Aankoop nieuwe Accord Tourer

Enkel specifieke vragen over dit model!

Aankoop nieuwe Accord Tourer

Berichtdoor YYZ727 » di 04 okt 2011, 23:29

mijn eerste post op dit forum !

Mijn huidige wagen is aan vervanging toe. Na heel wat modellen vergeleken te hebben, lijkt de Accord Tourer mij een grote kanshebber. Binnenkort zal ik enkele garages in de buurt bezoeken. heeft iemand onder jullie onlangs een nieuwe Accord gekocht ? Zo ja, welke korting heb je kunnen bedingen. Ik hor nl. heel verschillende dingen. Een vriend die onlangs een nieuwe Peugeot 508 kocht kon een korting van ong. 18 % bekomen, een andere die een VW Passat kocht moest het met een 'schamele' 7% stellen....
Waaraan kan ik mij verwachten bij een Honda Accord ? (Kwestie van te weten hoe diep ik kan gaan bij de onderhandelingen....)
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Laatst bijgewerkt door YYZ727 op vr 25 nov 2011, 12:15, in totaal 1 keer bewerkt.
YYZ727
Dax rookie
 
Berichten: 3
Geregistreerd: di 04 okt 2011, 23:19
Advertenties:



  • Re: Aankoop nieuwe Accord Tourer

    Berichtdoor Madmac » wo 05 okt 2011, 04:22

    Honda is normaal héél karig met kortingen, 6% max. Maar de Accord is al lang in 'uitverkoop'. Op het autosalon kon je een Accord kopen voor slechts €22990 die serieus mooi uitgerust was. Ga er met enkele dealers over praten, soms kan dat verschillen per dealer.
    Denk er wel aan dat je enkel de benzine kunt kopen op 't moment, de diesel is geen Euro 5 motor en mag niet meer verkocht worden.
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Re: Aankoop nieuwe Accord Tourer

    Berichtdoor Praetorian » wo 05 okt 2011, 18:37

    YYZ727 schreef:mijn eerste post op dit forum !

    Mijn huidige wagen (Toyota Corolla) is aan vervanging toe. Na heel wat modellen vergeleken te hebben, lijkt de Accord Tourer mij een grote kanshebber. Binnenkort zal ik enkele garages in de buurt bezoeken. heeft iemand onder jullie onlangs een nieuwe Accord gekocht ? Zo ja, welke korting heb je kunnen bedingen. Ik hor nl. heel verschillende dingen. Een vriend die onlangs een nieuwe Peugeot 508 kocht kon een korting van ong. 18 % bekomen, een andere die een VW Passat kocht moest het met een 'schamele' 7% stellen....
    Waaraan kan ik mij verwachten bij een Honda Accord ? (Kwestie van te weten hoe diep ik kan gaan bij de onderhandelingen....)
    Alvast bedankt voor jullie reacties !



    18% lijkt me absurd veel..... misschien met ecokorting en schrootpremie en alle bijkomende kortingen samen dan wel , maar zo maar 18%
    dat is bijna onmogelijk lijkt me :) , een normale korting ligt tussen de 4-8%, (zonder eco kortingen of weetk veel welke andere acties is dat he)

    en idd, autosalon is dichtbij hé, even afwachten en eens zien wat daar tevoorschijn komt :)

    grtz
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:

    Re: Aankoop nieuwe Accord Tourer

    Berichtdoor YYZ727 » wo 05 okt 2011, 20:31

    Bedankt voor de info, ik zal inderdaad best het salon afwachten.
    De 18% was inderdaad met schrootpremie....
    YYZ727
    Dax rookie
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: di 04 okt 2011, 23:19
    Advertenties:

    Re: Aankoop nieuwe Accord Tourer

    Berichtdoor YYZ727 » do 17 nov 2011, 16:55

    Heb intussen een bezoekje gebracht aan showroom en kreeg toch meteen een korting van 9% aangeboden...
    Niet slecht zo lijkt me....
    Ik zal toch nog het salon in januari afwachten, het lijkt mij aannemelijk dat er nog speciale acties volgen...
    YYZ727
    Dax rookie
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: di 04 okt 2011, 23:19
    Advertenties:

    Re: Aankoop nieuwe Accord Tourer

    Berichtdoor Raidon » za 24 dec 2011, 23:13

    Madmac schreef:Honda is normaal héél karig met kortingen, 6% max. Maar de Accord is al lang in 'uitverkoop'. Op het autosalon kon je een Accord kopen voor slechts €22990 die serieus mooi uitgerust was. Ga er met enkele dealers over praten, soms kan dat verschillen per dealer.
    Denk er wel aan dat je enkel de benzine kunt kopen op 't moment, de diesel is geen Euro 5 motor en mag niet meer verkocht worden.


    Civic diesels werden niet meer verkocht door emissienormen. Accords zijn DTEC motoren

    8-9 procent is de normale gang van zaken. Dat geven ze direct.
    Honda Civic Type R FK2 - #1640
    -> 10 jaar professioneel Honda ervaring !
    Raidon
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:06
    Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen)
    my honda: FK2 #1640
    Advertenties:


    Keer terug naar accord

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten