Eindelijk genoeg bijeen gespaard

Enkel specifieke vragen over dit model!

Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

Berichtdoor Tuur » vr 09 sep 2011, 19:13

Op de website van Mol motors is geen NSX terug te vinden. Net zoals bij Mullens. Deze zullen waarschijnlijk verkocht zijn.
Morgen eens gaan kijken naar die twee die ik vermelde. Ik zal hier zeker verslag van uitbrengen.

greetings
Tuur
Honda, simply the best
Avatar gebruiker
Tuur
B16 Poster
 
Berichten: 379
Geregistreerd: do 08 sep 2011, 05:34
Woonplaats: Maldegem
my honda: NSX
Advertenties:



  • Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Black Dragon » vr 09 sep 2011, 20:16

    op eerste indruk kan je dan beter voor de eerst genoemde gaan.

    verkoper wou bij de 2de nsx (die zonder foto's) niet lager gaan dan 24.000€ en tel daar dan nog 'n dikke 8.000€ kosten bij als je alles netjes in orde wilt zetten. dan kom je met die eerste beter uit.
    Avatar gebruiker
    Black Dragon
    B18 Poster
     
    Berichten: 444
    Geregistreerd: ma 19 jul 2010, 16:32
    Woonplaats: Houthalen-Helchteren
    my honda: NSX , ATR , civic
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor del_zot » vr 09 sep 2011, 20:43

    ik dacht dat er in rijkevorsel ne witte te koop stond?
    of is die al weg? :p
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    del_zot
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2823
    Geregistreerd: vr 16 apr 2010, 20:13
    my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Tuur » zo 11 sep 2011, 00:08

    Ik ben vandaag die twee wagens gaan bezichtigen.
    Deze in Aalst:
    De wagen wordt nog steeds dagelijks gebruikt door iemand die in de bouwsector werkt. In de koffer zijn er enkele cementvlekken en een siliconevlek terug te vinden. Het zijn geen grote, maar ze zijn er wel. in de achterbumper is een klein deukje. Aan de voorkant van de wagen ontbreekt er een stukje van de bumper (naast de nummerplaat) en is er een gaatje in een mistlicht (waarschijnlijk van een steentje). De bovenkant van de bumper vooraan werd herspoten omdat er iemand met een trekhaak tegen geparkeerd had (volgens de verkoper). De motorkap (waar de radiator en het reservewiel zitten sluit niet mooi, maar kan handmatig op zijn plaats gedrukt worden (slotje bijregelen????). Op de wagen zijn heel wat beschadigingen. Echte krassen zijn het niet, eerder matte plaatsen. oorzaak onbekend, zou eventueel van de carwash kunnen zijn of is gewassen met een te harde spons. Rond de deurklinken is dit serieus erg en lijken het wel op krassen. Koppeling is nog niet vervangen geweest. In de Airco zit geen gas. De Radio doet het dan weer wel. Het interieur heeft een grote poetsbeurt nodig maar er werd niet in gerookt. De wagen staat volledig origineel (inclusief originele velgen). Ik had de indruk dat de verkoper wel redelijk eerlijk was. Hij wees me zelfs op enkele gebreken. Of het moest zijn dat dit een afleidingsmanoeuvre was om de grote gebreken de verbergen. Hij stelde ook zelf voor om een toerke te doen met de wagen. Volgens mij rijdt de wagen uitstekend. De prijs was "beperkt" bespreekbaar. maar ik heb nog geen bod gedaan. MIJN conclusie is dat de wagen zijn gebreken heeft. Die doen geen afbreuk aan de betrouwbaarheid van de wagen (het blijft een Honda héé ;) ) maar wel aan de waarde ervan.
    Deze in Vosselaar:
    De wagen staat vijf jaar stil, wel wordt er regelmatig een toerke in de wijk mee gemaakt (volgens de verkoper). Het zou kunnen, er hangen geen nummerplaten aan de wagen. Hij staat in ieder geval al een paar jaar te koop. Vooraan heeft hij redelijk wat last van steenslag) en naast het sleutelgat van de bestuurdersdeur is er een kras. Verder is er op het koetswerk niets aan te merken. De gasveren van koffer en motorkap achteraan zijn versleten en deze blijven dus niet openstaan.
    Koppeling werd nog niet vervangen. De airco is in die vijf jaar stilstand niet gebruikt geweest, dus die gaat defect zijn volgens mij. Radio werkt niet, maar daar had hij iets op gevonden waar hij niet veel over wou vertellen (zei hij zelf) maar het kwam er op neer dat hij een ander merk van luidsprekers in zijn deuren had gestoken en dat hij in de middenconsole een standaard radio plaatst. Die radio is er trouwens uit en is er dus een gat in de middenconsole.
    Voor de rest ziet het interieur er deftig uit. De wagen staat, behalve de velgen, volledig origineel. Ik had de indruk dat de verkoper een "gladde" jongen is die het goed kan uitleggen maar niet altijd de waarheid spreekt. Zo vertelde hij dat hij op het punt staat een motorfiets te kopen en daarna vertelde hij dat hij hier alles verkoopt om naar Spanje te verhuizen. Hij stond trouwens ook met een Renault Clio V6 die hij wou verkopen (http://nl.kapaza.be/antwerpen/renault-clio-v6-58196844.htm). Mijn conclusie: De wagen ziet er in betere staat dan de eerste maar ik vertrouw de verkoper niet echt (ik kan verkeerd zijn).

    greetings
    Tuur
    Laatst bijgewerkt door Tuur op zo 11 sep 2011, 02:59, in totaal 2 keer bewerkt.
    Honda, simply the best
    Avatar gebruiker
    Tuur
    B16 Poster
     
    Berichten: 379
    Geregistreerd: do 08 sep 2011, 05:34
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Tuur » zo 11 sep 2011, 00:13

    Ik ga van de week eens informeren voor de volgende: http://nl.kapaza.be/waals-brabant/honda-nsx-honda-nsx-56267605.htm
    Wat me al direct opvalt is dat de wagen in een garage staat, maar dat de verkoper maar 1 zoekertje heeft.

    greetings
    tuur
    Honda, simply the best
    Avatar gebruiker
    Tuur
    B16 Poster
     
    Berichten: 379
    Geregistreerd: do 08 sep 2011, 05:34
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor S4mmi » zo 11 sep 2011, 12:38

    Bij Honda De Boeck in Wolvertem staat ook nog ne rode in de showroom. Die staat nergens expliciet te koop maar voor zover ik weet doet hij hem wel weg voor de juiste prijs. Het is wel nen automaat. Misschien eens bellen of tot ginder gaan?
    http://www.honda-deboeck.be/Contact.html
    Avatar gebruiker
    S4mmi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1116
    Geregistreerd: wo 21 jul 2010, 22:51
    Woonplaats: Grimbergen
    my honda: Civic EP4 & DC5
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Praetorian » zo 11 sep 2011, 13:10

    Die bij mullens zal er ook nog wel staan hoor, maar die verkoopt die waarschijnlijk niet, totdat
    hij toevallig iemand tegen het lijf loopt voor die juiste prijs ;)
    maar hij ziet er ook echt wel prachtig uit ! ,net nieuw :-)
    grtz
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor WhiteSol » zo 11 sep 2011, 13:16

    Praetorian schreef:Die bij mullens zal er ook nog wel staan hoor, maar die verkoopt die waarschijnlijk niet, totdat
    hij toevallig iemand tegen het lijf loopt voor die juiste prijs ;)
    maar hij ziet er ook echt wel prachtig uit ! ,net nieuw :-)
    grtz



    inderdaad ;-) staat nergens geadverteerd ;-)
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor G402 » zo 11 sep 2011, 15:18

    Bij Mol Motors stonden er deze morgen 2 buiten.
    スーパーチャージャーホンダシビック
    Stronger + Lighter + Cooler = Faster
    G402
    B20 Poster
     
    Berichten: 576
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 09:51
    my honda: EG6
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Pink Danny » zo 11 sep 2011, 22:14

    Die man in Vosselaar kan wel af en toe een ritje maken zonder nummerplaten want hij is volgens mijn bronnen zelf een politieagent. ;)
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Pink Danny » zo 11 sep 2011, 22:15

    G402 schreef:Bij Mol Motors stonden er deze morgen 2 buiten.

    1tje te koop , en eentje van een klant. ;)
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor gert » zo 11 sep 2011, 22:19

    Pink Danny schreef:Die man in Vosselaar kan wel af en toe een ritje maken zonder nummerplaten want hij is volgens mijn bronnen zelf een politieagent. ;)


    heb dit ook al gehoord ;)
    Afbeelding

    dankzij de fake shit wordt het echte meer gewaardeerd. ga zo door :goed:
    Avatar gebruiker
    gert
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2159
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 15:45
    Woonplaats: dessel
    my honda: eg6 sir-s
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Tuur » ma 12 sep 2011, 02:18

    Nu heeft em al drie beroepen. :shock:
    Eerst vertelde hij dat hij en zijn vrouw conciërge waren voor rijke mensen en dat ze nu een lange opdracht hadden in Spanje. Vandaar de verkoop. Een vijftien minuten later zij hij dat hij verkoper was en nu lees ik hier dat em bij de flikken werkt. Hij verkoopt misschien boetes. :lol:
    Betrouwbaar lijkt het me toch niet.

    greetings
    Tuur
    Honda, simply the best
    Avatar gebruiker
    Tuur
    B16 Poster
     
    Berichten: 379
    Geregistreerd: do 08 sep 2011, 05:34
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor Black Dragon » ma 12 sep 2011, 10:56

    dat em 'n lange opdracht in spanje zou hebben dan daarvoor de boel verkoopt lijkt ook raar, auto staat al minstens 3 jaar te koop... zolang wacht die job niet denk ik :zot:

    heb redelijk wat nsx-en afgegaan in belgie, maar moet er eerlijk op zeggen (en dit is niet om 'n dikke nek op te zetten) maar heb er nergens eentje gevonden in zo'n goede staat als degene die ik nu heb. de leeftijd heeft op vele z'n sporen achtergelaten.
    Avatar gebruiker
    Black Dragon
    B18 Poster
     
    Berichten: 444
    Geregistreerd: ma 19 jul 2010, 16:32
    Woonplaats: Houthalen-Helchteren
    my honda: NSX , ATR , civic
    Advertenties:

    Re: Eindelijk genoeg bijeen gespaard

    Berichtdoor WhiteSol » ma 12 sep 2011, 12:53

    Black Dragon schreef:dat em 'n lange opdracht in spanje zou hebben dan daarvoor de boel verkoopt lijkt ook raar, auto staat al minstens 3 jaar te koop... zolang wacht die job niet denk ik :zot:

    heb redelijk wat nsx-en afgegaan in belgie, maar moet er eerlijk op zeggen (en dit is niet om 'n dikke nek op te zetten) maar heb er nergens eentje gevonden in zo'n goede staat als degene die ik nu heb. de leeftijd heeft op vele z'n sporen achtergelaten.


    Ook niet meer dan logisch, het blijft een auto van +- 20 jaar oud. Ik denk dat het voor een auto als deze ook logisch is dat je eerst HEEL goe rondkijkt alvorens een koop te doen .. het gaat tenslotten om zeer veel centjes .. ( voor mij dan toch :) ). En als ge dan et geluk hebt eentje in zo'n staat te vinden, dan ist dae moment van niemeer te twijfelen :).

    Ik zou zeggen, ga nekeer naar Mullens en hoor is .. de kans is klein da hij hem effectief zal laten gaan en als da wel et geval is zal er een dik prijskaartje aanhangen .. maar tis dan wel ene zo goe als nieuw, weinig km's, lak & interieur in prachtstaat + de voordelen zoals garantie dat een aankoop van een garage met zich meebrengt. Ok het is misschien wel ver over de prijs, maar als je er echt door gepassioneerd bent ist natuurlijk " de prijs van de liefhebber " of " wa de zot ervoor wilt geven " :lol: . Maar als ik het moest zijn en ik hoor zo'n verhalen da laat blijken da de verkoper al liegt over z'n job .. over wa liegt em dan nog allemaal ? ...
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar nsx

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast