Pagina 1 van 2

Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015, 21:30
door TOM-ek4-VTI
Vraag beantwoord? laat het topic open voor je mede-honda rijder (dus niet wijzigen in "mag dicht")
Worden niet oem motorsteunen afgekeurd op de keuring of laten ze deze toe?
Zou wat hardere willen steken dan de oem maar ben dus niet zeker ivm de keuring
Mvg tom

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015, 21:33
door nkm
In theorie mag het niet.
Maar wat niet opvalt. Gaan ze ni bekijken en wordt dus ook ni afgekeurd.
Volledige zwarte bestellen dus ;)

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015, 21:39
door vtiprelude
met zwarte maakt ge kans,

al de andere is geluk hebben :D

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015, 21:54
door TOM-ek4-VTI
Dus misschien best inserts kopen en in de oem steunen steken ipv volledige set met steunen erbij.
Omdat die steunen blijkbaar nogal blingbling zijn.

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015, 22:01
door vtiprelude
ja best wel,anders zal het niet zijn peis ik ze!

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 07:57
door unleashed civic
Mag wel.
Ik heb de polished innovative mounts,
En zelfs de stationshef zegt er niets op.

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 08:16
door Jebus
Ik geraak ook perfect door de keuring met mijn innovatives en zijn gepolierd dus opvallen doen ze :p

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 16:57
door TOM-ek4-VTI
Bedankt voor de reacties,
Dus normaal zou het geen probleem mogen zijn dus.
Wel raar langs ne kant daze er niks op zeggen als je bedenkt dat pu inserts afgekeurd worden(vooral als je de rode neemt)
Dragen die aftermarket steunen tot iets bij?(sterker,stijver,lichter?)of is het enkel 'show' ?
Want alst enkel blingbling is hoeft da ni voor mij :D

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 18:03
door Jordyke190
Dan kun je best de Hardrace steunen steken.
Er is bijna geen verschil te zien buiten de stikkers uiteraard :)
Zien er volledig OEM uit maar zijn wel een stuk harder.
Dus vibraties ... Bbbrrr Bbbrrr ...
Het is maar hetgeen je wil hé.
Ik heb nieuwe OEM steunen laten steken met PU inserts waar mogelijk. is :goed:

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 20:44
door unleashed civic
Ik heb de 75a mounts steken. En heb de kantelsteunen weg gelaten.
Deze zijn hard. De motor beweegt bijna niet.
Ik vind het niet overdreven. Maarja. Een ander misschien wel :p

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015, 09:40
door kenny_tmt
62a hier van avid racing, lekker brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: do 23 apr 2015, 07:24
door matsuchi-san
hier de 75A va, innovative :) de hele crx ligt te trillen in rolantie,maar geen mm kantelen nimeer :)

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: do 23 apr 2015, 19:58
door TOM-ek4-VTI
:D
Is dat eigenlijk wel gezond die trillingen?
En hoe zit het dan tijdens het rijden?
Rijd de wagen dan schokkerig?en trilt u dasch er dan ook ver uit of is dit enkel op stationair?

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: do 23 apr 2015, 20:49
door kenny_tmt
stationair alleen, wel meer resonantie tijden het rijden..

Re: Aftermarket motorsteunen

BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015, 14:47
door TOM-ek4-VTI
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Voorlopig zal het gebouwd blok op de oem steunen en rubbers geplaatst worden.
Zo kan ik de kosten voor de niet noodzakelijke onderdelen zoals motorsteunen,grotere radiator,oliekoeler etc....wa verspreiden want alles bijeen verzamelen kost toch meer tijd en centjes dan ik eerst dacht :dom:
Hoewel da motorsteunen wel veel makkelijker te plaatsen zijn als het blok er dan toch uit moet tegenover nadien te liggen prutsen en kloten :denk:
Ik zie nogwel ;)
Ivm trillingen en resonanties zit ik niet zo in,een dc2 mag wel wa spartaanser zijn :D (moet natuurlijk nog doenbaar zijn e)