Hoe zit dat nu met die lidkaart??

Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

Berichtdoor winters » za 24 dec 2011, 17:15

onze naam is al anders gekleurd opt forum dusja tzal wel bevestigd zen zeker :d en de rest komt wel langzaam ma zeker (ma zeker langzaam)
2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 5000 rpm 5600 rpm VTEC KICKS IN :D
Avatar gebruiker
winters
K24 Poster
 
Berichten: 914
Geregistreerd: di 06 sep 2011, 21:17
Woonplaats: kleine-brogel
my honda: del sol vti
Advertenties:



  • Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor Pink Danny » zo 25 dec 2011, 20:25

    Hiersé , de communicatie over de lidkaarten verloopt inderdaad al een tijdje stroef , en da ligt alleen aan MIJ. :oops: :oops: :oops:

    Ik merk gewoon al lang dat 1 : mijn dagelijkse activiteiten bij de baas , 2 : de dagelijkse activiteiten @ the r-garage , en 3 : de administratie van HCB , en 4 : nog een beetje gezinsleven met vrouwke en kids , dat dat steeds moeillijker wordt , om da netjes op te volgen , en daarom heb ik al lang besloten om daar in't kerstverlof werk van te maken , om de achterstand in te halen , en ervoor te zorgen dat alle leden hun lidkaarten eindelijk zullen ontvangen , met 1 verassing van mijne kant , als wijze van verontschuldiging voor't wachten.

    Den datum die er op komt , gaat diegene zijn van't afdrukken , en niet diegene van't storten.

    Met andere woorden , diegene die al 't langst wachten op hun lidkaart , die zijn 't beste af uiteindelijk , die zijn binnekort weer 12 maanden kosteloos lid , terwijl ze anders misschien hun lidmaatschap moesten verlengen.

    Mooi toch ? Zo met kerst ?? ;)

    Ik moet tevens wel eens gaan denken aan een herziening van't bestuur qua functies enzo , omdat het nu alleszinds wa stroef loopt , omdat er gewoon teveel dingen wa té traag verlopen , maar nog eens , het meeste komt op mijne nek , en't meeste stapelt alleen HIER op , hebben de andere bestuursleden niks mee te maken.

    Met als voorbeeld : VTI-angel hoort de lidkaarten te maken , en dat doet ie goed , maar hij kan ze ni maken voor ie van mij iets hoort qua lidmaatschappen hé . En DA blijft hier meestal te lang liggen.

    Nog ni gemerkt dat ik zelfs hier minder en minder op da forum zit ?
    Ik zou't ook anders willen ,wie weet moet ik misschien zelfs nen topic openen over hoe en wat met het voorzitterschap.

    Ik wil er ook wel effe bijvertellen , dat de meeste nog geen idee hebben wat het allemaal inhoudt , zo'n club in goede banen leiden , ge moogt het zeker ni onderschatten aub...

    Vriendelijke groeten alvast ,en zeer zeker fijne feesten gewenst.

    Het bestuur.
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor mariow » zo 25 dec 2011, 21:36

    idd danny zo is dat er kruipt meer werk in dan sommigen denken
    en daarnaast heb je zelf ook nog een leven en een gezin he ;)
    maar mij mag je een van dees ook volledig lid maken ;)
    maar daar contacteer ik je nog wel voor een dezer dagen! :)
    Avatar gebruiker
    mariow
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1092
    Geregistreerd: wo 18 mei 2011, 21:13
    Woonplaats: Vlaams-Brabant, België
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor Andy » zo 25 dec 2011, 21:50

    Danny

    Ik geloof het ook wel dat een club op pootjes houden op z'n eigen niet een gemakkelijke opdracht is, daarboven heb jij ook nog een dagelijks leven waarin je dagelijks moet gaan werken en 's avonds dan ook wilt uitblazen van overdag. In het weekend doe je dan nog eens R-garage erbij!

    Ik vind da we eens goed Chapeau! mogen zeggen tegen Danny :goed:

    Ivm de lidkaarten, zul je misschien de taak moeten onderverdelen naar iemand anders van het bestuur, zo geraken de taken verspreid, en moet niet alles via jou gebeuren, tis maar een gedacht ;)
    Live life every second like it was your last one....
    Andy
    K20 Poster
     
    Berichten: 802
    Geregistreerd: ma 31 mei 2010, 20:58
    my honda: CRX Del Sol
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor Pink Danny » zo 25 dec 2011, 22:26

    Andy schreef:Danny

    Ik geloof het ook wel dat een club op pootjes houden op z'n eigen niet een gemakkelijke opdracht is, daarboven heb jij ook nog een dagelijks leven waarin je dagelijks moet gaan werken en 's avonds dan ook wilt uitblazen van overdag. In het weekend doe je dan nog eens R-garage erbij!

    Ik vind da we eens goed Chapeau! mogen zeggen tegen Danny :goed:

    Ivm de lidkaarten, zul je misschien de taak moeten onderverdelen naar iemand anders van het bestuur, zo geraken de taken verspreid, en moet niet alles via jou gebeuren, tis maar een gedacht ;)


    ge zit ernaast. ;) Zoals gij het uitlegt zou alles opgelost zijn , als ik enkel in't weekend naar de garage moest. 8-)
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor M&M » zo 25 dec 2011, 22:30

    Bedankt voor de verduidelijking Danny, wij (de klagers) zien die lidkaarten dan wel verschijnen... ;) Soms kont een mens inderdaad handen en tijd te kort ...

    Beste wensen alvast voor 2012 aan gans HCB.
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor Praetorian » zo 25 dec 2011, 23:09

    Merci voor de situatie even duidelijk te make, ik wacht vol ongeduld op mijn kaartje in het jaar wat komt :-D

    greetz
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor xXxFenixXx » ma 26 dec 2011, 06:20

    ja idd merci om het duidelijk te maken. Nu is gewoon wachte..

    greetz
    Avatar gebruiker
    xXxFenixXx
    B20 Poster
     
    Berichten: 515
    Geregistreerd: ma 01 aug 2011, 09:00
    my honda: Civic FN4 en fn2
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor login257 » ma 26 dec 2011, 08:13

    danny dude, een team-leader verdeelt taken.
    hij voert ze niet uit :zot: :lol:

    zoveel mogelijk taken laten uitvoeren en er enkel op toezien dat ze goed uitgevoerd worden.
    dan moet je het zelf niet meer doen terwijl je van hier naar daar loopt om alles int oog te houden :lol:
    Avatar gebruiker
    login257
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1026
    Geregistreerd: di 31 mei 2011, 21:36
    Woonplaats: berlare
    my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor Goosse » ma 26 dec 2011, 11:33

    login257 schreef:danny dude, een team-leader verdeelt taken.
    hij voert ze niet uit :zot: :lol:

    zoveel mogelijk taken laten uitvoeren en er enkel op toezien dat ze goed uitgevoerd worden.
    dan moet je het zelf niet meer doen terwijl je van hier naar daar loopt om alles int oog te houden :lol:


    dat klinkt bijna als een vrijwilliger die een deel van Danny zijn taken wil overpakken :denk:
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor Pink Danny » ma 26 dec 2011, 13:03

    wie weet " werven " we binnekort wel vers bloed aan... ;) Ook met de next meeting in't vooruitzicht alweer , gaan we handen en hersens nodig hebben.... ;)
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Hoe zit dat nu met die lidkaart??

    Berichtdoor Jorre » zo 01 jan 2012, 22:14

    Pink Danny schreef:wie weet " werven " we binnekort wel vers bloed aan... ;) Ook met de next meeting in't vooruitzicht alweer , gaan we handen en hersens nodig hebben.... ;)


    Ge weet danny alsk erges kan helpe of iets moet doen een belleke,pm of tis eender wa he! :goed:
    *Supatune Garage*
    Avatar gebruiker
    Jorre
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1137
    Geregistreerd: ma 17 jan 2011, 21:48
    my honda: Civic EJ2 + EG4
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar opmerkingen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten