Pagina 4 van 4

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010, 10:15
door kennycivic
lifebeginsat8000rpm schreef:
dieseltje S2K schreef:accord type r, s2000, atom ariel.... allemaal dezelfde biv vanaf 212 zit je in de hoogste graad, een 211pk is 2500 biv en 212pk of 800pk is 5000e biv, ik moet er geen tekeningske bijmaken hoe het komt da je hier bijna geen accord type r ziet he ;), de duitsers zijn slimmer die maken van porsche en zware bmw's op papier een 211pk.
in okkasie gaat er elk jaar 10% van de biv af dus ene van 4j jong is nog 3000e biv daarna gaat er elk jaar nog 5% bij af ;) .

en euh....jannettenbak, dan ken je ECHT niks van wagens want een jannet weet hem zeker niet in de hand te houden, in elk boekje en alle testverslagen (inclusief topgear) word gezegd "een raspaardje voor ECHTE mannen" :goed:
en hoe noemt jou vriendin dan een Z3, SLK,.... ne mooie unieke sportwagen da je bijna nergens ziet zeker :lol:


haha nee mij vriendin heeft het meer voor een nsx die ze bij honda roeselare zag lol
een raspaardje voor ECHTE mannen das een om te onthouden !!!
een hoeveel pk heeft s eigenlijk want staat overal verschil ..
dacht er gezien te hebben van 200-260 ?


moest ik van u zijn zou ik een s2000 nog wa uitstellen
en kijken voor een nsx met wat werk aan dan kan je hem wa goedkoper kopen
en van een nsx kan je niet gekloot zijn is een exlusieve wagen en gaat enorm goe vooruit

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010, 10:25
door lifebeginsat8000rpm
kennycivic schreef:
lifebeginsat8000rpm schreef:
dieseltje S2K schreef:accord type r, s2000, atom ariel.... allemaal dezelfde biv vanaf 212 zit je in de hoogste graad, een 211pk is 2500 biv en 212pk of 800pk is 5000e biv, ik moet er geen tekeningske bijmaken hoe het komt da je hier bijna geen accord type r ziet he ;), de duitsers zijn slimmer die maken van porsche en zware bmw's op papier een 211pk.
in okkasie gaat er elk jaar 10% van de biv af dus ene van 4j jong is nog 3000e biv daarna gaat er elk jaar nog 5% bij af ;) .

en euh....jannettenbak, dan ken je ECHT niks van wagens want een jannet weet hem zeker niet in de hand te houden, in elk boekje en alle testverslagen (inclusief topgear) word gezegd "een raspaardje voor ECHTE mannen" :goed:
en hoe noemt jou vriendin dan een Z3, SLK,.... ne mooie unieke sportwagen da je bijna nergens ziet zeker :lol:


haha nee mij vriendin heeft het meer voor een nsx die ze bij honda roeselare zag lol
een raspaardje voor ECHTE mannen das een om te onthouden !!!
een hoeveel pk heeft s eigenlijk want staat overal verschil ..
dacht er gezien te hebben van 200-260 ?


moest ik van u zijn zou ik een s2000 nog wa uitstellen
en kijken voor een nsx met wat werk aan dan kan je hem wa goedkoper kopen
en van een nsx kan je niet gekloot zijn is een exlusieve wagen en gaat enorm goe vooruit

nop :nono: S blijft het ze :zot: :lol:

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010, 10:28
door kennycivic
als ge een s hebt dan zalk zeker eens passeren als goe is kunnen we eens een toertje gaan doen :p

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010, 14:39
door dieseltje S2K
een S heeft volgens het boekske 241pk (177kw), gaat in 6,1s naar de honderd, een vergelijking porsche boxster 2.5 doet er 6,8s over :D .
hou er wel rekening mee dat een S jonger is qua onderhoud en mogelijke kosten, een nsx is meestal wel goed onderhouden maar ze worden wel 20j jong, daarbij zit je ook met een V6 die meer aan taxen kost en dergelijke, van sprinten en snelheid zal een S en NSX weinig schelen want zal al meer van (brede) banden en mods afhangen zo klein is het verschil maar een NSX zal wel NOG exclusiever blijven dan een s2k ;)

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010, 17:16
door lifebeginsat8000rpm
dieseltje S2K schreef:een S heeft volgens het boekske 241pk (177kw), gaat in 6,1s naar de honderd, een vergelijking porsche boxster 2.5 doet er 6,8s over :D .
hou er wel rekening mee dat een S jonger is qua onderhoud en mogelijke kosten, een nsx is meestal wel goed onderhouden maar ze worden wel 20j jong, daarbij zit je ook met een V6 die meer aan taxen kost en dergelijke, van sprinten en snelheid zal een S en NSX weinig schelen want zal al meer van (brede) banden en mods afhangen zo klein is het verschil maar een NSX zal wel NOG exclusiever blijven dan een s2k ;)


en hoeveel biv is dat dan lol :d met dat we er nu toch over bezig zijn

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: wo 17 nov 2010, 17:40
door dieseltje S2K
biv 65e :lol:
je zit in de hoogste schijf met 270pk maar omdat de wagen ouder is als 16jaar (als ge er ene van voor 1994 pakt toch) is da nog maar 65e resterend ;) maar tax is een 700e denk ik per jaar en bij een S is da maar 350e.
koop je nsx van 2004 dan is da ook nog een 2500e biv maar dan ga je voor de wagen ook 60000e moeten neertellen denk...