Oem satnav vragen Accord 2007 (CL7)

Enkel specifieke vragen over dit model!

Oem satnav vragen Accord 2007 (CL7)

Berichtdoor Nasty » di 03 dec 2013, 23:27

Net met de Accord naar huis gereden. Machtige wagen met op de boordcomputer verbruik onder de 7l. Zalig!

Nu wil ik eens vragen:
* Mijn navigatie en radio staan nu ingesteld op frans. Hoe kan ik die naar nederlands omzetten?
* heeft de navigatie ook een code nodig als je de accu hebt losgekoppeld?
* is de oem accord handleiding nieuw te bestellen?

Groetjes
2007 Honda Accord Executive

Afbeelding
Avatar gebruiker
Nasty
HCB Veteraan
 
Berichten: 3692
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
Woonplaats: Neerpelt
my honda: CL7
Advertenties:



  • Re: Oem satnav vragen Accord 2007 (CL7)

    Berichtdoor M&M » wo 04 dec 2013, 10:36

    Nice, well done :goed: Wij wachten op foto's in je topic van je nieuwe aanwinst (hoewel ik hem al een beetje ken :mrgreen: )
    ik had je al gezegd dat een Accord een lekkere cruise-auto is hee ;)

    Verbruik onder de 7 liter is al mooi hoor voor een 2.0 AT :goed:
    Afgelopen zaterdag een lange rit gedaan met WhiteSol, en ik kwam uit bij een verbruik van 5.7 gemiddeld...
    Maar ik rij dan ook met 'de mazoutstoof' , de 2.2 I CTDi ;)
    En nee, het traject bestond heus niet uit uitsluitend snelweg, er zat zelfs nog wat onverhard tussen (!) :doh: , radio en airco stonden heel de weg aan en de cruise control heb ik nooit gebruikt...
    Het beste verbruik dat ik ooit gehaald heb, was 5.2-5.3 geloof ik, dat was toen wel uitsluitend snelweg (naar NL) en tegen 100 per uur op cruise control)

    1) taal instellen: je moet na de opstart op de menu knop drukken, ga naar instellingen dan verschijnen er een 3 tal tabbladen, dan even alles overlopen, daar staat het tussen en het wijst zichzelf wel uit...

    2) navi heeft geen code (toch ni in een preface), terug stroom erop en alles werkt (heb al eens een platte batterij gehad vandaar dat ik het weet)

    3) dat weet ik niet, stuur anders pb naar raidon, hij kan je dit laten weten
    Indien ze nimeer te krijgen zijn, ik heb een handleiding, je kan desnoods de stukken kopiëren die je nodig hebt... ;)
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:


    Keer terug naar accord

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten