b18c swap of rivisie

Enkel specifieke vragen over dit model!

Re: b18c swap of rivisie

Berichtdoor krissedc2 » wo 24 aug 2011, 16:04

1, ma maakt da uit? tis echt wel tlaatste dak erover zeg want kwil andere mense zeker ni tege de schene schoppe.... :nee:
moest ik 7,8 of 9k+ gegeve ging ik ook van teg tot teg gaan en zien welke de beste was als die er tusse zat. ma ge hebt geen idee, hoeveel x aantal ik moet uitgeven om zelfs nog maar aan 7k te kome....zelfs al is mijnen blok voor de vuilbak kom ik nog ni aan 9k ;) .
ik zit gewoon opt forum hier om mijn mening en interesse te dele met andere H-liefhebbers en eventueel hen te helpe tga mij hier ni omt feit da ze overpriced verkope of underpriced verkope....iedereen vraagt en geeft wa hij wilt he...lukt het zoveel te beter, lukt het nie -->better luck next time :lol:
krissedc2
B20 Poster
 
Berichten: 572
Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
Woonplaats: wetteren
my honda: dc2
Advertenties:



  • Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor ep3bp » wo 24 aug 2011, 16:07

    krissedc2 schreef:Goh heb op pistonheads paar weken gezete ale maande als ge de " nu nog niet periode" meetelt dan itr-dc2.com en dan de engelse kapaza gumtree dus denk ni dak ver van 50 zal zitte tegenover de magic 10?? Van belgie...aanbod genoeg daar ;) alleen da ge erachter moet gaan wa heel goe meevalt als ge geen fille hebt mja ge komt wel thuis met itr :p lol

    ik heb nogtans andere verhalen gehoord :denk: ge hebt nog niet een aan u itr gewerkt om hem te kunnen keuren hoe kunde dan al weten wa kosten ge hebt? da ge er ni veel geld wilt voor geven da is u probleem e man ma iemand dat de waarde kent van die autos wilt daar gerust wel geld voor neertellen en niet zo goedkoop mogelijk voor ene in slecht staat maar goed ik maak me er ni druk om ;)
    ep3bp
    H23 Poster
     
    Berichten: 796
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:22
    Woonplaats: voorde-ninove
    my honda: ep3
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor krissedc2 » wo 24 aug 2011, 16:39

    ken da van die verhalen....sneeuwwitje is ook een verhaal he :doh: das gelijk : veel werk....tvalt mee....vuilbak?? X-ray? :mrgreen: :party: mja tkan nu wel zijn dak er ni bij was toen dak hem gekocht heb he... :denk:

    kgaant hierbij late :dom: kzalt u wete te zegge alst hij der sta....
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor ep3bp » wo 24 aug 2011, 16:45

    krissedc2 schreef:ken da van die verhalen....sneeuwwitje is ook een verhaal he :doh: das gelijk : veel werk....tvalt mee....vuilbak?? X-ray? :mrgreen: :party: mja tkan nu wel zijn dak er ni bij was toen dak hem gekocht heb he... :denk:

    kgaant hierbij late :dom: kzalt u wete te zegge alst hij der sta....

    tegen mij hebben ze gezegd dat ge naar wa mannen had gemaild da een itr verkochten en de eersten da u antwoorde zijde gaan bezichtigen en hebt ge gekocht :denk: en dak er ni bij was toen ge hem ging halen e wa intreseert mij da man :roll: en gij vroeg mij om hulp e ik heb u genoeg info gegeven ge hebt ze ni gebruikt dus heb ik geen zin om er dan nog mijn tijd in te steken e ma goed hier hebt ge een grote mond achter u pc e ma irl durfde ni veel te zeggen e :lol: ma goed hier wordt serieus off topic gegaan :oops:
    ep3bp
    H23 Poster
     
    Berichten: 796
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:22
    Woonplaats: voorde-ninove
    my honda: ep3
    Advertenties:

    Re: b18c swap of rivisie

    Berichtdoor WhiteSol » wo 24 aug 2011, 17:04

    inderdaad, en da mag nu stoppen ;)

    jullie kunnen het via pm onder elkaar uitvechten ;)

    verdere posts die te hard offtopic gaan hier worden verwijderd
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar integra

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten