2003-2008 lip kits / aftermarket bumper overview

Enkel specifieke vragen over dit model!

2003-2008 lip kits / aftermarket bumper overview

Berichtdoor M&M » za 25 jan 2014, 11:45

Gevonden op TSXClub; een overzicht van de meest gekende lippensets / aftermarket bumpers voor model 2003-2008 8-)
http://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-i ... ation.html
Avatar gebruiker
M&M
HCB Veteraan
 
Berichten: 1623
Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
my honda: S2000 & FK8
Advertenties:



  • Re: 2003-2008 lip kits / aftermarket bumper overview

    Berichtdoor Jdm_Whore » za 25 jan 2014, 15:11

    De 06-08 A-spec sideskirts zijn met voorsprong het knapste! Nasty, als die van u ineens weg zijn... Ik ben het NIET geweest :lol:

    Gelukkig heb ik nog geen 03-05 A-spec sideskirts en achterlip gekocht... Ik vind ze eerlijk gezegd niet mooi staan op de Accord :no: Het geeft te zeer een 'snel even erop geplakte-look' imo, in tegenstelling tot de voorlip die perfect hetzelfde flowt als de bumper 8-)

    Als ik zou moeten kiezen tussen al die uitvoeringen zoals ze daar staan, wordt het de witte 06-08 met A-spec kit! Subtiel, strak, mooie lijnen... :goed:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: 2003-2008 lip kits / aftermarket bumper overview

    Berichtdoor Nasty » za 25 jan 2014, 17:18

    Jdm_Whore schreef:De 06-08 A-spec sideskirts zijn met voorsprong het knapste! Nasty, als die van u ineens weg zijn... Ik ben het NIET geweest :lol:

    Gelukkig heb ik nog geen 03-05 A-spec sideskirts en achterlip gekocht... Ik vind ze eerlijk gezegd niet mooi staan op de Accord :no: Het geeft te zeer een 'snel even erop geplakte-look' imo, in tegenstelling tot de voorlip die perfect hetzelfde flowt als de bumper 8-)

    Als ik zou moeten kiezen tussen al die uitvoeringen zoals ze daar staan, wordt het de witte 06-08 met A-spec kit! Subtiel, strak, mooie lijnen... :goed:


    Als ik een Modulo voorbumper gevonden heb, mag je de voorbumper zó overnemen!
    Showoff verkoopt de facelift lippenset ook, maar zal wel polyester zijn daar.
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: 2003-2008 lip kits / aftermarket bumper overview

    Berichtdoor Raidon » za 25 jan 2014, 20:14

    Nasty schreef:
    Jdm_Whore schreef:De 06-08 A-spec sideskirts zijn met voorsprong het knapste! Nasty, als die van u ineens weg zijn... Ik ben het NIET geweest :lol:

    Gelukkig heb ik nog geen 03-05 A-spec sideskirts en achterlip gekocht... Ik vind ze eerlijk gezegd niet mooi staan op de Accord :no: Het geeft te zeer een 'snel even erop geplakte-look' imo, in tegenstelling tot de voorlip die perfect hetzelfde flowt als de bumper 8-)

    Als ik zou moeten kiezen tussen al die uitvoeringen zoals ze daar staan, wordt het de witte 06-08 met A-spec kit! Subtiel, strak, mooie lijnen... :goed:


    Als ik een Modulo voorbumper gevonden heb, mag je de voorbumper zó overnemen!
    Showoff verkoopt de facelift lippenset ook, maar zal wel polyester zijn daar.


    Ja da zijn copies van de echte van Flabah :)
    Honda Civic Type R FK2 - #1640
    -> 10 jaar professioneel Honda ervaring !
    Raidon
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:06
    Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen)
    my honda: FK2 #1640
    Advertenties:

    Re: 2003-2008 lip kits / aftermarket bumper overview

    Berichtdoor honda gek » zo 26 jan 2014, 12:22

    ik hou het wel mooi op mijn euro r setje gaat zeker niet snel weg :D
    honda gek
    D14 Poster
     
    Berichten: 95
    Geregistreerd: vr 13 mei 2011, 19:28
    my honda: accord
    Advertenties:

    Re: 2003-2008 lip kits / aftermarket bumper overview

    Berichtdoor M&M » zo 26 jan 2014, 14:31

    honda gek schreef:ik hou het wel mooi op mijn euro r setje gaat zeker niet snel weg :D


    X2, en gelijk heb je, Euro R staat het meest flush op de Accord (zowel facelift als preface) :goed:
    Al valt er over smaak niet te discussiëren... ;)
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:


    Keer terug naar accord

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten