Pagina 2 van 4

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: za 13 nov 2010, 20:01
door jaantje-crx
who_carez schreef:
lifebeginsat8000rpm schreef:das nu eentje dat ik wel zie zitten wel als al die plakkers er afkunnen :d


http://www.speurders.nl/overzicht/honda ... 37784.html



Dieje zit hier ook op't forum. Ge moet maar is effe bij bezoekers kijke, is vrij recent nog iets in gepost ;)



viewtopic.php?f=6&t=1543&start=20

dat is m ;)

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: za 13 nov 2010, 20:28
door lifebeginsat8000rpm
jaantje-crx schreef:
who_carez schreef:
lifebeginsat8000rpm schreef:das nu eentje dat ik wel zie zitten wel als al die plakkers er afkunnen :d


http://www.speurders.nl/overzicht/honda ... 37784.html



Dieje zit hier ook op't forum. Ge moet maar is effe bij bezoekers kijke, is vrij recent nog iets in gepost ;)



viewtopic.php?f=6&t=1543&start=20

dat is m ;)


dat is dik in orde e op een paar details na maar das elk zijn smaak e.... nuja ga nog niet te snel beslissen maar das dus een met iets sportiever look zoals ik wil :d:d

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: za 13 nov 2010, 23:37
door zero
de brave man hierboven heeft een punt,

den s is te duur om mee te driften, en te kort, ge zijt veel beter af met een nissan S13 of 14 en voor het geld van een S kunt ge der u 5 kopen

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 08:46
door dieseltje S2K
die zwarte hier boven vermeld van jlas is juist gemaakt om NIET te driften, semi slicks en breed op zen sloeffen, ik denk differentieel stuk eer ge daar mee drift op den droge ;)
op een rond puntje in tweede kan je wel driften maar op circuit in derde en vierde da zal ni meevallen, je zal hem wel rond krijgen maar je komt wel wa pk'tjes tekort naargelang de grip om hem te kunnen bijsturen op den droge ;), denk eraan dat er ivm koppel maar een tweeliterken is... net zoals een burnout, de latere modellen hebben 245 vanachter en als ge er dagelijks burnouts mee gaat doen vliegt de differentieel rond u oren denk.... ;) het is geen M5 eej ;)
onze vriend Edwy (mr vtec) van t s2000 forum heeft al aardig wa huiswerk gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=0A_03ISh7ow
hier nog ene met zijschade dan kunde nog wa oefenen :mrgreen:
http://www.2dehands.be/autos/autos/hond ... a&start=21
ik dacht wel dat hij paar dagen geleden maar 11000e vroeg :denk:

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 12:03
door lifebeginsat8000rpm
dieseltje S2K schreef:die zwarte hier boven vermeld van jlas is juist gemaakt om NIET te driften, semi slicks en breed op zen sloeffen, ik denk differentieel stuk eer ge daar mee drift op den droge ;)
op een rond puntje in tweede kan je wel driften maar op circuit in derde en vierde da zal ni meevallen, je zal hem wel rond krijgen maar je komt wel wa pk'tjes tekort naargelang de grip om hem te kunnen bijsturen op den droge ;), denk eraan dat er ivm koppel maar een tweeliterken is... net zoals een burnout, de latere modellen hebben 245 vanachter en als ge er dagelijks burnouts mee gaat doen vliegt de differentieel rond u oren denk.... ;) het is geen M5 eej ;)
onze vriend Edwy (mr vtec) van t s2000 forum heeft al aardig wa huiswerk gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=0A_03ISh7ow
hier nog ene met zijschade dan kunde nog wa oefenen :mrgreen:
http://www.2dehands.be/autos/autos/hond ... a&start=21
ik dacht wel dat hij paar dagen geleden maar 11000e vroeg :denk:


al vast dik bedankt iedereen voor al de info is niet om op circuit mee te gaan driften in zen 3 of 4 daar heb ik de e30´s voor, maar zoals je zei wil ik wel dat hij vlot rondpuntje pakt in zen 2....
nice filmke maar ik heb meer voor nat driften :d had ergens een gezien die me s2000 oprit van autostrade drift ....

