$1 schreef:$2emand die een gepersonaliseerde nummerplaat bezit waarvoor hij in het verleden daadwerkelijk betaald heeft, deze persoon zal dezelfde combinatie bekomen maar voorafgegaan door het indexcijfer 9.
Voorbeeld: momenteel bent u eigenaar van een Porsche 911 met nummerplaat POR-911 ; dit wordt dan 9 – POR-911.
Kostprijs nieuwe nummerplaat
De inschrijving blijft gratis maar de nummerplaat zal 20 EUR kosten, plus de kosten van een nieuwe reproductieplaat (die vooraan geplaatst wordt) en die zal moeten vervaardigd worden volgens dezelfde criteria (formaat, materie, kleur, …) als de originele nummerplaat. Wel kan je achteraan bvb een vierkant model hebben en vooraan een rechthoekig model.
Lekker kut dit voor degenen met een gepersonaliseerde nummerplaat. Trekt op niks meer zo, 600 euro weggesmeten geld volgens mij
$1 schreef:$2ostprijs nieuwe nummerplaat
De inschrijving blijft gratis maar de nummerplaat zal 20 EUR kosten, plus de kosten van een nieuwe reproductieplaat (die vooraan geplaatst wordt) en die zal moeten vervaardigd worden volgens dezelfde criteria (formaat, materie, kleur, …) als de originele nummerplaat. Wel kan je achteraan bvb een vierkant model hebben en vooraan een rechthoekig model.
Dus als ik het goed heb dan zal het ook afgelopen zijn met die statische platen? De voorplaten nu moesten in principe toch gewoon dezelfde afmeting hebben + reflecterend zijn? Er was bij mijn weten geen verplichting qua materie. En onze helden de polies kennende zullen ze daar zeker naar kijken hé als ze u aan de kant zetten