International HONDA Meeting - IHM 2014 21-04-2014

International HONDA Meeting - IHM 2014 21-04-2014

Berichtdoor HondaRBy » za 18 jan 2014, 21:15

Wegens: "ik kan het toch niet laten" en "laten we het nog grootser aanpakken", organiseer ik samen met onder andere Showoff Imports ook dit jaar weer de International HONDA Meeting (IHM) op het parkeerterrein van NOBIS in Asten.

Afbeelding

Deze GRATIS te bezoeken meeting, dit jaar op tweede paasdag gehouden, wordt ook deze keer weer een knaller!
Tijdens de vorige keer kreeg elke bezoekende HONDA (dus 1 per auto) een grote poster en nog wat andere goodies om mee naar huis te nemen en ook dit jaar probeer ik voor de bezoekers weer wat moois te regelen. Maar ik laat dit nog een verrassing. Het zal in ieder geval de moeite waard zijn!

Deze meeting organiseer ik grotendeels zelf, maar kan dit niet zonder de hulp van anderen. Zo is ook deze keer Showoff Imports mijn partner in crime (oftewel mede-organisator) en zullen er ook nog een aantal andere bedrijven aanwezig zijn.

Dit zijn, onder andere:

- StickerDUMP
- GUERRILLA Exhaust
- ClutchMasters
- World of Sticker
- Driven2Shine
- APE Motorsports
- HON41
- ShotAtSpeed


Deze zullen in ieder geval aanwezig zijn en sommigen ook ter plaatse hun producten te koop aanbieden, dus neem (ondanks dat het een GRATIS meeting is) wel wat geld mee!
ShotAtSpeed zal weer hele mooie foto's van maken van deze meeting, dus zorg dat je auto er op z'n best op staat! Daarvoor heb je anders nóg een heel goede reden voor, maar hierover straks meer!

Ik verwijs jullie graag naar de zogenaamde Online Flyer, waar je op verschillende dingen kunt klikken voor meer informatie. Wellicht zal je daar ook opvallen dat er onderaan deze webpagina soms een andere HONDA getoond wordt.... ;) Kijk maar eens op:
http://www.honda-meeting.nl

Ook op Facebook is er een evenement aangemaakt. Mocht je een Facebook account hebben, laat dan daar even weten dat je aanwezig bent, nog leuker als je ook nog een foto plaatst van je auto!
De link naar het Facebook evenement: https://www.facebook.com/events/1422386341308135/
Voor de laatste nieuwtjes, loont het zich om daar af en toe eens een kijkje te nemen.

Verder is het wel goed om te vermelden dat ik besloten heb dit keer een prijsuitreiking te organiseren, dus je kan een hele mooie prijs winnen, in 1 of méérdere van de volgende categorieën:

- Best of Classic
- Best of Stock
- Best of Show
- Best of Performance
- Best of Interior
- Best of Engine


Per categorie is er 1 hele fraaie award te winnen, die is gesponsord door niemand minder dan HONDA Nederland!

Je kan je middels een formuliertje (die je dan in je auto duidelijk zichtbaar, bijvoorbeeld achter de voorruit moet neerleggen) aangeven dat je met deze prijsuitreiking wil meedoen en in welke categorie(ën).

Een onafhankelijke jury zal dan hun handen er aan vol hebben om elke auto te bekijken en een bepaalde score te geven, volgens de door deze mensen opgestelde criteria.
Deze jury is een aantal mensen van het bekende Hondablog. Deze zullen duidelijk herkenbaar zijn als jury en zullen kritisch maar vooral deskundig je auto beoordelen.
Rond de klok van 17:00 uur zal bekend worden gemaakt wie de mooie awards mee naar huis mogen nemen.


Ik heb er weer enorm veel zin in en ik beloof dat het weer echt de moeite waard wordt naar Asten te komen.
Ik zie jullie dan!!

Groeten,
Roy Brueren.


IHM 5,- EURO CARWASH SERVICE !

Voor iedereen die toch nog even graag zijn/haar HONDA gewassen wil hebben voordat je voor één van de IHM Awards gaat strijden, kunnen we in samenwerking met de TRUCKWASH van NOBIS een mooie service aanbieden.

Je auto wordt voor slechts 5,- Euro:
- met water (hogedruk) afgespoten
- met shampoo en spons schoongemaakt
- nogmaals met water (hogedruk) afgespoten

Het droog maken van je auto zit niet bij deze deal inbegrepen.
Dus zelf even een zeem meenemen en buiten de TRUCKWASH je auto droog maken.


We verwachten dat er veel van deze mooie aanbieding gebruik gemaakt zal worden,
zul hebben we wel een vriendelijk, doch DRINGEND verzoek:

Zorg dat je de 5,- Euro gepast klaar hebt. We willen iedereen zo spoedig mogelijk helpen en het niet hoeven teruggeven van wisselgeld zal enorm helpen!

De TRUCKWASH zal open zijn vanaf 11:30u tot 14:00u.

Afbeelding
HondaRBy
Camino user
 
Berichten: 46
Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 06:53
my honda: Honda Accord CG9
Advertenties:



  • Keer terug naar Kalender

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten