Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier weten!

Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

Berichtdoor Dj3scoupe » do 15 apr 2010, 16:53

Je kan zelfs per forum alle onderwerpen als gelezen markeren
als je een forum geopend hebt, zie je onder de rode titelbalk rechts dit staan: Markeer onderwerpen als gelezen
Mix sets@ >>MY BLOG<<
Avatar gebruiker
Dj3scoupe
Beheerder
 
Berichten: 2264
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
Woonplaats: Genk schtad
my honda: civic coupe EJ2+ ITR
Advertenties:



  • Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Magnificent_one » za 17 apr 2010, 20:36

    Is het mogelijk om meer posts per pagina te zetten? Nu zit je direct onderaan de pagina terwijl er niet echt veel gezegd is op die pagina.
    nofakesh*t.org
    My other Honda runs on grass, cuts it to.
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Magnificent_one
    K20 Poster
     
    Berichten: 825
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 13:07
    my honda: Civic EP2
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » zo 18 apr 2010, 09:46

    in het begin stonden er meer per pagina maar ik heb dit moeten verlagen om de serverload wat te verminderen.
    Dat gaven die errors aan int begin.
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor carmeg » di 27 apr 2010, 18:10

    ik vind de search functie heel vervelend..
    iedereen (inclus mijzelf) vindt het vervelend om 100 topics met dezelfde vraag te hebben op het forum, en dan zeggen we allemaal 'gebruik de search' maar als je de search gebruikt, dan heb je soms verschillende trefwoorden, die je een na een probeert om het juiste antwoord op je vraag te vinden.. maar nu kan je op een trefwoord zoeken, en vind je niet wat je zoekt, dan moet je wachten, en wachten tot je nog eens de search kan gebruiken..
    net hetzelfde probleem met die links 'toon onbeantwoorde berichten' en 'toon actieve onderwerpen' enz.. je kan ook maar op 1 klikken, en dan moet je wachten... tot je eindelijk op de volgende kan klikken..
    vind ik echt vervelend. weet niet of anderen er ook zo over denken...?? zeker omdat er soms een foutmelding verschijnt, en als je dan op vernieuwen klikt moet je al wachten :) nog voor je iets gezien hebt...
    Avatar gebruiker
    carmeg
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1338
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:58
    my honda: civic ep
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » di 27 apr 2010, 18:43

    carmeg schreef:ik vind de search functie heel vervelend..
    iedereen (inclus mijzelf) vindt het vervelend om 100 topics met dezelfde vraag te hebben op het forum, en dan zeggen we allemaal 'gebruik de search' maar als je de search gebruikt, dan heb je soms verschillende trefwoorden, die je een na een probeert om het juiste antwoord op je vraag te vinden.. maar nu kan je op een trefwoord zoeken, en vind je niet wat je zoekt, dan moet je wachten, en wachten tot je nog eens de search kan gebruiken..
    net hetzelfde probleem met die links 'toon onbeantwoorde berichten' en 'toon actieve onderwerpen' enz.. je kan ook maar op 1 klikken, en dan moet je wachten... tot je eindelijk op de volgende kan klikken..
    vind ik echt vervelend. weet niet of anderen er ook zo over denken...?? zeker omdat er soms een foutmelding verschijnt, en als je dan op vernieuwen klikt moet je al wachten :) nog voor je iets gezien hebt...


    De zoekindex is niet anders als een andere website... het is natuurlijk wel een kunst om de juiste woorden te gebruiken die het juiste resultaat geven. daar kan niets aan veranderd worden. gebruik " " als je woorden wilt groeperen. of * zo beperk je het aantal zoekresultaten. ik heb net wel de frequentiebeperking uitgezet. die stak mij ook tegen maar vergat ik steeds uit te zetten. Ivm het wachten: dit is een soort van flood protection. een beveiliging tegen bots en om de server te ontlasten. als je ingelogd bent moet je maar 30 sec wachten vooraleer je opnieuw kan zoeken (niet ingelogd 60)
    dus zooo extreem lang is het nu ook weer niet he? klik ook door op de website ipv telkens op vernieuwen. zo krijgt de server nieuwe informatie over de gebruiker ;)
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Pink Danny » vr 30 apr 2010, 11:24

    Die foto-uploader van op't oude forum , is da belastend om da hier te gebruiken ? Ik hoor veel reacties van mensen die die uploader hard missen.....
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » vr 30 apr 2010, 16:43

    ja ik ben nog aant bekijken en testen of we foto's zelf gaan hosten of extern (via postimage) zoals op het oude forum het geval was...
    Ik heb nu net het systeemke gelijk op het oude forum erop gezet ;-) kwist niet dat er zovelen er achter vroegen....
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Pink Danny » zo 02 mei 2010, 07:14

    Dj3scoupe schreef:ja ik ben nog aant bekijken en testen of we foto's zelf gaan hosten of extern (via postimage) zoals op het oude forum het geval was...
    Ik heb nu net het systeemke gelijk op het oude forum erop gezet ;-) kwist niet dat er zovelen er achter vroegen....

    Toppie , ik zal 't vandaag ook eens testen.
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Avatar gebruiker
    Pink Danny
    Moderator
     
    Berichten: 3644
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 19:44
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: NSX
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Shepherd Moon » ma 10 mei 2010, 16:53

    Ik heb hier een opmerking ivm het starten van een nieuwe topic in de rubriek te koop of gezocht.
    Ik zou een gezocht topic willen starten, zoals m'n vorige topic, maar ik krijg geen knop voorgeschoteld voor een nieuwe topic te kunnen openen.
    What's loos? THx
    Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) =>148pk 174,8 nm
    60ft => 2,17 sec 200m => 9,360 sec 121,83km/u 400m => 14,612 sec 150,13 km/u
    NU => 166,8pk 154nm
    60ft => 2,365 sec 200m => 9,457 sec 121,21km/u 400m => 14,658 sec 151,26 km/u
    Shepherd Moon
    D17 Poster
     
    Berichten: 216
    Geregistreerd: wo 21 apr 2010, 20:19
    my honda: EG4
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Jdm_Whore » ma 10 mei 2010, 16:58

    Shepherd Moon schreef:Ik heb hier een opmerking ivm het starten van een nieuwe topic in de rubriek te koop of gezocht.
    Ik zou een gezocht topic willen starten, zoals m'n vorige topic, maar ik krijg geen knop voorgeschoteld voor een nieuwe topic te kunnen openen.
    What's loos? THx



    Ik vrees dat het met uw aantal posts te maken heeft
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Shepherd Moon » ma 10 mei 2010, 18:40

    allez, m'n eerste post stond in die rubriek. En ik had al hopen posts op het vorige forum. Zo dwaas :-S
    Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) =>148pk 174,8 nm
    60ft => 2,17 sec 200m => 9,360 sec 121,83km/u 400m => 14,612 sec 150,13 km/u
    NU => 166,8pk 154nm
    60ft => 2,365 sec 200m => 9,457 sec 121,21km/u 400m => 14,658 sec 151,26 km/u
    Shepherd Moon
    D17 Poster
     
    Berichten: 216
    Geregistreerd: wo 21 apr 2010, 20:19
    my honda: EG4
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » ma 10 mei 2010, 18:46

    Shepherd Moon schreef:allez, m'n eerste post stond in die rubriek. En ik had al hopen posts op het vorige forum. Zo dwaas :-S


    regel is pas ingevoerd, we hadden al rekening gehouden met een overgangsperiode voor vaste users aan een postcount te helpen...
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Swaken » wo 12 mei 2010, 12:37

    Wat ik jammer vind is dat ge niet kunt copy-pasten naar dit forum, was op het vorige ook al ! Je moet al je foto's 2x maal uploaden dan, en van hier kun je wel copy-pasten naar andere forums.
    Avatar gebruiker
    Swaken
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1144
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 18:54
    my honda: Nothin'
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Dj3scoupe » wo 12 mei 2010, 15:33

    geen idee waar dat aan ligt. via edit copy-pasten moet wel lukken normaal toch?
    Mix sets@ >>MY BLOG<<
    Avatar gebruiker
    Dj3scoupe
    Beheerder
     
    Berichten: 2264
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 18:32
    Woonplaats: Genk schtad
    my honda: civic coupe EJ2+ ITR
    Advertenties:

    Re: Werkt iets niet tegoei? iets opgemerkt? laat het hier we

    Berichtdoor Jdm_Whore » ma 17 mei 2010, 13:01

    Ik krijg sinds vanmorgen sommige topics niet opengeklikt, anderen dan weer wel..

    Het blijft gewoon langzaam laden maar er gebeurt niets :!:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar opmerkingen

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten