Voor- en nadelen Accord.

Enkel specifieke vragen over dit model!

Voor- en nadelen Accord.

Berichtdoor Gunther » di 24 aug 2010, 23:38

Hallo,

binnen dit en een jaar zou ik mij een 'nieuwe' auto kopen. De MB gaat dan naar de moeder en zo blijft hij ook binnen de familie. Mijn realistische voorkeur gaat naar een Accord van de vorige generatie (2003/4 - 2007?), al is een Subaru ook nog mogelijk (maar die hebben amper een dieselaanbod die momenteel betaalbaar is).
Gezien ik "veel" kilometers moet doen voor school zou het een 2.2 CTDi worden. Benzine blijft mijn voorkeur hebben maar ik ben momenteel nog steeds student. Heb al mooie occasies zien staan, gaande van 8500€ tot 14500€ (afhankelijk van km stand en bouwjaar). Mijn voorkeur gaat naar de sedan versie.

Nu is mijn vraag, zijn er algemeen bekende problemen met een Accord?
Gaande van de wagen die te log is voor de motor, tot slijtage van (over)gevoelige onderdelen tot radio's of middenconsoles die hun eigen leven leiden tot zetels die doorgezeten raken of waarvan de bekleding snel vergaat.. You name it.
Graag had ik ook geweten van mensen die er dagelijks gebruik van maken rond welk verbruik ze zitten?

Ik hoor het graag :).

Gunther.
Organisation is the key to reassembly
Avatar gebruiker
Gunther
H23 Poster
 
Berichten: 728
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 23:34
my honda: EG6
Advertenties:



  • Re: Voor- en nadelen Accord.

    Berichtdoor Nasty » di 24 aug 2010, 23:50

    Linkje op autoweek

    tientallen mensen hun onafhankelijke mening over de accord. Hun meningen, problemen na X-aantal kilometers. kosten en vreugde... heeft mij ook enorm geholpen toen ik een andere wagen zocht :mrgreen:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: Voor- en nadelen Accord.

    Berichtdoor maze » wo 25 aug 2010, 07:08