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 12:06
door lifebeginsat8000rpm
lifebeginsat8000rpm schreef:
dieseltje S2K schreef:die zwarte hier boven vermeld van jlas is juist gemaakt om NIET te driften, semi slicks en breed op zen sloeffen, ik denk differentieel stuk eer ge daar mee drift op den droge ;)
op een rond puntje in tweede kan je wel driften maar op circuit in derde en vierde da zal ni meevallen, je zal hem wel rond krijgen maar je komt wel wa pk'tjes tekort naargelang de grip om hem te kunnen bijsturen op den droge ;), denk eraan dat er ivm koppel maar een tweeliterken is... net zoals een burnout, de latere modellen hebben 245 vanachter en als ge er dagelijks burnouts mee gaat doen vliegt de differentieel rond u oren denk.... ;) het is geen M5 eej ;)
onze vriend Edwy (mr vtec) van t s2000 forum heeft al aardig wa huiswerk gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=0A_03ISh7ow
hier nog ene met zijschade dan kunde nog wa oefenen :mrgreen:
http://www.2dehands.be/autos/autos/hond ... a&start=21
ik dacht wel dat hij paar dagen geleden maar 11000e vroeg :denk:


al vast dik bedankt iedereen voor al de info is niet om op circuit mee te gaan driften in zen 3 of 4 daar heb ik de e30´s voor, maar zoals je zei wil ik wel dat hij vlot rondpuntje pakt in zen 2....
nice filmke maar ik heb meer voor nat driften :d had ergens een gezien die me s2000 oprit van autostrade drift ....
deze dus http://www.youtube.com/watch?v=j1ycU4iB ... iv-1r-2-HM

en deed een s2000dat niet slecht met turbo of heb ik dat mis op ?

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 12:12
door wimke1971

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 12:20
door lifebeginsat8000rpm
wimke1971 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=zNyFIDr2NlY&feature=related
nog een driftmovie ;-)


had ik al eens gezien maar blijft goed !!! dat is dus turbo e lol
een bewijs dat een s2000 toch wel kan driften :d
nuja ben niet voor nissan mijn ziel is bij een honda of bmw en aangezien ik al een bmw heb zal het een s worden

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 13:18
door wikkes
gewoon s2k me een skyline blok erin e ;)
ge hebt de power van nissan en ge hebt u all ne vele betere s2k die drift

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 13:51
door who_carez
wikkes schreef:gewoon s2k me een skyline blok erin e ;)
ge hebt de power van nissan en ge hebt u all ne vele betere s2k die drift


Juist ja, mijn bomma wil ook haar borste late vergrote. Dan heb'k alle voordelen he. Nog altijd een sympatieke bomma, en toch strakke tette :zot: :no: :doh:

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 14:03
door Connix
who_carez schreef:
wikkes schreef:gewoon s2k me een skyline blok erin e ;)
ge hebt de power van nissan en ge hebt u all ne vele betere s2k die drift


Juist ja, mijn bomma wil ook haar borste late vergrote. Dan heb'k alle voordelen he. Nog altijd een sympatieke bomma, en toch strakke tette :zot: :no: :doh:


:owned: :owned: :owned: :lol: :lol: :lol:

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 14:56
door lifebeginsat8000rpm
wikkes schreef:gewoon s2k me een skyline blok erin e ;)
ge hebt de power van nissan en ge hebt u all ne vele betere s2k die drift


wie zal er dat keuren lol :d
nee als het met niet origineel blok is het voor men e30 ....
maar zijn die blokken niet goed om turbo te draaien of heb ik het mis

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 15:07
door dieseltje S2K
een S is niet gemaakt om dagelijks turbo te rijden, tel er een slordige 8a10000e bij om het goed te doen en alles aan te passen en hopelijk haal je net de testbank ;)
in amerika en dergelijke rijden ze met hoger octaan...

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 21:23
door zero
zero schreef:de brave man hierboven heeft een punt,

den s is te duur om mee te driften, en te kort, ge zijt veel beter af met een nissan S13 of 14 en voor het geld van een S kunt ge der u 5 kopen


ik had het op den danny zenne post

Re: s2000 aankoop

BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2010, 21:30
door jaantje-crx
who_carez schreef:
wikkes schreef:gewoon s2k me een skyline blok erin e ;)
ge hebt de power van nissan en ge hebt u all ne vele betere s2k die drift


Juist ja, mijn bomma wil ook haar borste late vergrote. Dan heb'k alle voordelen he. Nog altijd een sympatieke bomma, en toch strakke tette :zot: :no: :doh:



:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: man hoe komt ge der iedere keer weer op!!