Beste filter OEM-airbox

Enkel specifieke vragen over dit model!

Re: Beste filter OEM-airbox

Berichtdoor Ulquiorra » do 16 aug 2012, 17:37

Duidelijk nog altijd spoon vs K&N :D,
maar van in het begin had de K&N al een kleine voorsprong dus bij deze zal het die ook worden 8-) . Goedkoper ook :D .

Voor mij is dit uitgeklaard.
Anyone can go fast in a straight line
Avatar gebruiker
Ulquiorra
B18 Poster
 
Berichten: 409
Geregistreerd: do 25 maart 2010, 19:54
Advertenties:



  • Re: Beste filter OEM-airbox

    Berichtdoor kahana » ma 02 sep 2013, 08:14

    Hi allen,

    ik heb een Blitz in OEM box steken, iemand al ervaring van deze vs. een Spoon?
    qua geluid etc?

    thx
    kahana
    D14 Poster
     
    Berichten: 91
    Geregistreerd: do 21 jun 2012, 12:06
    my honda: DC2,Sol,AccordCoupe
    Advertenties:

    Re: Beste filter OEM-airbox

    Berichtdoor M&M » ma 02 sep 2013, 09:47

    Ikzelf heb een K&N drop in filter inde OEM box van mijn S2000 (eveneens gekocht na het zien van de 'ballekestest') :P
    Tevreden over, had ook eerst een K&N op mijn del sol destijds... Helaas niet van toepassing in dit ITR-gerelateerde topic :oops:

    Toch heb ik echter ook nog een vraag: Als je de resonator verwijderd, geeft dit werkelijk een verschil op vlak van vermogen /koppel/ sound?
    Er zal minder restrictie zijn qua airflow neem ik aan (betere doorstroming), dus kan de moor vrijer ademen?
    Iemand ervaring hiermee?

    Momenteel heb ik de resonator nog ziten in mijn S2K OEM airbox, had destijds geen zin om te gaan 'snijden' :mrgreen:
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:

    Re: Beste filter OEM-airbox

    Berichtdoor Michiel R » zo 10 nov 2013, 17:32

    Toch heb ik echter ook nog een vraag: Als je de resonator verwijderd, geeft dit werkelijk een verschil op vlak van vermogen /koppel/ sound?
    Er zal minder restrictie zijn qua airflow neem ik aan (betere doorstroming), dus kan de moor vrijer ademen?
    Iemand ervaring hiermee?



    Ik heb de resonator van mijn ITR airbox verwijderd en een 4inch aanzuigbuis gemonteerd die rechtstreeks naar de bumper gaat.
    dit gaf 2pk meer op de testbank tegenover een open luchtfilter (kelk), heb dit niet getest ten opzichte van de resonator,
    maar kwa airflow zit je wel degelijk goed zonder resonator. :goed:
    met een degelijke filter en een mapping kun je hier goede resultaten mee bereiken.
    Michiel R
    Dax rookie
     
    Berichten: 12
    Geregistreerd: do 22 aug 2013, 16:16
    my honda: DC2 & EP2
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar integra

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast