Aftermarket motorsteunen

Enkel informatie over wetgeving,keuring, verzekering etc...

Re: Aftermarket motorsteunen

Berichtdoor HondaNickx » zo 05 jul 2015, 12:48

Zal hier ff aanvullen ik heb onlangs de rest van mijn hardrace motorsteunen gestoken op men ej9.Ik had de 2 voorste kantelsteunen al geinstaleerd en na instalatie was er redelijk wat trillingen in de auto.Na modificatie van de bestuurderskant steun was dit weg.Nu de rest van de motorsteunen gestoken zijn ,zijn er zeer weinig trillingen bijgekomen.Ik had verwacht dat het erger ging zijn ma het is echt heeel lichtjes merkbaar.Ik ben Zeer content van de steunen , en na verwijdering van de Hardrace Stickers ziet ge geen enkel verschil tussen oem :goed:
Ik heb wel 1 lichte modificatie moeten doen aan de bestuurderskant motorsteun.(Deze van fabriek gevuld is met olie) De ronding waardat de bout doorgaat kwam bij mij tegen de bracket van de stuurbekrachtigings olie reservoir .Deze heb ik dus iets moeten afvijlen zodat de gaten mooi uitkwamen en de steun niet raakte tegen de bracket van de stuurbekrachtings olie reservoir.
Ook had ik een rondel onder de bovenste boutbevestiging moeten steken om een speling van 2-3mm uit te vullen.Ik weet niet of dit is omdat deze steunen eigenlijk B-series steunen zijn of omdat de steun slecht gemaakt is door hardrace ..?

PS: doe uzelf een plezier en steek de motorsteunen voordat de motor erin gaat.De achterste steun is echt een b*tch om aan te kunnen .De 2 andere steunen zijn goed te doen.
HondaNickx
H23 Poster
 
Berichten: 783
Geregistreerd: do 25 maart 2010, 01:58
my honda: Civic EJ9
Advertenties:



  • Vorige

    Keer terug naar Wetgeving, keuring, verzekering

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten