21

    opnieuw laten uitlijnen voor je gaat!afspraak maken en ook terwijl jaarlijkse keuring laten doen,da attest word nie zou nauw genomen!
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: Keuren voor verlaging

    Berichtdoor WhiteSol » ma 03 jan 2011, 19:00

    Uitlaat da rammelt is meestal gewoon 1 van de vijzen da los zit aan uwe cat of aan den einddemper ;) is opkrikken en gaan voelen of zoals ik et vroegeer dee om moeite te besparen .. met ne borstelsteel er tegen tikken :lol:
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Keuren voor verlaging

    Berichtdoor kennycivic » wo 12 jan 2011, 23:35

    ik heb door mijn verlaging mijn draagarm in brokken gereden
    kennycivic
    B16 Poster
     
    Berichten: 385
    Geregistreerd: ma 17 mei 2010, 18:19
    Woonplaats: beselare
    my honda: civic ep1
    Advertenties:

    Re: Keuren voor verlaging

    Berichtdoor Nasty » wo 12 jan 2011, 23:53

    kennycivic schreef:ik heb door mijn verlaging mijn draagarm in brokken gereden



    ?
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Keuren voor verlaging

    Berichtdoor vti angel » do 13 jan 2011, 03:09

    VRX schreef:Ik heb een paar maandjes terug mijn auto laten verlagen met een schroefset...de persoon die dit gedaan heeft heeft toen alle attesten en dergelijke ingevuld, en het plan was dat ik zo snel mogelijk naar de keuring ging.

    Helaas, vlak erna begon de miserie: kapotte cardan-as en koppelingspomp gehad --> auto een hele tijd stil gestaan.
    Ondertussen ook ontdekt dat mijn rechter achterrem niet meer pakt en sinds kort is mijn uitlaat enorm binnen rammelen, dus eerst moet hij nog bij de garage binnen.

    Gevolg: nog steeds niet naar de keuring kunnen gaan, en ondertussen is ook al de groene kaart voor de gewone jaarlijkse keuring in de bus gevallen.

    Helaas is het ingevulde attest niet zo lang geldig, dus dit is ondertussen al "vervallen". Wat kan ik nu het beste doen? Diezelfde persoon een nieuw attest laten invullen? Gaat dit zomaar? Kan ik hiervoor eventueel ook ergens anders voor terecht (afstand is nogal groot)?

    van welk jaar is jouw wagen,als hem van voor '96 is heb je dat allemaal nie nodig :goed:
    http://www.ishetalbiertijd.nl/
    IKKE NIE POEPEN,NIEMAND NIE POEPEN
    Avatar gebruiker
    vti angel
    Moderator
     
    Berichten: 1366
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:20
    Woonplaats: japan
    my honda: civic
    Advertenties:

    Re: Keuren voor verlaging

    Berichtdoor Dj3scoupe » do 13 jan 2011, 10:44

    vti angel schreef:
    VRX schreef:Ik heb een paar maandjes terug mijn auto laten verlagen met een schroefset...de persoon die dit gedaan heeft heeft toen alle attesten en dergelijke ingevuld, en het plan was dat ik zo snel mogelijk naar de keuring ging.

    Helaas, vlak erna begon de miserie: kapotte cardan-as en koppelingspomp gehad --> auto een hele tijd stil gestaan.
    Ondertussen ook ontdekt dat mijn rechter achterrem niet meer pakt en sinds kort is mijn uitlaat enorm binnen rammelen, dus eerst moet hij nog bij de garage binnen.

    Gevolg: nog steeds niet naar de keuring kunnen gaan, en ondertussen is ook al de groene kaart voor de gewone jaarlijkse keuring in de bus gevallen.

    Helaas is het ingevulde attest niet zo lang geldig, dus dit is ondertussen al "vervallen". Wat kan ik nu het beste doen? Diezelfde persoon een nieuw attest laten invullen? Gaat dit zomaar? Kan ik hiervoor eventueel ook ergens anders voor terecht (afstand is nogal groot)?

    van welk jaar is jouw wagen,als hem van voor '96 is heb je dat allemaal nie nodig :goed:


    toch wel hoor ;) as ge na 2003 verlaagd moet da altijd.
    die regel is enkel voor uitlaat (en mss nog wat dingskes)
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:


    Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten