Hallo,
Ik weet niet waar ik het moet posten maar ik zit met n probleem.
Bij de Honda garage (De Boeck) hebben ze menne ruitenwisser omgekeerd gemonteerd. Zijnde da wind flapke die de ruitenwisser op het raam moet houden naar boven ipv beneden.
Da heeft nu dus n serieuse kras in men voorraam veroorzaakt just in men gezichtsveld (keuring?? :-s). Ik heb dit wel pas laat opgemerkt (3 of 4 maand na t onderhoud).
Nu ben ik direct naar de Honda garage dichtst bij gereden (zijnde Ost) om da vast te stellen en te laten goed zetten.
Direct naar De Boeck gebeld waar ze me onmiddellijk afblaffen. Ze zijn dus naar alle waarschijnlijkheid ni van plan daar iets aan te doen.
K zen er ook nog langs geweest dezen avond en em doe alsof er geen vuiltje aan de lucht is,... . Probeert het zelf in mijn schoenen te schuiven,...
Nu heeft dit bij mij een beetje woede naar boven gebracht (de lijst met flaters van de bewuste Honda garage op mijn Accord begint lang te worden,...). En ik wil dus da die kras daaruit gehaald wordt (uitpolieren?? of zelfs een nieuw raam als het moet,...).
Hoe pak ik dit het beste aan. Of bestaat er bij Honda een dienst die deze klachten kan opnemen,... . Want als ik van hun was zou ik deze Honda garage direct opdoeken en alles en iedereen vernietigen voordat de rotte plek zich verspreid. Want het lijstje hieronder is heeeele slechte reclame voor HET merk dat voor degelijkheid en kwaliteit staat.
Lijstje:
Ik koop de wagen tweedehands bij de Boeck september 2009:
-De airco defect:
Was onder garantie dus binnen bij De Boeck
Volgens hun niets mis mee dus met een schoon verhaal buiten gekieperd
Kort daarna merk ik een achtergebleven fluo groene schroevendraaier onderin de motorruimte.
Naar Ost geweest en daar probleem met de airco laten vaststellen alsook het ongelukkige stuk werkmateriaal.
Airco bleek een kapote druksensor (of zoiets) te zijn. Na veel vijven en zessen willen ze het toch repareren onder garantie.
Stuk bleek niet binnen te zijn als ik bij hun aankwam en diene schroevendraaier was niet van hun,... . De auto is wel altijd bij hun en niemand anders onderhouden geweest mor swat,...
Nog eens weer en tot hier toe is alles met de airco nog ok.
-De discussie voor een vervang auto te krijgen voor dit allles laat ik hier nog achterwege want dat slaat al helemaal op niets.
-Volledig plat reservewiel
Ook al moet dit gecontroleerd worden bij elk onderhoud (waarvan het laatste me maarliefst 600€ koste) bleek dat hier nog genen halven bar opzat. Snappen wie snappen kan,...
-Voorlopig laatste en ergste flater in mijn ogen is dus de bewuste ruitenwisser,....
resultaat: weg vertrouwen en met een bang hart afwachten wat er nog allemaal gaat boven komen drijven,...
als iemand me kan helpen hoor ik het graag.
mvg,
David

iemand had achteruit mn delsol getoucheerd (dus mijn voorkant had een goeie kreuk gehad), en na herstelling:
het front wat geplooid was, moest volgens bestek vervangen worden.. ze hebben het gewoon laten zitten, en de ophangpunten van het nieuwe mistlicht en koplamp waren zodanig geplooid dat ze in het geplooide front pastten..
<-- dat vond ik echt het ergst van al.. en daarbij kwam nog eens dat ze (ook al hadden ze de helft niet eens gedaan of goed gedaan) ze nog eens
terwijl het bestek wel in samenspraak met hen en de schade-expert opgemaakt is!!