engine bay detailed with WD-40

handleidingen, how to, DIY informatie

Re: engine bay detailed with WD-40

Berichtdoor Praetorian » zo 08 jan 2012, 15:32

black_civic schreef:
Praetorian schreef:mijne moto kuis ik vantijd met van die PTFE spray,
blinkt ook eel mooi, en is iets minder glibberig als olie, zeker voor op de moto
nogal vervelend, olie laat volgens mij ook plekken na, die spray zover ik weet/zie niet.
kan je ook perfect gebruiken voor rubberen slangen enz,
grtz


toch niet je motor? Zeer slecht voor de lak. Daar zijn betere dingen voor :)

Ik gebruik et infeite vooral voor de plastieke onderdelen en de valstoppen die erop staan,
en voor remslangen,koelingsslagen..... en de motorblok zelf , de lak tank en alle gelakte onderdelen
doe ik gewoon met dezelfde spullen als de auto ----> meguairs :-)
Avatar gebruiker
Praetorian
B20 Poster
 
Berichten: 501
Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
my honda: Delsol esi/accordCN1
Advertenties:



  • Re: engine bay detailed with WD-40

    Berichtdoor ThomasDW007 » zo 08 jan 2012, 15:49

    sweeeeet :O ma kben nog nie in staat die onderdelen zelf uit de motorkap te halen (zie da'k iets misdoe.. :()
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: engine bay detailed with WD-40

    Berichtdoor muts » zo 08 jan 2012, 16:26

    ooh geweldig,had er al van gehoord maar was ni zeker van t te doen,door de schrik da t nogal ne vettige nest zou zijn da achter bleef, ma ga m zeker zo eens kuisen nu ik dees lees, merciekes voor de tip
    Avatar gebruiker
    muts
    D17 Poster
     
    Berichten: 296
    Geregistreerd: za 22 okt 2011, 23:55
    Woonplaats: vl-brabant
    my honda: s14a
    Advertenties:

    Re: engine bay detailed with WD-40

    Berichtdoor black_civic » zo 08 jan 2012, 17:51

    Praetorian schreef:Ik gebruik et infeite vooral voor de plastieke onderdelen en de valstoppen die erop staan,
    en voor remslangen,koelingsslagen..... en de motorblok zelf , de lak tank en alle gelakte onderdelen
    doe ik gewoon met dezelfde spullen als de auto ----> meguairs :-)


    dan zeg ik niets :)
    black_civic
    B20 Poster
     
    Berichten: 516
    Geregistreerd: vr 25 jun 2010, 18:35
    my honda: civic fk1, cbr 600rr
    Advertenties:

    Re: engine bay detailed with WD-40

    Berichtdoor Weske » vr 17 feb 2012, 20:44

    werkt dat ook op een blok die zo aangetast is van het zout

    en wat te verwijderen
    Weske
    D14 Poster
     
    Berichten: 73
    Geregistreerd: za 26 nov 2011, 17:11
    Woonplaats: Temse
    my honda: del sol
    Advertenties:

    Re: engine bay detailed with WD-40

    Berichtdoor WhiteSol » zo 19 feb 2012, 13:05

    Weske schreef:werkt dat ook op een blok die zo aangetast is van het zout

    en wat te verwijderen


    nee, oxidatie op den blok kunde best heel fijn schuurpapierke nemen en/of daarna opnieuw verven met kachelverf of spuiten met hittebestendige lak
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar How To

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten