How-To: een klein gasreactie truukje

handleidingen, how to, DIY informatie

How-To: een klein gasreactie truukje

Berichtdoor Nasty » zo 28 maart 2010, 20:55

Ok some of you guys may laugh at me on this one but it works.Very simple and easy thing to do.At your throttle cable you can see where has the two nuts that keep the throttle cable attached to a bracket that is attached to the manifold.All you have to do is loosing the two nuts and pull all the slack out of the cable and then tighten the nuts back together,be carefull not to tighten to tight as it will pull the cable to tight and will affect your idle.Its samll and easy but will help with throttle response and some of you might be amazed at how loose your cable is.All you need to do this is a 10mm or 12mm (cant think right now) open ended wrench.
2007 Honda Accord Executive

Afbeelding
Nasty
HCB Veteraan

my honda: CL7
Advertenties:

• Re: How-To: een klein gasreactie truukje

Berichtdoor Mr. Yakuza » ma 29 maart 2010, 10:20

Dit is eigelijk niet zo een knappe How to hé steven.... :oops:

Geen foto's en tis in het engels. (voor mij geen probleem,maar veel hier kunnen niet engels lezen of begrijpen)

;)
    Afbeelding
    Mr. Yakuza
    H22 Poster

my honda: Integra Dc2
    Advertenties:

Re: How-To: een klein gasreactie truukje

Berichtdoor Nasty » ma 29 maart 2010, 16:33

Mr. Yakuza schreef:Dit is eigelijk niet zo een knappe How to hé steven.... :oops:

Geen foto's en tis in het engels. (voor mij geen probleem,maar veel hier kunnen niet engels lezen of begrijpen)

;)

Beide howto's zijn gewoon copy/paste gedaan van een ander forum. En zo moeilijk dat er foto's nodig zijn is dit ook niet hé ;)
    2007 Honda Accord Executive

Afbeelding
    Nasty
    HCB Veteraan

my honda: CL7
    Advertenties:

Re: How-To: een klein gasreactie truukje

Berichtdoor Gunther » di 30 maart 2010, 06:37

Gezien uw gaskabel origineel "slap" ligt. Is er dan, als ge hem permanent strak gaat hange, geen gevaar voor doorschuring op plaatsen waar hij zijn 'omhulsel' raakt? Als uw gaskabel(behuizing) op de originele plekken vast ligt is het risico zo groot niet, maar als ge hem anders hebt moeten leggen, of hij hangt ergens aan vastgebonden door een veerpootbrug die in de weg zit, is er dan toch kans voor dit probleem, niet?
    Organisation is the key to reassembly
    Gunther
    H23 Poster

my honda: EG6
    Advertenties:

Keer terug naar How To